[HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:01

InekeN schreef:
Oh jeetje Annet-Dottie, je wordt famous in het noorden!

:(:) voor alle Remy’s... dat 2019 een beter jaar mag worden.
Nog een paar uurtjes. Verwen jezelf en be strong dames!!

Hahah wie weet _O- m'n eerste appje staat er in in ieder geval :P
Is ook al een vermelding op ad.nl gezet zelfs :x
Wel leuk om ook een ander verhaal te kunnen delen dan al die gezelligheid en feestjes enzo :P

LukieBradley

Re: [HK] Alleen met O&N? Klets hier mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:03

Hier ook bewust alleen, ik pas vrijwillig op de 2 honden van mijn ouders die met mijn broer en schoonzus 1 dagje weg zijn.
Zelf ook veel huisdieren waarvan. 1 doodsbange kat en zit hier voor het eerste jaar dus ik wou heek graag thuis zijn.
Iederee.n vond het maar sneu en wouden langskomen maar ik zei dat ik visite kreeg en niet alleen was _O-
Niets is minder waar, ik lig hier languit in de bank met 3 honden mezelf vol te proppen met chips en vindbare heerlijk _O-
Normaal ben ik altijd weg of wat doen en nu eens lekker niet.
Doe net of ik niet thuis ben :')

Wat erg van de relatie breuken :(:) dat wil je niet en zeker niet deze dage. :(:)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:10

Arashah schreef:
ik kom ook Maar er even bij kletsen, zijn er nog Meer mensen vreselijk bang voor vuurwerk?

Niet zozeer bang, maar mijn lichaam reageert er nogal heftig op en ik schrik flink van elke harde knal (dus ongeveer iedere 5 minuten.)
(En ik ben boos. Ik wil mijn oud en nieuw gewoon rustig op de bank zitten, of nog liever, naar bed. Want ik ben kapot omdat ik dus al dagen niet kan ontspannen, dat is zo vermoeiend.)

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:11

Ik kom ook gezellig mee kletsen! Ik ben voor het eerst dit jaar alleen thuis, normaal was ik altijd tot 12u bij mn ouders en ging daarna met mijn vriendengroep op stap. Dit jaar zit ik in een huis van kennissen met paarden in de tuin, deze mevrouw wilt graag dat er iemand aanwezig is als het los barst om 0000. Dus dat doe ik dan ook natuurlijk netjes! :j

Wilde een feestje geven maar ik had eeeigenlijk geen zin in al dat geregel en vooral het opruimen haha! Heerlijk alleen thuis dus, vind het ook echt helemaal niet erg.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:12

Ik ga met shadow mee, kan niet wachten tot ik eindelijk rustig kan slapen.
Schrik ook van iedere knal > bom.
Moest net even woonplaats verderop de katten van mijn broer eten geven maar vond het eng in de auto, gelukkig is het zijn auto :')
Tel de uren af en de spanning giert door mijn lijf

Danuah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:13

Ik ga zo even alles bijlezen. Wat zijn er veel mensen alleen!

Hier een doodsbang veulen, zó sneu... zit al vanaf half 6 op een krukje bij ‘m in stal. :(:)

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:16

Danuah, germ dat is wel heel sneu. Paardlief staat redelijk afgelegen en je hoort wel wat knallen maar het is niet veel of hard. En gelukkig geeft hij erg helemaal niks om.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:16

ik ben ook schrikkerig, ieder harder geluidje giert de spanning door het lijf.. ook niet zo gezond om schrikkerig te zijn.. mijn Ratten zijn op dit Moment nog relaxed, Maar ik kann ergens niet rustig worden... Maar goed, ik lees dan hier af en toe wat bij en Verder ben ik aan het gamen XD ja verslaving puur ^^ Maar goed dat dood iets de tijd XD

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:17

Ach wat sneu ... mijn paard was in de 24 7 kudde eigenlijk de koelste van de 20 met de oude knarren.
Hoop dat hij de rest in toom kan houden.
Mijn mini merrie is op stal gebleven op het mesten na waarbij ze al in een hoekje panikeerde.
Haar zoons dus ook aangezien ik niemand alleen wou laten maar bij de ene kun je nog wel een bom afsteken dat er niets gebeurd. Heel wisselend dus. Arme baby :(:)

j_nine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:19

Dat is sneu zeg....
Staat hij binnen of in een buitenstal? mss dat je anders de bovendeur ofzo dicht kan doen?

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:19

Tip: ga volgend jaar naar Gent. Ik hoor sinds vanavond misschien elk uur ergens ver weg een knal. Om 12 uur een prachtige show, en verder dus niets.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:22

Het is lastig: ik zou wel weg kunnen. Maar juist omdat ik moe ben wil ik helemaal niet weg en voel ik me ook helemaal niet prettig als ik ergens anders ben. Dus blijf ik thuis om vervolgens te constateren dat het eigenlijk niet goed voor me is....

j_nine

hou het in gedachten....

Hier zijn ze de dag na kerst al begonnen en niet opgehouden....
Nu de hele dag door al....heb er verder niks tegen maar ik word hier echt gek van.
Dit is trouwens het eerste jaar dat ik thuis ben met oud en nieuw.
Ik woon hier in januari 3 jaar, de eerste keer zat ik in scheveningen bij het vreugdevuur en vorig jaar dus tja...bij mijn ex nu dus thuis.
Schijnt hier in kampen altijd heel erg te zijn...of zoals ze het hier noemen...fanatiek

Obelix95

Hoihoi.
Ik kom me hier ook melden!
Vrienden van mij zijn of op vakantie, of ziek of al ergens anders. Heel de dag gewerkt dus ik vind het eigenlijk wel prima (mestdag op werk :Z ). Alleen straks even naar mn ouders hier op t dorp.

Danuah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:23

Het is geen echte stal, normaal staat de scooter hierin maar we hebben het nu omgetoverd tot stal voor Bash. We hebben hem pas 6 weken (uit Engeland) en halen ‘m elke avond nog naar huis vanuit het land zodat ‘ie hier lekker kan slapen.
Kan 1, 2, 3 geen foto van de stal vinden.

Hij staat nu, thankgod, eindelijk eventjes te dutten. Afbeelding

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:27

Agh wat mega sneu... ik ga zo de paardjes hier eventjes checken maar ze zijn super rustig. Lopen gewoon in de paddock, willen niet eens in de stal staan. (Kunnen vrijwillig binnen en buiten lopen)

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:27

Vind het altijd zo sneu voor de dieren :(. Hier ook de hele tijd harde knallen, soms trillen de ramen zelfs :\. Wat mij betreft hoeft het ook niet perse zo, en heb het idee dat ik het allemaal al wel een keer gezien heb qua siervuurwerk :')

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:32

Mag ik ook mee kletsen? Ben niet alleen, maar de volwassenen houden zich samen bezig en de kinderen zijn allemaal veel jonger. Zit nu op de bank een film te kijken samen met m'n pup. Ik hoop ontzettend dat 2019 een fijner jaar wordt, 2018 is en was niet zo'n leuk jaar. Vandaag al veel stress gehad, ben bang voor veel dingen en vuurwerk is er 1 van. Gelukkig begint het pas om 12 uur.

Danuah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:37

Het valt me wel op dat voor de meeste hier 2018 maar een rot jaar was (incl. bij mijzelf)! Op naar een goed 2019!!

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:38

Ik zit bijna alleen thuis.
Man is met de oudste naar zijn ouders toe om daar O&N te vieren.
Ik ben met de jongste thuis, die ligt doodziek in bed. Spugen, hoofdpijn en piepende longen.
Hij ligt nu te slapen, lichaampje is eindelijk ontspannen.
Als hij straks wakker wordt, dan kijk ik het verder even aan, of dat we alsnog naar de HAP toe moeten.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:45

Ik zit hier zo nu en dan verstijfd op mijn slaapkamer, ze zijn heel leuk
zwaardere geschut (hardere rotjes) in de ondergrondse vuilnisbakken aan het mikken.

En heb nu heel hard Hardstyle aanstaan, om het nog een beetje normaal luisterbaar te houden. :=

Vanmorgen wakker geworden met een verrekte spier in de schouder/nek...
En merk nu al de gewone pijn wat ik de laatste tijd heb in mijn armen er boven uit komt..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:46

ikkeniet schreef:
Ik zit bijna alleen thuis.
Man is met de oudste naar zijn ouders toe om daar O&N te vieren.
Ik ben met de jongste thuis, die ligt doodziek in bed. Spugen, hoofdpijn en piepende longen.
Hij ligt nu te slapen, lichaampje is eindelijk ontspannen.
Als hij straks wakker wordt, dan kijk ik het verder even aan, of dat we alsnog naar de HAP toe moeten.

Oh jee wat sneu :( veel beterschap!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:47

ikkeniet Sterkte! :(:)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:52

Ter verhoging van de feestvreugde is er nu ook versterkte muziek. (Denk Dries Roelvink, Frans Bauer, en dan drie stappen naar beneden.)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 21:54

Vreselijk zulke muziek, Shadow0