daar word alles eerlijk besproken hahahaha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daar word alles eerlijk besproken hahahaha
Mijn moeder vertel ik soms wel eens iets over mijn seks/dating leven, maar over one night stands vertel ik haar toch liever niet :p
Hoef het van hun ook niet te weten
Leuk dan.
shilady schreef:Margrathea en juist zulke meiden hebben ook kans op tienerzwangerschappen
Jammer als je ouder zo denken.. dan kan je beter toch open zijn met je kinderen en eventueel advies geven
A3a1 schreef:Ik heb 2 stiefdochters en een stiefzoon.
Zou het niet in mijn hoofd halen dat te vragen en ik weet zeker dat mijn vrouw dat ook niet aan haar kinderen zal vragen.
Grote woorden als privacy en integriteit spelen door mijn hoofd.
( en ja ik heb inderdaad ook gesprekken op mijn werk met jongeren, niet zozeer over hoe vaak, maar wel over, hoe zorg je dat je niet zwanger wordt, geen soa oploopt en ook om alert te blijven op misbruik, mishandeling ed )
Danique_G schreef:A3a1 schreef:Ik heb 2 stiefdochters en een stiefzoon.
Zou het niet in mijn hoofd halen dat te vragen en ik weet zeker dat mijn vrouw dat ook niet aan haar kinderen zal vragen.
Grote woorden als privacy en integriteit spelen door mijn hoofd.
( en ja ik heb inderdaad ook gesprekken op mijn werk met jongeren, niet zozeer over hoe vaak, maar wel over, hoe zorg je dat je niet zwanger wordt, geen soa oploopt en ook om alert te blijven op misbruik, mishandeling ed )
Dit doet mij een beetje denken aan een recente actie van Rutgers. Wat mij betreft zou seksuele veiligheid (dus niet alleen fysiek) ook wel bij de lessen seksuele veiligheid mogen. Nee is nee en geen nee is niet automatisch een nee. De cijfers zijn schokkend van seksueel misbruik. En dan vergeten we nog alle mannen die slachtoffer zijn maar hun mond niet open trekken uit schaamte. Dit is een van mijn angsten als ik een dochter of zoon krijg. Ik ben zelf slachtoffer geweest paar maanden geleden van een verkrachting. Er is een wereld voor mij open gegaan. Hoe vaak ik nu niet merk dat mensen de grens opzoeken bij mij. Hoe geef je dit een persoon mee als de omgeving/maatschappij er ook een bepaalde druk oplegt? Het is zo vreemd dat zoveel personen slachtoffer zijn maar er zo weinig veranderd omdat er een taboe ligt op het praten erover. Ik ben zelf heel open hierover. Ook naar mijn ouders. Maar ik praat er nu liever wel over dan niet.