sureido schreef:Ik vind het belachelijk om te kijken naar aantal gewerkte uren. Krijg je alleen maar geruzie onder elkaar. Houd het lekker hetzelfde voor iedereen.
Sorry maar hoe onvolwassen ben je als je om een kerstpakket gaat ruzien?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Ik vind het belachelijk om te kijken naar aantal gewerkte uren. Krijg je alleen maar geruzie onder elkaar. Houd het lekker hetzelfde voor iedereen.
verootjoo schreef:Ik vind dat niet logisch. Het is een cadeau, een waardering, dat geef je of dat geef je niet. Je kan toch niet de een wel een cadeau geven en de ander niet?
Of geef jij je vrienden ook pas een verjaardagscadeau als je ze genoeg uren gezien hebt afgelopen jaar?Je geeft cadeaus toch om je waardering te uiten lijkt me, dat hoef je niet te verdienen. Je salaris moet je verdienen door te werken, cadeaus niet imo.
Ineke2 schreef:Jeetje waar is de kerstgedachte gebleven...
Echt bizar...
KimD schreef:verootjoo schreef:Ik vind dat niet logisch. Het is een cadeau, een waardering, dat geef je of dat geef je niet. Je kan toch niet de een wel een cadeau geven en de ander niet?
Of geef jij je vrienden ook pas een verjaardagscadeau als je ze genoeg uren gezien hebt afgelopen jaar?Je geeft cadeaus toch om je waardering te uiten lijkt me, dat hoef je niet te verdienen. Je salaris moet je verdienen door te werken, cadeaus niet imo.
Maar een goede vriendin krijgt wel degelijk een duurder cadeau dan een of ander vaag nichtje. Of geef jij iedereen hetzelfde cadeau?
rumay schreef:Ipv vuilnisbak is de voedselbank ook ern optie over ondankbaar/danbaar gesproken. Weiger anders je pakket.
verootjoo schreef:Dan kan je de rest van bokt wel opdoeken. Want alle kleine sores valt volledig in het niet bij de ellende die zij en haar gezin nu mee moeten maken.
Misschien maar goed voor ons dat een oneerlijke verdeling van kerstpakketten het enige is waar we ons druk om hoeven te maken. Maar mi mag je dat best oneerlijk vinden
Nabster schreef:Delphi schreef:Hier altijd een kerstpakket gekregen. Toen ik 40 uur werkte, maar ook toen ik 18 uur (excl. koopzondagen) werkte.
Vond ik eigenlijk best logisch aangezien koopzondagen bij ons ook niet naar ratio verdeeld werden. Ik moest net zo veel koopzondagen draaien als een fulltimer.
Rato denk ik?