Wat doen jullie aan met kerst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 18:57

xApple schreef:
Ik zie hier allemaal jurkjes voorbijkomen en dan denk ik; heeft iedereen de verwarming dan op 22 graden ofzo? Je krijgt het toch hartstikke koud in zon jurkje met dunne panty? :=

Al heb ik een broek en dikke trui aan dan heb ik de verwarming eigenlijk nog op 22 graden...

xSannee

Re: Wat doen jullie aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 18:59

Ah Nymeria ik las over jou heen, maar wow die is GAAF! Zou bij mijn familie wel was overdressed zijn helaas haha! Prachtige jurk...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:58

xApple schreef:
Ik zie hier allemaal jurkjes voorbijkomen en dan denk ik; heeft iedereen de verwarming dan op 22 graden ofzo? Je krijgt het toch hartstikke koud in zon jurkje met dunne panty? :=

dat dacht ik dus ook

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:05

Mog geen foto, maar thema is goud & zwart deze feestdagen. Komt door een experimentele makeup look van mijzelf paar weken terug, waarbij goude oogschaduw prachtig blendde met zwart en een winged liner <3
Het wordt in iedergeval dit jurkje, die lekker dubbel gevoerd is! :D

Afbeelding

Ik denk wel dat ik het afwissel met een jurkje met kanten mouwtjes, dat combineer ik dan met rood.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:15

Hij is binnen! :D

Afbeelding

Tis deze:

Afbeelding

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:16

Deze jurk! Maar dan wel met een shirt met lange mouwen eronder en een dikke maillot.

Afbeelding

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:17

xSannee schreef:
Ah Nymeria ik las over jou heen, maar wow die is GAAF! Zou bij mijn familie wel was overdressed zijn helaas haha! Prachtige jurk...

Haha, ik had 'm gekocht voor het kerstfeest van m'n werk, daar was een dresscode. Maar zonde om maar 1x te dragen toch? Mijn familie gaat gelukkig meestal ook wel echt netjes met kerst, en anders ben ik gewoon overdressed :')

Gave jurk Resistance!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:21

Resistance, die is gaaf!!! Waar heb je hem vandaan? Staat je erg mooi ook!

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:27

Werkkleren hahaha, moet beide dagen werken. Dus mij vind je in een oude trui en een spijkerbroek.

Wel leuk om vanalles zo langs te zien komen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:45

Vala schreef:
Mijn uniform als verpleegkundige en verder een rijbroek of een joggingbroek!

Exact hetzelfde hier :)) En ik ben dan wel geen verpleegkundige, maar ik doe altijd wel lekker jullie uniform aan als ik patiëntenzorg doe :D

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:16

Bralindy schreef:
Mog geen foto, maar thema is goud & zwart deze feestdagen. Komt door een experimentele makeup look van mijzelf paar weken terug, waarbij goude oogschaduw prachtig blendde met zwart en een winged liner <3
Het wordt in iedergeval dit jurkje, die lekker dubbel gevoerd is! :D

[ [url=m/PXvI2E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk wel dat ik het afwissel met een jurkje met kanten mouwtjes, dat combineer ik dan met rood.

Oohh die wilde ik ook maar steeds is mijn maat alweer uitverkocht voordat ik hem kan bestellen ;(

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:33

Ohh Bralindy dat jurkje is mooi!
Waar heb je die vandaan?

En Resistance, die jurk staat je geweldig :j

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:40

Gave jurk, resistance!

Ik had een jurkje besteld online voor de kerst en hij is vandaag binnen gekomen. Ik vind hem heel gaaf en ben er super blij mee, ben alleen bang dat hij niet zo geschikt is voor kerst bij mijn oma thuis :') denk dat ik toch maar naar een feestje moet voor oud en nieuw, dan kan ik hem iig aan. Het word wss toch een jurkje wat ik al eerder had voor kerst. Zal morgen ff een foto posten.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:53

Wow Resistance die jurk ziet er in het echt een stuk beter uit dan op de foto <3

Ik trek tweede kerstdag mijn hesje aan op het werk, en verder heb ik nog altijd geen idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:29

Dankjulliewel allemaal! :D Ben er erg blij mee, en ook voor het eerst dat ik zo'n lange jurk aan kan. Heb sinds een half jaar de petite afdeling op asos ontdekt, en dat is ivm mijn kortheid (1.63) echt heel prettig. Opeens past het wel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:03

Ik trek een zwarte strakke broek aan met glittertje, doorzichtige strakke panterprint top met zwarte spaghetti top er onder en een zwart kort biker jasje daar overheen, zwarte enkellaarsjes er onder. Haren opgestoken met grove nonchalante krullen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 01:56

Pyama met dekentje

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 14:05

Mooi jurkje Resistance!

Mijn jurk:
Afbeelding

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 14:23

Ik trek 1e kerstdag eerst iets comfortabels aan (moet eerst nog even naar New York vliegen :D ) en daarna ga ik voor een jurkje. Wij gaan daar namelijk uit eten en je komt geen restaurant binnen in je jogging broek.

In amerika vieren ze geen 2e kerstdag dus dan gewoon een spijkerbroek en stevige stappers om de stad te verkennen.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 14:52

Wat heeft iedereen mooie jurkjes voor kerst.

Ik weet echt niet wat ik aan moet :?
Misschien dat jullie kunnen helpen.

Ik ben dus niet van de jurkjes/rokjes, kant, glittertjes (voel ik me niet prettig in. En het is zonde als het na de kerst in de kast blijft hangen) En niet van de hakken. Verder ben ik niet kieskeurig {:)-:(

Eerste kerstdag uiteten (brunch) met schoonfamilie en de tweede komen mijn ouders bij ons thuis.

Carolina87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 15:13

Ik dit jurkje aan op de eerste dag
Afbeelding

2e kerstdag ook een lekker jurkje. Dan ga naar mijn schoonouders
Zie leuke jurkjes voorbij komen

Bijna hetzelfde als de eerste
Afbeelding

Alleen nog wat schoenen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 15:43

haffiefreak schreef:

Ik ben dus niet van de jurkjes/rokjes, kant, glittertjes (voel ik me niet prettig in. En het is zonde als het na de kerst in de kast blijft hangen) En niet van de hakken. Verder ben ik niet kieskeurig {:)-:(

Eerste kerstdag uiteten (brunch) met schoonfamilie en de tweede komen mijn ouders bij ons thuis.

Gewoon iets normaals en feestelijks?
Iets wat je leuk vindt. Als je uit eten gaat zou ik iets netters aan doen dan als je gewoon thuis blijft met je ouders.

Ik begrijp ook het hele opgedirkte gedoe niet zo goed met kerst :P Het is winter, trek iets warms aan :') Sommige dingen die ik hier zie trek ik nog niet eens aan naar een sterrenrestaurant.

Ik weet trouwens nog helemaal niet wat ik aantrek. Ben zwanger en mijn feestelijke kleding pas ik dus niet, en ik ga er niks voor kopen. Dus ik vrees gewoon een positiebroek en een trui erop :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 16:57

haffiefreak schreef:

Jij gaat naar de Didi (daar werk ik :D ) en daar hebben ze voor jou heel kerstige blouses die heel mooi zijn, mooi basishemdje eronder met een beetje kant en een skinny jeans en stoere stappers met een beetje bling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 19:37

Afbeelding

Mijn kerstoutfit *\o/* Gewoon van AliExpress, wel met een petticoat erbij, past perfect :D

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 19:38

Heel mooi :)