Wat werken er veel met de feestdagen zeg! Ik ben ambtenaar, dus standaard vrij met de feestdagen
A3a1
Geplaatst: 03-11-18 09:42
Palmera schreef:
Kokkin in eigen restaurant, we zijn alle feestdagen geopend en dat is ieder jaar weer heel hard werken. Maar ook leuk. Ik heb trouwens altijd wel met de kerst gewerkt, ik heb echt ern hekel aan dat verplichte gevreet.
Wat ben jij slecht zeg
Lay_D
Geplaatst: 03-11-18 09:43
Met kerst ben ik vrij. Oudjaarsdag werk ik een late dienst en nieuwjaarsdag een vroege dienst.
Ik werk in een kleinschalige woonvorm voor mensen met dementie.
Ik werk Eerste Kerstdag en Oudejaarsavond bij mijn baan als koster van de kerk en de rest van de tijd op ons melkveebedrijf
Killed
Geplaatst: 03-11-18 09:48
Ik moet ook werken met de feestdagen, kerstavond moet ik de nacht doen dus mes dat ik smiddags nog even naar familie kan... Ik ben proces operator in de chemie
24 en 31 december vrij. 27 en 28 dec. moet ik werken. Werk als planner ik de IT en met de collega’s verdelen we ieder jaar de verlofdagen rond kerst/oud-nieuw.
Tara_13
Geplaatst: 03-11-18 09:52
Ik heb een slaapdienst met oud en nieuw... Ik werk in de gehandicaptenzorg
Olympia
Geplaatst: 03-11-18 10:27
Ik werk 31 dec en 1 jan. Allebei van 1430 tot 22. En 24 dec werk ik ook die tijd. Met kerst ben ik vrij.
Ik werk als woonbegeleider in de gehandicaptenzorg
Ik werk 24 en 31 december van 8.30u tot 16.30u. Feestdagen ben ik thuis. 26 en en 2 januari vallen op woensdag en dan ben ik altijd thuis 27 december verlof. Werk als verzorgende in de thuiszorg.
Vorig jaar moest ik werken met kerst en had ik vrij met nieuwjaar.
Nu heb ik op 31 december en 1 januari ochtenddiensten van 07:00-15:30 uur. Met kerst heb ik dan vrij.
Ik werk als verzorgende IG op PG kleinschalig wonen
sunshine
Geplaatst: 03-11-18 10:58
Ik werk als verzorgende IG in de thuiszorg en moet met kerst werken. Kerstavond en eerste kerstdag werk ik ook avond en tweede kerstdag een ochtenddienst.
joyce_eddy
Geplaatst: 03-11-18 11:19
Werk ik de gehandicapten zorg en werk dit jaar met kerst ( dat probeer ik ook elk jaar te doen.. liever kerst werken dan oud en nieuw
Hier sinds de zomer een nieuwe baan als adviseur interne communicatie en daarom lekker vrij met de feestdagen! Hiervoor werkte ik bij de Kiosk op het station en moest ik vrijwel ieder jaar met de feestdagen werken.
Ik werk als psychiatrisch verpleegkundige, werk het liefst (niet met de feestdagen) 2 late diensten met oud/nieuw maar moest uiteindelijk toch wat geschoven worden. Ik werk nu 3 dagdiensten met de kerst. (de 24e/kerstavond telt hier jammer genoeg niet mee als kerst)
Gelukkig drie jaar geen feestdagen hoeven werken Dit jaar ook niet (ben vanaf half november vrij), maar volgend jaar met mijn nieuwe baan wel weer onregelmatig werken.
Ik werk in de gehandicaptenzorg. Officieel moet je dan kerst of oud en nieuw werken. Al proberen ze ons ook nog weleens vrij van diensten te houden. Maar dat is dit jaar niet gelukt want ik werk kerstavond en nieuwjaarsdag. Alsnog best tevreden over. Ben ik 1e en 2e kerstdag vrij en oudejaarsavond.