Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu ik nooit meer rijd, moet ik er ook meer bij nadenken en daardoor is het echt nog stommer.
Ik heb nu ruim een jaar mijn rijbewijs en aan het begin vond ik het niet zo fijn, maar ik heb zo vaak mogelijk geprobeerd te rijden als we ergens heen gingen, en sinds een tijdje voelt het vertrouwd en vind ik het echt leuk om te doen
Jildau schreef:Maar wonen jullie dan in een stad?
Heb met de lessen ook vooral in Den Haag, Westland, Rotterdam en die omgeving(en) gereden. Als de wereld zou bestaand uit semi uitgestorven 80/100/130kmh wegen dan zou ik best willen/durven rijden, maar in deze drukte niet
Mijn rijbewijs met alle lessen erbij is echt de meest dure miskoop in mijn leven. 

SindyKaya schreef:Ik vind het vreselijk en elke keer als ik in de auto stap vind ik het erger worden. Heb nog niet heel lang mijn rijbewijs maar ik heb de feeling ( met de auto waar ik nu in rijd) gewoon niet, hij slaat me altijd af en als ik weet dat er een stoplicht aankom zit ik al met trillende benen op de pedalen.
Kan echt ff mijn hoofd leegmaken met een stuk autorijden
Morgen rondje, Noord-, West- en Zuid Nederland voor de boeg.. Draai ik mijn hand niet voor om
Ik zit wel heel graag in de auto! Maar niet achter het stuur.