Ben Ik Bedrogen ???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanillia

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 06:14

Jeetje TS hou de eer lekker aan jezelf en investeer je tijd in iemand die het wel waardeert. Zo zonde om hier nu energie in te steken.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 06:29

Ik vind je moedig TS! Maar ik had hem idd een koekje van eigen deeg gegeven. Een kerel van 44 jaar die moeite heeft met de waarheid kon het van mij krijgen. Maar ik ben dan ook een bitch hierin. Het maakt mijn evil 16 jarige kant wakker. :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 07:42

jansje73 schreef:
Wat een eikel is hij zeg , deze week krijg ik het er wel uit dat het alleen voor een date is geweest. Nu opeens kan het nog 5 a 7 duren voordat hij daar naar toe gaat en in 2019 kan ook maar daar gata hij niet van uit.

Volgens mij verwijderd hij mijn appjes , heeft die mooi pech ik heb ze bewaard :D . Ik krijg hem wel en houdt Bokt.nl op de hoogte !

Wordt vervolgd *\o/* *\o/* *\o/*

Jeetje TS, laat hem lekker met rust. Vervelend dat het gevoel blijkbaar niet wederzijds is maar láát het dan ook gewoon. Begrijpelijk dat je gekwetst bent maar that's life. Wees blij dat je hem niet in je leven hoeft te hebben, aangezien hij niet eerlijk naar je wilt zijn. Blokkeer hem lekker op Whatsapp en ga wat beters doen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 07:48

Ik blijf het allemaal wat heftig vinden. Net ook je andere topic erbij gezocht en mijns inziens liep je echt veels te hard van stapel.
Jouw reacties in dit topic blijven ook behoorlijk pittig. Waarmee krijg jij hem wel? Wat heeft deze man nou zo verkeerd gedaan? Je hebt 12 dagen contact gehad, ik denk niet dat hij je iets verschuldigd is. Natuurlijk siert het hem om eerlijk te zijn over wat hij wil. Maar dat zit er niet in. Dan niet toch? :)

Let it gooooo, let it goooo.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 07:58

Cinderella schreef:
Ik blijf het allemaal wat heftig vinden. Net ook je andere topic erbij gezocht en mijns inziens liep je echt veels te hard van stapel.
Jouw reacties in dit topic blijven ook behoorlijk pittig. Waarmee krijg jij hem wel? Wat heeft deze man nou zo verkeerd gedaan? Je hebt 12 dagen contact gehad, ik denk niet dat hij je iets verschuldigd is. Natuurlijk siert het hem om eerlijk te zijn over wat hij wil. Maar dat zit er niet in. Dan niet toch? :)

Ik kan het niet beter verwoorden dan dit.
Ik heb het idee dat je altijd lekker moet kijken waar het schip strand.
Met mijn huidige partner appte ik 3 maanden, en toen appte hij (voor mij ineens) dat hij meer was gaan voelen.
Zo op z'n beloop kan ik dingen laten gaan. Heerlijk, zien wat de dag brengt.
Ik denk dat Hub hard weggerend was als ik zo hard van stapel gelopen was als jij... :')

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:01

Zidore schreef:
F_Orumster schreef:
En een wit tuinhek.

oh ja en de Volvo :')

Niks tegen de Volvo >;)

TS. Liefdesverdriet is heel poedersuiker. Maar probeer het te laten gaan. En verlaag je niet tot zijn niveau

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:08

Echt... Laat het gaan, je bent 44. Ik vind het wel heel kinderachtig om hem te willen pakken. Let it goooo.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:12

Jeetje TS wat ontzettend rot dat je een man getroffen bent die niet gewoon zegt waar het op staat. Ik kan me ook goed voorstellen als je er midden in zit dat je het niet zo helder ziet als de buitenstaanders.
Dat je het moeilijk vind om los te laten omdat er voor jou wel veel emoties bij kwamen kijken.

Ik heb vooral het gevoel dat je heel graag wilt /heel veel liefde te geven hebt, klopt dat?
Echt er bestaan zoveel lieve mannen met wel de juiste bedoelingen en wel de ballen om te zeggen wat ze bedoelen of willen. Dat is deze man duidelijk niet.

Ga lekker savonds Netflixen, leuke dingen doen met vriendinnen, besteed je tijd aan dingen die JIJ leuk vindt om te doen. Kom 'in je kracht' te staan. Als je met die energie en gedachten bent dan tref je de juiste mensen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:13

jansje73 schreef:
Wat een eikel is hij zeg , deze week krijg ik het er wel uit dat het alleen voor een date is geweest. Nu opeens kan het nog 5 a 7 duren voordat hij daar naar toe gaat en in 2019 kan ook maar daar gata hij niet van uit.

Volgens mij verwijderd hij mijn appjes , heeft die mooi pech ik heb ze bewaard :D . Ik krijg hem wel en houdt Bokt.nl op de hoogte !

Wordt vervolgd *\o/* *\o/* *\o/*

Waarom? Lekker laten. Niet meer appen, niet meer reageren. Klaar. Eerlijk waar...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:15

Cinderella schreef:

Waarom? Als het TS goed doet om hem een hak te zetten, dan is daar toch niets mis mee? Ik snap niet helemaal waarom ze zich ineens boven hem moet stellen?
Ik kan me voorstellen dat ze zich gekwetst voelt en dat even kwijt moet, prima toch?
Kan ze daarna weer verder.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:17

Ik denk dat TS erg snel van stapel is gelopen en dat voelt voor de man in kwestie misschien heel erg verstikkend.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:18

Ja, en? Dat weet ze nu wel en de kerel heeft niet de ballen gehad om dat gewoon te zeggen.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:22

Ik vind het eigenlijk wel leuk.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:28

Ja en dat is heel vervelend, maar ze hebben elkaar 1 KEER gezien. TS worstelt duidelijk met haar emoties, vliegt van links naar rechts, en ik vind het oprecht sneu om te zien dat er een aantal bokkers hier haar nog even extra ophitst.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:29

Laat die man met rust. Trek er een les uit en ga door met je leven.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:32

Joh, je kan hem wel gaan dwingen en een hak zetten maar meer dan waarschijnlijk ga jij bestempeld worden als raar mens en alles wat er bij hoort.

Niet hij met zijn Homeland Security toestanden.

Dus laat het lekker gaan. Je hebt een inschattingsfout gemaakt en hij was wrs gewoon nieuwsgierig hoe je in bed was.

Trouwens, homeland security is vergezocht maar als niet Amerikaan kan je ook ‘huurling’ worden in het leger. Misschien dat die zoiets bedoelt?

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:36

Ik heb met verbazing zojuist dit topic gelezen.

Ja je hebt een blauwtje gelopen en hij heeft er een creatief verhaal van gemaakt.
Bedrogen ben je niet, hij wil je alleen niet.
Maar nu voel jij je zo gepikeerd dat je hem op wat voor manier dan ook een hak wilt zetten?!
Dat je dat doet na en relatie van 5 jaar zou ik nog iets begrijpen bij zo'n banketstaaf verhaal. Maar nu?

Ik begrijp direct waarom hij je niet hoeft als ik dit topic zo lees.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:39

He's not that into you.

Dus wat TS het allerbeste kan doen: Lekker een paar verwendaagjes voor zichzelf, zijn telefoonnummer en gegevens verwijderen en accepteren dat je een inschattingsfout hebt gemaakt. Een blauwtje lopen hoort er bij, ben ik ook erg goed in. Maar dat houdt niet in dat ik belogen en bedrogen ben. Gevoelens kun je niet forceren. Let it gooooo

Overigens alles ten koste wat eruit willen trekken, met leugentjes en al: Waarom in hemelsnaam. Denk ook aan je eigen imago. Wil je bekent staan als dat 'gekke wijf die bleef appen' 'Die ene wanhopige' etc?

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:47

Vanillia schreef:
Ja en dat is heel vervelend, maar ze hebben elkaar 1 KEER gezien. TS worstelt duidelijk met haar emoties, vliegt van links naar rechts, en ik vind het oprecht sneu om te zien dat er een aantal bokkers hier haar nog even extra ophitst.

Ja idd.
Ik vond je het vrij zorgelijk hoe de te reageert.
Hoop dat het niet gaat escaleren

Ts laat hem met rust!
Er kan niks goeds uitkomen om te blijven zoeken naar contact met iemand die dat niet wil.
Stel je eens voor dat jij geen contact meer zou willen en hij maar blijft proberen. Dat is echt niet fijn en gaat je gevoel echt niet veranderen, eerder juist bevestigen dat je niet wil.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:55

Liefdesverdriet?!
TS is 44 en heeft die kerel 12 dagen gekend....
De eieren in mn koelkast zijn nog langer houdbaar....

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:05

Wendy schreef:
Cinderella schreef:

Waarom? Als het TS goed doet om hem een hak te zetten, dan is daar toch niets mis mee? Ik snap niet helemaal waarom ze zich ineens boven hem moet stellen?
Ik kan me voorstellen dat ze zich gekwetst voelt en dat even kwijt moet, prima toch?

Waarom iemand een hak zetten die je niets misdaan heeft? Ik vind het vreemd om je eigen frustraties op een ander af te reageren. :+

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:09

Liezel1 schreef:
Liefdesverdriet?!
TS is 44 en heeft die kerel 12 dagen gekend....
De eieren in mn koelkast zijn nog langer houdbaar....

:')
Ik denk dat TS hem lekker moet laten. Er is een reden dat hij geen contact opneemt.
Je bent 44, waarom iemand een hak zitten? Get Over It.

enjoymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:11

Als een man dit zou doen bij een vrouw is het een enge stalker en moet de politie gebeld worden.
Doet een vrouw dit bij een man zou het goed zijn en zelfs wel leuk?

Laat gaan laat gaan. Je kunt je energie beter in wat positiefs kwijt.
lekker een dagje wellness, of shoppen of naar het strand met het paard.

Cinderella"
[quote="Wendy schreef:
Cinderella schreef:

Waarom iemand een hak zetten die je niets misdaan heeft? Ik vind het vreemd om je eigen frustraties op een ander af te reageren. :+[/quote]

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:15

In eerste instantie reageer je gekwetst TS en vervolgens sla je door naar de andere kant, hoe kan dat?

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:27

meggiemeg schreef:
In eerste instantie reageer je gekwetst TS en vervolgens sla je door naar de andere kant, hoe kan dat?

Laten we alvast een diagnose stellen, in welk hokje past TS volgens bokt? Op basis van grondig onderzoek ga ik voor manische depressiviteit