Mijn kinderen krijgen veel kleding van opa's en oma's. Verder kom ik graag bij de KIK (ca 5-10 euro voor nieuwe kleding iig die ik koop) en aldi. Ik let helemaal niet op merken en vind merken ook niet belangrijk (alleen voor duurzaamheid). Mijn duurste aankoop was 30 euro voor een jurkje voor een speciale gelegenheid. Ik vind schoenen veel belangrijker en daar geef ik dan ook relatief veel geld aan uit en koop deze ook niet 2e hands. Veel kleding gaat va nr 1 naar 2 en 3, al wordt het steeds lastiger aangezien het steeds rozer wordt (tja meisje meisje) en de meeste broeken overleven nr 2 niet. Maar zolang iets schoon en bruikbaar is schuift het gewoon een kind omlaag als het niet meer past.
Dl vind zo ongeveer alles wel leuk als het maar meisjesachtig is. Ze heeft een tijd gehad had ze absoluut geen broeken aan wilde, maar dat is gelukkig over (ze ziet er zo stoer uit in een broek) Maar ze kiest zelf uit wat ze draagt, maar heb nog nooit gehad dat ze een kledingstuk niet wilde dragen.
ZL 1 is een stuk lastiger. Hij is heel erg onzeker en zolang ik in bepaalde patronen blijf vind hij het goed. Vooral leger/camo kleding doet het goed en verder draagt hij graag kleding van zijn helden en dino's.
ZL 2 heeft geen mening, hij moet het niet koud hebben en dan vind hij het prima.
Ik heb denk ik niet weinig kleding, maar ik ben geen held met de was, dus heb een buffer nodig

Ik heb heel veel in kledingcontainers gedaan, maar nu gaat alles naar zusje die zwanger is (wat ik nog heb in kleine maten)