Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gigixponys schreef:Hier is er ook niks gek aan om bij elkaar naar binnen te lopen terwijl er iemand doucht ofzo. Ik ben 21 en mijn zus 24 en dan mijn ouders nog. Wij hebben dit nooit raar gevonden, hoor wel van veel vrienden dat ze dit raar vinden, dan vooral dat ik het niet erg vind dat mijn vader me naakt ziet, maar komaan het is toch je vader?? Vooral ik en mijn zus zitten soms gewoon gezellig te praten nog in de badkamer.
Ik vind het vooral handig dat je niet elke ochtend een eeuw moet wachten tot het eens jouw beurt is. haha
TrIjNiE__ schreef:Gigixponys schreef:Hier is er ook niks gek aan om bij elkaar naar binnen te lopen terwijl er iemand doucht ofzo. Ik ben 21 en mijn zus 24 en dan mijn ouders nog. Wij hebben dit nooit raar gevonden, hoor wel van veel vrienden dat ze dit raar vinden, dan vooral dat ik het niet erg vind dat mijn vader me naakt ziet, maar komaan het is toch je vader?? Vooral ik en mijn zus zitten soms gewoon gezellig te praten nog in de badkamer.
Ik vind het vooral handig dat je niet elke ochtend een eeuw moet wachten tot het eens jouw beurt is. haha
Hier inderdaad ook hele gesprekken samen in de badkamer, meestal terwijl er iemand op de wc zit
MissToseland schreef:Wij zijn hier thuis erg makkelijk. Naaktheid is bij ons normaal. We douchen ook gewoon met de kinderen. Zijn nu bijna 6 en 4.
Zal in de puberteit wel veranderen
daphne_xxx schreef:MissToseland schreef:Wij zijn hier thuis erg makkelijk. Naaktheid is bij ons normaal. We douchen ook gewoon met de kinderen. Zijn nu bijna 6 en 4.
Zal in de puberteit wel veranderen
Hoeft niet! Bij ons is het niet op slot beleid van de badkamerdeur nog steeds van toepassing en staan wij gewoon te douchen als een ander staat te tandenpoetsen![]()
(leeftijden zijn 21, 19, 17, 13, 11)