Doodmoe word je van die man
.Of hij er nog troep in kon gooien want hij had troep bij zich. "Nee! Dat mag je NIET!". Dit zei hij echt om te jennen.... Nou mij heeft hij er niet mee.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.Eliana schreef:Ik herken er wel wat zaken uit, hier wonen we in een stukje waar de meeste al erg lang wonen en de sociale controle erg hoog is.. Ik heb een buurvrouw die zich met veel bemoeid en zodra wij de tuin inlopen is ze er ook, heeft ook een keer de was van mijn lijn gehaald en binnen gezet dat soort dingen.
Bij jullie klinkt het nog wel een tikje erger, hopelijk levert een gesprek wat op
Coconut schreef:Ik voel me gewoon niet serieus genomen door die man.
Ik ben heel duidelijk, reageer kortaf met een héle duidelijke boodschap, maar meneer lijkt het allemaal weg te wimpelen. Hij vindt zichzelf ook oerkomisch. Vreselijk vermoeiend
) dan sta je zomaar ineens 1 - 0 achter. 
Coconut schreef:Hij is gewoon oververvelend ja. Afgelopen twee dagen echt gemerkt.
Niet reageren heeft bij hem weinig zin. Hij gaat door tot hij zijn zin krijgt (een reactie). Negatieve aandacht is ook aandacht voor hem. Echt onbegrijpelijk die vent
Ik blijf normaal tegen hem doen hoor, al kost het veel moeite, maar ik reageer alleen waar nodig en heel kortaf (zit totaal niet in mijn aard, maar goed.)
Wij hebben zo'n buurvrouw
Ze heeft al met meerdere buren ruzie (incl. politiebezoeken) en ze is erg opdringerig. Helaas vind ze mij wel erg aardig en erg interessant, ik werk met dieren, iets wat zij ook zou willen volgens mij. Zo stond ze opeens een keer op mijn werk en vroeg steeds naar me
Een paar weken later gingen mijn ouders op vakantie en ik was nog thuis, die avond zou ik naar mijn kamer gaan in de stad. Had ze naar mijn werk gebeld of ze mijn nummer mocht, omdat het raam nog open stond. Dan bel je toch even aan!? Loop je naar de buren waar wij goed contact mee hebben? Nee hoor, ze belt. Gelukkig belde ze vanaf mijn werk om te vragen hoe en wat en heb ze op het hart gedrukt mijn nummer niet te geven. Ik was ze erg dankbaar
. Lastiger voor de postbode, maar jammer dan.
, gesnapt,

.
.