Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik vind t heerlijk.
Het enige nadeel is dat dit weer voor de natuur en de landbouw dramatisch is. Ik zou graag een keer een flinke plensbui zien. Alles is zo droog en dor...
bigone schreef:Als we dit soort periodes jaarlijks gaan krijgen verkoop ik de hele tent en ga rentenieren ergens aan de kust.
Petrichor schreef:Tazzey schreef:Ik zou dan naar de eilanden vertrekken want hier aan de kust is het ook niet altijd feest. Als er zeevonk opkomt is het zalig maar dat gebeurd niet dagelijks helaas.
Wat doet zeevonk met het weer dan?
_San87_ schreef:Ik vind t heerlijk.
Het enige nadeel is dat dit weer voor de natuur en de landbouw dramatisch is. Ik zou graag een keer een flinke plensbui zien. Alles is zo droog en dor...
Christiene schreef:Ik vind twintig graden al warm zat.
Na de 25 vind ik verschrikkelijk. En boven de dertig geen woorden voor.
In huis is het veelste warm. Het is dat ik moet werken anders zat ik de hele dag bibben achter de ventilator of buiten in de schaduw als het zou waaien.
Slapen doe ik heel slecht sinds maandagavond
Nikass schreef:Ik moest even lachen om de OP: "ik ben er alweer vroeg bij" om 6:49. Noem je dat vroeg?![]()
Het is mij te heet, vooral omdat ik zoveel mogelijk mijn ritme aanpas, maar dat niet altijd helemaal lukt. De paarden gaan overdag op stal omdat ze gek worden van de vliegen. Ze hebben geen gras, alles is dor en geel.
De honden kunnen alleen heel vroeg of heel laat uit, maar alles in de vroege ochtend plannen is soms niet haalbaar. Onderweg zijn voor mijn werk is midden op de dag ook geen pretje.
Ik hou ook niet van kou. Temperatuur tussen de 18 en 22 graden vind ik ideaal.