meggiemeg schreef:Janine1990 schreef:Ja ik ben een enorme bitch.
Oke grapje. Ik ben geen bitch. Ben alleen niet bang om mijn grenzen aan te geven. Ook niet bang om fouten toe te geven en excuses aan te bieden.
Onaangename mannen ben ik zeker meer dan eens tegen gekomen en zal ik ook nog wel meer dan eens tegenkomen.
Gewoon onaangenaam? Dan neem ik een gesloten houding aan, ga niet in gesprek (alleen het hoognodige beantwoord ik) en voorkom dat iemand in mijn persoonlijke ruimte kom. Als dat gebeurt stap ik achteruit bijvoorbeeld. Raakt iemand mij ongewenst aan dan trek ik dat deel van mijn lichaam snel weg.
Zijn het intimiderende opmerkingen? Ja dan maak ik wel duidelijk dat ik die niet waardeer.
Ik lijk zowaar wel een normaal persoon. Het is maar net wat men als onaardig ervaart... aardig is tenslotte ook maar een relatief begrip.
Ik vind je geen bitch hoor, maar gewoon iemand die voor zichzelf durft op te komen en te spreken. Ik zeg het ook gerust, afhankelijk van hoe dik de plaat voor de kop is bij de ander zal mijn antwoord zijn.
Jij kan in een paar woorden zeggen wat ik bedoel!
(maar wilde nog wel steeds graag appen) weirdo. Heb toen ook getwijfeld of het bedrijf in te lichtten, maar uiteindelijk niet gedaan.
...