"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:36

In het toilet de kaars onder het gordijn aan laten staan en twee dagen later thuiskomen! :\ Dat had verkeerd af kunnen lopen, de muur werd al zwart :oo

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:37

O juist: bij het openen van de kluis ‘s ochtends per ongeluk het stil alarm activeren. 4 minuten later 3 combi’s aan de winkel en een heel lang gesprek om de agenten te overtuigen dat ik veilig was en er niks aan de hand was. Wel goed dat ze zo goed hun werk deden!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:41

Vrolijk over een hekje springen...
Bleef met mijn ene voet erachter haken en ging vol op mijn gezicht. Gelukkig viel ik op zand, daardoor had ik alleen een flinke schaafwond.
Beetje jammer dat er een heleboel toeschouwers waren, ik moet het nog steeds horen :+

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:41

Iris82 schreef:
Even voelen waar de alarmknop bij de kassa ook alweer zat omdat er een griezel binnen kwam lopen. Oh oliebol, heb ik 'm nu ingedrukt, please laat 't niet zo zijn?

= 5 minuten later stonden er 8 politieagenten met handen op hun pistolen binnen. :oo

_O- _O-

hiphorse

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:44

Een duur zadel kopen. Na een jaar past het niet meer en verkopen gaat niet of je krijgt er niks voor
Nu een zadel van 50 euro gekocht en nog nooit zo blij geweest(en geluk gehad). Zit heerlijk past perfect en geen lege portomonee. Verschillende zadelmaker vragen hoe ik het voormekaar heb gekregen <<)

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:48

Een jong geitje over het hek tillen om hem terug bij zijn moeder te zetten ...

Bij toemalig verzorgpaard waren er dus geitjes die k geloof 2 jongen hadden, alleen perste die zich dus door de spijlen van het houten hekje heen. Ze mochten gewoon op erf lopen als je er was maar als je weg ging moest je ze dus terug zetten, alleen het hekje was dus zo verzakt dat hij niet openging. Ik besloot dus hem er over heen te tillen.. geen strak plan hij bleef heel rustig en op een gegeven moment spartelt hij wat, voel wel dat zijn hoorn ( lein puntje) langs mijn lip schampt maar denk er niet teveel van. Op de fiets naar huis al aangestaard door mensen maar het hoosde van de regen dus ik dacht er niet teveel van .. tot ik dus thuis kwam de keuken in stapte en mijn moeder dus zowat tegen de vlakte ging... bleek dat mijn heele bovenlip dus opengescheurd was deels mijn onderlip en een deel van mijn kin. Door de haast en de kou van de regen heb ik het helemaal niet gemerkt ( ik heb een aparte pijngrens zoiezo) Naar ziekenhuis gelukkig kon het goed schoongemaakt worden en is het gelijmd nog steeds litteken maar veel minder erg dan ik verwacht had.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:49

Op een vreemd paard gaan zitten in het buitenland, met beugels waar ik niet bij kan en zonder teugels. *\o/*
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:51

Kanoën! In zo'n onstabiel iel ding dat ieder moment kan omslaan en dan ook nog op open water.
Nope :+

marjannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:53

Met een gekneusde enkel toch gaan stappen op hakken. Iedereen dacht tot ik na een kwartier al straal gezopen was. Nou niet dus kon gewoon niet lopen van de pijn

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:00

O ik kan een heel rijtje opnoemen maar met stip op 1 staat bevallen. Dat ga ik echt nooit meer doen. En dan op de voet gevolgd door crosshindernissen springen, stunts uithalen op de fiets, sowieso als volwassene stunts reproduceren die je als kind deed. Niet doen, gaat altijd fout. Fietsen met een paraplu, ook niet doen. Gaat gegarandeerd verkeerd. Verder stap ik ook niet meer op een onbekend paard als ik al van tevoren alarmbellen hoor rinkelen. Ik ga ook niet meer kilometers lopen met een verzwikte enkel (achteraf bleek de enkelband gescheurd) omdat ik denk dat het best wel meevalt. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

marjannuh: jij hebt die laatste ervaring dus ook gehad, alleen liep ik (gelukkig) niet op hakken.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:03

Luisteren naar de pap! Toen ik een jaar of 7 was, was ik op vakantie in Frankrijk. Ik had een step waar ik overal mee rond ging, kei leuk natuurlijk.. nou toen kreeg mijn pap het geweldige idee dat het leuk voor mij zou zijn om van een bergje af te steppen! Nou ik braaf luisteren en ik ga steppen: dat ding ging super hard dus ik wist niet hoe ik moest remmen dus sprong ik in de bosjes.. of tenminste half in de bosjes half op het asfalt! Huilend, geschaafd en bloedend met die step en een kapotte slipper weer omhoog geklommen, heel de vakantie nog last gehad van die schaafwonden bij het zwemmen.. ik ben nu sowieso te oud maar dat doe ik dus nooit meer :+

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:05

Is bevallen zo erg Susan?

Ik kan ook wel een heel rijtje opnoemen, maar wat ik in ieder geval nooit meer ga doen is in een luchtballon stappen. Heb echt doodsangsten uitgestaan door m'n hoogtevrees waarvan iedereen zei dat je daar in een luchtballon geen last van zou moeten hebben.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:09

Zonder hulp van de medewerkers zelf leren rijlaarzen passen bij Divoza. Resulaat: rijlaars twv 300 euro open knippen :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:12

Oei := Moest je hem betalen?

Kairos

Oh ja, op een hekje klimmen en omdraaien. Viel er vanaf, hele lip lag open en enkele dagen alleen maar vla gegeten, want brood kwam er niet in :\

Toverbal

Sem_ schreef:

+1 nooit meer in die krappe grotten, wat een hel!!

Natte toiletdoekjes gebruiken voor je muts, heb er een fikse allergische reactie aan overgehouden, niet fietsen paardrijden ect.
Nooit meer!

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:15

Tivoli schreef:
Wat een topic :D :))

Als kind, hadden ik en een vriendin gezamenlijk verzorgpaarden op een boerderij waar we trouw elk weekend 12 kilometer voor fietsten.
We waren ongeveer 12 jaar en na anderhalf jaar verzorgen,bedachten we hoe fijn het zou zijn als de boer die ochtend wakker zou worden, en wij alle stallen al hadden gedaan :):)
Dus, wekkertjes gezet om 04:00uur, stilletjes het huis uitgeslopen en op onze fietsjes door het donker naar de boerderij :):)
Spannend was dat!
Eenmaal aangekomen, superzacht onze fietsen neergezet, en heel zacht de staldeur opengedaan. We zetten 1 stap naar binnen... begint er keihard een alarm te loeien over het hele bedrijf! :oo
Doodsbang zijn we het erf af gevlucht en hebben we ons verstopt in het bos aan de overkant!
We hebben daar zeker drie kwartier in doodse stilte verstopt gezeten, we wisten zeker dat we overal zoeklichten zagen die naar ons -de inbrekers- zochten. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat het licht een lantaarnpaal was en zijn we zo hard mogelijk naar huis gefietst.
Eenmaal thuis hebben we nog uren wakker gelegen omdat we zeker wisten dat ieder moment de bel zou gaan met politie voor de deur :+

Dat is uiteindelijk nooit gebeurd, die boer heeft nooit geweten dat wij het waren :o

Dus stiekem ‘s nachts stallen mesten? Dat doe ik NOOIT MEER :D

Dan heb je echt de schrik van je leven :') :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:16

Bevallen heb ik 2 keer gedaan en zou het zo weer doen, ja het doet pijn maar niet zo erg dat ik het nooit meer zou doen.

Ik lees over dat mensen nooit meer een verzorgpaard zouden doen.
Ik heb het precies andersom, ik neem nooit meer een verzorger.
Ben het type dat als je goede intenties hebt je alles mag van mij en dacht een leuke meid gevonden te hebben.
Ze heeft het een maandje volgehouden, ik was hoogzwanger dus kon niet veel, zij kwam afspraken niet na (paard met rotstraal wat behandeld moest worden en uiteindelijk 1x in de 2 weken behandeld was), paard compleet naar zn gootje gereden, heb 3 kwart jaar met fysio en andere dure behandelingen nodig gehad om mijn paard zijn rug weer oké te krijgen.
Conclusie was dat ik hoogzwanger een paar uur voor mijn bevalling de stal nog stond uit te mesten omdat dat al bijna een week niet gedaan was :(

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:33

Wat een heeerlijk maar ook ernstig topic... blij dat er meer mensen Bridget Jones als bijnaam hebben. Voel mij een stuk minder onhandig na het lezen van jullie mooie verhalen... (Sorry)

Mocht dit topic ooit doodbloeden, ik heb er ook nog wel een paar... :o

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:44

Gydja schreef:
Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer

Dit dus. Veroorzaakte een dubbele botbreuk in mijn arm.

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:51

Wauw wat een verhalen komen er voorbij!

Ik ga nooit meer een spiraaltje laten plaatsen, wat een hel was dat... Maak me nu al druk voor de dag dat ie er ooit weer uit moet :+

En ik ga niet meer zomaar een dier aanschaffen via marktplaats. Dat heeft me 2 geweldige katjes en torenhoge dierenartsrekeningen gekost omdat zij beiden een erfelijke dodelijke ziekte bleken te hebben en ik ze na 6 maanden kon laten inslapen. Jammer genoeg zie ik nog geregeld advertenties van die fokker voorbij komen, arme beestjes -O-

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:58

Spiraaltje plaatsen vond ik wel meevallen. Er zijn leukere dingen op vrijdagmiddag rond borreltijd, maar wat moet dat moet hè :+

Dat grotten-gedoe, dat ga ik ook echt nooit meer doen. Ik kreeg ergens middenin de smalste spleet van die grot een complete zenuwinzinking. En dan moet je er nog helemaal uit...

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:11

De verkeerde kant op rennen op een roltrap... Het was even goed gegaan maar helaas niet elke keer :') M’n been lag van m’n knie tot m’n enkel open, precies op dat randje met die lekkere ribbeltjes. Het gebeurde op Schiphol voordat we op vakantie gingen, dat doe ik dus nooit meer

Yessy

Iepoetjuh schreef:
Wauw wat een verhalen komen er voorbij!

Ik ga nooit meer een spiraaltje laten plaatsen, wat een hel was dat... Maak me nu al druk voor de dag dat ie er ooit weer uit moet :+

Geen zorgen maken! Ik heb bij het plaatsen van de eerste zitten schreeuwen (arme gyn) en bij de wissel geen centje pijn gehad. Ik geloofde niet dat ik klaar was, ik werd bijna boos omdat hij zei dat ik echt mocht gaan :')

Als kind leek het me ooit een goed idee om met m'n ogen dicht te fietsen. 1 seconde, 2 seconden, 3 seconden. Ging allemaal prima. 10 seconden was te lang -O-

musiqolog

Tien alcohol binnen anderhalf uur. Of acht, dat kan ook. In elk geval: een hoeveelheid die eigenlijk voor een hele avond al te veel is binnen korte tijd.

Ik heb dat vijf jaar geleden in een café gedaan. Pas toen ik naar huis ging daalde de vergiftiging echt in. Eerst werd ik kotsmisselijk, daarna daadwerkelijk kotsen, even op een bankje gaan liggen, toen toch weer opgestapt. Tenminste: geprobeerd op te stappen. Een moment later pleurde ik vol op het asfalt en lag ik stukjes voortand uit te spugen. Rest van de nacht in het ziekenhuis doorgebracht.