Dat had verkeerd af kunnen lopen, de muur werd al zwart
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moest je hem betalen? Tivoli schreef:Wat een topic![]()
![]()
Als kind, hadden ik en een vriendin gezamenlijk verzorgpaarden op een boerderij waar we trouw elk weekend 12 kilometer voor fietsten.
We waren ongeveer 12 jaar en na anderhalf jaar verzorgen,bedachten we hoe fijn het zou zijn als de boer die ochtend wakker zou worden, en wij alle stallen al hadden gedaan
Dus, wekkertjes gezet om 04:00uur, stilletjes het huis uitgeslopen en op onze fietsjes door het donker naar de boerderij
Spannend was dat!
Eenmaal aangekomen, superzacht onze fietsen neergezet, en heel zacht de staldeur opengedaan. We zetten 1 stap naar binnen... begint er keihard een alarm te loeien over het hele bedrijf!
Doodsbang zijn we het erf af gevlucht en hebben we ons verstopt in het bos aan de overkant!
We hebben daar zeker drie kwartier in doodse stilte verstopt gezeten, we wisten zeker dat we overal zoeklichten zagen die naar ons -de inbrekers- zochten. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat het licht een lantaarnpaal was en zijn we zo hard mogelijk naar huis gefietst.
Eenmaal thuis hebben we nog uren wakker gelegen omdat we zeker wisten dat ieder moment de bel zou gaan met politie voor de deur
Dat is uiteindelijk nooit gebeurd, die boer heeft nooit geweten dat wij het waren
Dus stiekem ‘s nachts stallen mesten? Dat doe ik NOOIT MEER

Iepoetjuh schreef:Wauw wat een verhalen komen er voorbij!
Ik ga nooit meer een spiraaltje laten plaatsen, wat een hel was dat... Maak me nu al druk voor de dag dat ie er ooit weer uit moet