Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Rebecca schreef:Sofiehavan niet betalen ze sturen geen herinnering en doen er niks mee
Zoe_97 schreef:[naam] schreef:Sofiehavan niet betalen ze sturen geen herinnering en doen er niks mee
Als het België is hebben de mensen gewoon de brief niet gekregen hoor. Krijgen ze pas na betaling. En gezien die niet gewoon naar haar toegestuurd is met een sticker “onvoldoende gefrankeerd” is de kans groot dat ze er geen retouradres op gezet heeft. Dus de kaarten die niet betaald worden zullen dan
Naar een dienst gestuurd worden die de verzender achterhaald en worden anders vernietigd.
SofieHavan schreef:DeMolenhoek schreef:Toevallig vierkante envelopen?
Nee, rechthoekig dus ik snap het niet echt
En idd de mensen moeten betalen als ze de post willen ontvangen.
Dus ik heb de uitnodigingen opnieuw besteld en ga ze gewoon allemaal opnieuw verzenden...
SofieHavan schreef:DeMolenhoek schreef:Toevallig vierkante envelopen?
Nee, rechthoekig dus ik snap het niet echt
En idd de mensen moeten betalen als ze de post willen ontvangen.
Dus ik heb de uitnodigingen opnieuw besteld en ga ze gewoon allemaal opnieuw verzenden...
Froukje schreef:Nee, PostNL is gewoon stom want die loopt zo flink geld mis.
Hier vorige week met code oranje en een onweersbui recht boven mijn hoofd een vrouw kwaad gehad omdat ik niet lang genoeg had staan wachten, ze zat op de wc..
En van de week heeft een collega met de bus in de sloot gelegen waardoor alle pakketjes in de sloot zijn beland en, logischerwijs, retour afzender zijn gegaan als zijnde beschadigd.
Was mevrouw toch boos dat ze zelf niet de keus had gehad om haar kleren toch te ontvangen maar dat wij beslist hadden het terug te sturen.
Let wel, de kleding die dus óók onder in de blubber sloot had gelegen en echt niet meer te redden was.
M_D_H schreef:Froukje schreef:Nee, PostNL is gewoon stom want die loopt zo flink geld mis.
Hier vorige week met code oranje en een onweersbui recht boven mijn hoofd een vrouw kwaad gehad omdat ik niet lang genoeg had staan wachten, ze zat op de wc..
En van de week heeft een collega met de bus in de sloot gelegen waardoor alle pakketjes in de sloot zijn beland en, logischerwijs, retour afzender zijn gegaan als zijnde beschadigd.
Was mevrouw toch boos dat ze zelf niet de keus had gehad om haar kleren toch te ontvangen maar dat wij beslist hadden het terug te sturen.
Let wel, de kleding die dus óók onder in de blubber sloot had gelegen en echt niet meer te redden was.
Oh als we het dan toch over post NL hebben...
Dat ik een verjaardagscadeautje bestel, niet een tijd kan kiezen waarop het aankomt en het pakketje komt op een moment dat wij beide nog aan het werk zijn. En wat doe je dan met het pakketje? Dat breng je niet bij de buren die de hele dag thuis waren, dat breng je ook niet naar het postnl afhaal punt en je neemt het ook niet mee terug in je bus om op een ander tijdstip weer aan te bieden... Nee, dat laat je gewoon achter voor de deur want dat is logisch
Dus bij thuiskomst vonden wij een briefje in de brievenbus met dat het pakket voor de deur stond. Nou vraag ik mij echt af waar dat briefje voor nodig is want als het pakket voor de deur had gestaan dan waren we er wel over gestruikeld...
Ja jullie lezen het goed, had en waren... want bij thuis komst was er helemaal geen pakket meer, nee, dat was al weg...
En dit is niet de eerste keer dat de bezorger van postnl en dhl dit doen (geen idee of het dezelfde persoon is)
Dus gisteravond kon ik als een idioot opnieuw een cadeau gaan regelen voor de verjaardag van zondag en ik moet nog maar hopen dat ik het geld voor het verdwenen pakket terug krijg