Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maanlicht schreef:Jeetje wat een geld. Ik zou dit zelf als bruid echt niet willen.. Gewoon gezellig ergens een hapje eten en een paar cocktails drinken daarna. Maar ruim 200 euro..... Bizar.
Maflinger_S schreef:Ik zie hier bedragen langskomen, waarvan ik denk: "hoe haal je het in je hoofd". Nou ben ik nog nooit uitgenodigd voor een vrijgezellig feest, dat was in mijn tijd nog niet, maar dat ging ik mooi niet doen. 50 Euro zou voor mij de max zijn.
.
.
. Cayenne schreef:Winged schreef:220 euro voor een dagje varen, bowlen en uit eten? Op wat voor luxe jacht in Ibiza gaan jullie?
Was het maar waarVolgens mij is het varen in Amsterdam en gaan we daar ook uit eten (wel redelijk luxe).
Tijdens een ander vrijgezellenfeest gaan we ook overnachten.
Ik vind de kosten echt veel en veel te hoog, maar tot nu toe ben ik blijkbaar de de enige die er over klaagt, dus ik dacht dat het aan mij lag
Ik neig er sterk naar om de kosten te beperken door een aantal dingen gewoon niet de doen, maar dan zal ik wel de partypooper zijn.
Yv_ schreef:Achja, als het dagschema een beetje leuk is, had ik het gewoon betaald.
Maar zeker niet voor een beetje varen en bowlen.
50€ kun je echt niets voor tegenwoordig.
Ik vind persoonlijk dat gejank met "baby in buik", "babyshower", "baby is geboren" echt veeeeeeel erger. En daar gaat ook zat geld in zitten.

Zorry schreef:Wij hebben het vorig jaar ook gehad. Vrienden van ons gingen trouwens dus ik uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van de bruid en mijn vriend voor de bruidegom. Het feestje voor de bruid kwam op 180 euro exc drinken en reiskosten (2,5 uur rijden) wat dus betekende dat het rond 1 uur afgelopen was en ik of dan nog naar huis moest of overnachten. Feestje van de bruidegom kwam op 250 euro dit was wel Inc overnachting. Daarnaast nog nieuwe kleren want er was een dresscode, en nog een kado op de dag zelf. En de trouwerij was 2 uur hier van dan rijden en duurde tot 1 uur dus weer overnachting. Al met al kwamen wij ook rond de 1000 euro echt belachelijk.
Dit zijn dus allemaal extra redenen waarom ik niet wil trouwen, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om anderen hiermee op te zadelen
Cookies schreef:Voor mij zou 50 euro ook de limiet zijn. Ik kom waarschijnlijk uit hetzelfde tijdperk als Maflinger, ik ben ook nog nooit naar een vrijgezellenfeest geweest. Dat deden we toen nog niet.
220 euro is echt gekkenwerk, zeker omdat er nog 3 van zulke feesten aankomen en je man ook nog eens naar die vrijgezellenfeesten moet. Tel daarbij de kleding, kado etc op en je vakantie van de zomer wordt: La Balconia.