Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nant schreef:Trouwens, er waren mensen die zich afvroegen waarom ik alles open had tijdens het douchen.
Ik woon op de bovenste (zolder) verdieping van een oud pand, ik weet niet of jullie wel eens met +/- 30 graden op een zolder hebben gezeten met alles potdicht?
Omdat het een monument is mag er aan de voorgevel niets worden veranderd, de ramen aan de voorkant kunnen niet open, dus daarom gooi ik aan de achterkant maar zo veel mogelijk open.
iirrssjjee schreef:Nant schreef:Trouwens, er waren mensen die zich afvroegen waarom ik alles open had tijdens het douchen.
Ik woon op de bovenste (zolder) verdieping van een oud pand, ik weet niet of jullie wel eens met +/- 30 graden op een zolder hebben gezeten met alles potdicht?
Omdat het een monument is mag er aan de voorgevel niets worden veranderd, de ramen aan de voorkant kunnen niet open, dus daarom gooi ik aan de achterkant maar zo veel mogelijk open.
Eigenlijk te gek voor woorden dat je je moet verantwoorden waarom jij in je eigen huis op een bepaalde manier wilt douchen.....