Begluurd in eigen huis vanaf eigen balkon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 08:16

Wat fijn dat de buren zo begripvol waren!

beatje

Re: Begluurd in eigen huis vanaf eigen balkon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 08:27

Het zou mij ook een gevoel van onveiligheid geven.Ik kan me voorstellen dat als je denkt dat er niemand op je balkon kan dat je jezelf doodschrikt.Mijn balkondeuren staan ook altijd open.Hij zou er hier trouwens slecht afgekomen zijn.Mijn honden blaffen niet,maar bij het betreden van het balkon had hij er wel eens 1 in zijn been kunnen gehad hebben.
Wel fijn dat de buren je begrijpen en idd idioot dat hij gewoon had kunnen gaan schilderen.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 10:39

Trouwens, er waren mensen die zich afvroegen waarom ik alles open had tijdens het douchen.
Ik woon op de bovenste (zolder) verdieping van een oud pand, ik weet niet of jullie wel eens met +/- 30 graden op een zolder hebben gezeten met alles potdicht?

Omdat het een monument is mag er aan de voorgevel niets worden veranderd, de ramen aan de voorkant kunnen niet open, dus daarom gooi ik aan de achterkant maar zo veel mogelijk open.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:42

Ik geef je groot gelijk Nant. (En ik zou me door zo'n schilder ook niet zomaar laten weerhouden dat te doen.)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:06

Nant schreef:
Trouwens, er waren mensen die zich afvroegen waarom ik alles open had tijdens het douchen.
Ik woon op de bovenste (zolder) verdieping van een oud pand, ik weet niet of jullie wel eens met +/- 30 graden op een zolder hebben gezeten met alles potdicht?

Omdat het een monument is mag er aan de voorgevel niets worden veranderd, de ramen aan de voorkant kunnen niet open, dus daarom gooi ik aan de achterkant maar zo veel mogelijk open.

Eigenlijk te gek voor woorden dat je je moet verantwoorden waarom jij in je eigen huis op een bepaalde manier wilt douchen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:16

iirrssjjee schreef:
Nant schreef:

Eigenlijk te gek voor woorden dat je je moet verantwoorden waarom jij in je eigen huis op een bepaalde manier wilt douchen.....

Precies. Al wil je met -10 met de de deur van je balkon open douchen joh. Jouw huis, hoef je niet uit te leggen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:54

Het is eigenlijk heel eenvoudig: TS heeft een bel. En die bel is daar om een reden.

Als er niet wordt opengedaan als je aanbelt, is dat een signaal van "keer om, volgende keer beter" en niet van "aha, er is niemand, dus mag je toch betreden"...

Ik zou me ook kapot schrikken. En dat van je slaapkamer snap ik ook ts. Helaas kan je niks anders dan het proberen los te laten.