Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cer schreef:Femke_Tweety schreef:Waar zit het éigenlijke probleem hier?
Even als voorbeeld, ik ben single vrouw. Heb - gelukkig- meerdere vrienden/vriendinnen.
En ik app ook met mannelijke vrienden. (zowel getrouwde als single)
Overigens gaat dat gewoon over gedeelde interesses. Soms wat persoonlijker. Maar nooit over fatsoensgrenzen heen, mijns inziens.
Maar zou dat dan ook al niet mogen?
Dat mag imo niet op het moment dat de vrouw van jouw mannelijke vriend niet weet dat hij met jou apt.

Ik had al toegelicht hoe ik het bedoel..

Lusitana schreef:Controle zorgt voor stiekem gedrag.
En niet om het een of ander maar al chat hij de hele boel bij elkaar over sex en al, en al praat hij in het dagelijks leven met andere meisjes, dan gaat hij nog niet vreemd.
Je kunt niet verwachten dat iemand totaal geen contact meer heeft met iemand van het andere geslacht (als je toevallig hetero bent dan) omdat die in een relatie zit of dat je invloed moet hebbe over de inhoud daarvan.
If onlyCitaat:Als iemand kiest voor jou, dan hoef je echt niet bang te zijn dat er wat tussen komt.
Cer schreef:Het ligt er verder maar helemaal aan wat je van elkaar weet. Wat ik net al aangaf, als je alles deelt (ja, je hebt van die mensen) tijdens je avondmaaltijd, dan snap ik werkelijk niet dat je juist de gesprekken met andere dames er tussenuit laat.
Citaat:Jullie?
Wauw... Over berichten uit zijn verband trekken gesproken

Citaat:Je kunt iemand niet dwingen om van je te houden of dwingen tot wat dan ook.
Maar het stond er net alsof "als iemand voor je gekozen heeft, komt er niks meer tussen".. ja, dat is inderdaad totdat die persoon dan een andere keuze maakt. Maar goed, daar gaat het hier niet om. 
Maar we vertrouwen elkaar. Die behoefte om alles te moeten weten van elkaar hebben wij niet. En dat wil niet zeggen dat we weinig (be)spreken. Onze prioriteit ligt nu eenmaal niet bij: Wie heb je vandaag gesproken en waarom, maar wel bij: Hoe was jou dag en hoe voel jij jou. 
DeMolenhoek schreef:Onze prioriteit ligt nu eenmaal niet bij: Wie heb je vandaag gesproken en waarom, maar wel bij: Hoe was jou dag en hoe voel jij jou.
quera schreef:Maar charmingS jij gaat er al van uit dat haar vriend hele foute bedoelingen heeft gehad( wss door je eigen ervaring).
Zoals in het begin geschreven staat door ts is ze er alleen achter gekomen dat hij met een meisje appte maar dat dit oké gesprekken waren. Pas daarna was haar vriend niet eerlijk over het appen met een ander meisje. Maar wat daar de reden van is.... ja misschien wel foute bedoelingen.. maar misschien ook om ts niet onnodig bang/jaloers weet ik veel wat te maken.
Hoeft inderdaad ook niet perse zo te zijn, alleen ik vind het gewoon heel erg vreemd om bepaalde dingen uit een gesprek te verwijderen en alleen het laatste te laten staan.. Vooral nadat hij wist dat de TS in zijn telefoon heeft gekeken. Ik vind het gewoon heel erg vreemd en ik zou er ook achterdochtig van worden. Als hij echt daadwerkelijk niets verkeerd doet en niets te verbergen heeft dan hoeft hij dat niet te verwijderen, want als ze het dan ziet dan staat er niets waar ze zich druk over hoeft te maken..quera schreef:Maar charmingS jij gaat er al van uit dat haar vriend hele foute bedoelingen heeft gehad( wss door je eigen ervaring).
Zoals in het begin geschreven staat door ts is ze er alleen achter gekomen dat hij met een meisje appte maar dat dit oké gesprekken waren. Pas daarna was haar vriend niet eerlijk over het appen met een ander meisje. Maar wat daar de reden van is.... ja misschien wel foute bedoelingen.. maar misschien ook om ts niet onnodig bang/jaloers weet ik veel wat te maken.

Citaat:Hoeft inderdaad ook niet perse zo te zijn, alleen ik vind het gewoon heel erg vreemd om bepaalde dingen uit een gesprek te verwijderen en alleen het laatste te laten staan..

Ik doelde specifiek om berichten
Dat hij Marie stuurt met een gekke foto van onze hond, of vraagt hoe het met haar gaat, dat hoef ik niet allemaal te weten 
Ik weet nooit wanneer hij thuis komt. Dit kan om 14.00 zijn maar ook om 21.00
Of niet. Ook al gehad. Dan moet je 100% achter elkaar staan en geen seconde twijfelen.
Cer schreef:Citaat:Hoeft inderdaad ook niet perse zo te zijn, alleen ik vind het gewoon heel erg vreemd om bepaalde dingen uit een gesprek te verwijderen en alleen het laatste te laten staan..
Nou ja, ook dit.. haal alles weg of laat alles staan.. waarom maar een gedeelte? Dat is toch vreemd![]()
Maar ik spreek idd ook vanuit nare ervaringen hoor.. er zullen ongetwijfeld ook mannen bijzitten die met goede bedoelingen dingen doen
Citaat:En als ze dan nog lastig doet, omdat je dan zogenaamd weer wat verbergt