Wat is jouw grootste blunder ooit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Re: Wat is jouw grootste blunder ooit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 16:59

In het ziekenhuis (spanje) had ik vandaag een afspraak bij de "consulta de anestésia".
Die kon ik niet vinden. Dus vroeg ik aan een schoonmaakster waar de "consulta de euthansasia" is. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:20

Palmera schreef:
In het ziekenhuis (spanje) had ik vandaag een afspraak bij de "consulta de anestésia".
Die kon ik niet vinden. Dus vroeg ik aan een schoonmaakster waar de "consulta de euthansasia" is. :')

:')
ZO erg is het toch niet?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:31

Ik heb zelden een grotere hork dan deze anesthesist meegemaakt. :+

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:38

Hier jaren terug.

Ging voor het eerst pepersaus maken voor mijn man,de saus en dan vond ik achteraan in de kast nog een boel peperbollen om in de molen te doen,dus hop,hele hoop bollen in de saus en laten koken zodat ze mooi zacht worden.

Mijn man vond de saus nogal euh,...,knapperig....

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 18:06

Ik werkte vroeger eerst bij de New York Pizza en daarna bij de Mcdonalds. Aan de kassa bij de Mac geen probleem, maar toen wilde de manager mij bij de McDrive hebben.

Geen probleem, headset op.

Bij de eerste auto zei ik vol automatisch: goede avond, welkom bij New York Pizza, mag ik uw bestelling 8)7

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 18:42

_O- _O-
Wat een lekkere blunders, lig helemaal in een deuk.
Ja ik ben ook iemand die best wel veel blunders maakt.
Ik ben zo iemand die zegt wat ze denkt. :o

Gingen met de vriendengroep naar een feest toe van iemand van de vriendengroep.
Zitten wij aan tafel en ik zeg tegen een jonge: Woow dat is een leuk manneke, mutsje op, hengeltje in de had en dan zo bij me vijver zetten. ( stond een man met een grote witte baard)
Zegt die: Dat is mijn vader. :D

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:04

Ik had net een blunder.. glij uit en zo met mn kont in de paardenstront >;)

Afbeelding

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:45

Oow ik bedenk er net een!
Een aantal jaar geleden wel, maar ik denk er nu aan nadat ik jouw prachtige nieuwe bevlekte broek zie xleoniee

Wij hebben een put waar eigenlijk alleen maar modder inzit, daar was ik met mijn slippers in gaan staan en ik zakte er tot mijn knieën in. Ik was toen 8 ofzo denk ik, ik was heel erg bang! Ik kwam er uiteindelijk vanzelf wel weer uit maar mijn slipper zat er nog in. Ik heel erg hard huilend naar mijn moeder rennen, en uiteindelijk heeft zij die met de schoffel eruit gekregen :')
Ja wat verwacht je anders als je in een put gaat staan :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:48

Ik werkte in hartje adam... En ging al paar nachten met de auto... En dan niet meer weten waar je dat verdomde ding gelaten. 2 grachten beide zijde van voor naar achter af gezocht en maar klikken met afstandsbediening of ik lichtje zag branden... begon best in paniek te raken dus mensen begonnen mee te zoeken.... toen begon het me te dagen dat ik met ov was gekomen -O-

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:51

Gianti schreef:
Ik werkte in hartje adam... En ging al paar nachten met de auto... En dan niet meer weten waar je dat verdomde ding gelaten. 2 grachten beide zijde van voor naar achter af gezocht en maar klikken met afstandsbediening of ik lichtje zag branden... begon best in paniek te raken dus mensen begonnen mee te zoeken.... toen begon het me te dagen dat ik met ov was gekomen -O-

O nee wat erg! Ook dat er mensen mee begonnen te zoeken :oo
Wat poedersuiker als je dat dan moet zeggen he :')

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:51

Ik maak heel vaak blunders... M'n laatste was vanmiddag nog.
De fietsenmaker hier heeft bij de drempel van de deur zo'n handige schuine plank zodat je je fiets gemakkelijk de zaak binnen kunt rijden als er iets gemaakt moet worden en de deur staat altijd open. Vanmiddag wilde ik mijn kettingkast laten maken. Vond het nogal ongemakkelijk dat ze die schuine plank ineens weg hadden gehaald en de deur dicht zat. Dus ik worstel m'n fiets met één hand over de drempel heen terwijl ik met de andere hand de deur open hou. Eenmaal binnen staat een man mij heel geschrokken aan te kijken.
Bleek de fietsenmaker naar een paar panden verderop te zijn verhuist en stond ik met mijn fiets midden in een tenniswinkel. :') :')
Uiteindelijk hebben we er wel heel hard om kunnen lachen!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:52

Privé:
Auto geparkeerd op een parkeerplek in het gras, waar van die betonnen stukjes onder het gras lagen (dacht ik :') )
Bleek dat die verwijderd waren en mijn auto was volledig tot aan de bumpers weggezakt in het drassige gras }:0
Geprobeerd er uit te komen... lukte niet, zelf eruit slepen met een andere auto... lukte niet. Inmiddels zaten wij en het hele pand wat er naast stond onder de bagger... -O-
Die moest er dus met grof geschut uitgesleept worden :') dus beschaamd een sleepbedrijf gebelt.

Met paarden:
Eerste wedstrijd buiten de deur.
Helemaal zenuwachtig... laarzen check, zadel check, hoofdstel etc etc... alles nog een keer gecontroleerd en weggereden.
Was net een minuut onderweg en de staleigenaar belt lachend:
"Chan! Je bent wat vergeten!"
"Huh? Nee ik heb alles volgens mij?"
"Nee doos, United staat nog in het gangpad"
:oo :o?

:')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 21:05

Mijn ergste blunder is toch wel volop in hondenpoep stappen voor ik op de bus stap en vervolgens alles open smeer op de bus.. wist niet wat me overkwam :') het was donker en had het dus helemaal niet gezien. pfff
Maar echt, dat spoor leidde ook naar mijn zitplaats.. :')

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 21:25

Ik heb een keer mijn paard op de verkeerde trailer gezet.... en daarna maar schelden dat die verrekte auto deur niet van t slot ging :')
Kwam er achter toen de eigenaar eraan kwam, gelukkig konden we er beide om lachen O:)

Ook heb ik een keer een compleet verkeerd paard meegenomen(van stal naar wedstrijd)

Natuurlijk de ‘klassieker’ op de deur staat ‘trekken’ en dan duwen om vervolgens vol tegen de deur te lopen.

Ik werkte op de kermis, savond terug naar de carvans die op 1 Km afstand stonden en hadden al het gevoel dat we wat vergeten waren... na een kwartier hard denken ineens bedenken dat mijn hond nog in de kassa zit 8)7
Normaal zat hij als eerste in de auto als we sluiten maar meneer was er dus weer uitgesprongen en weer in de kassa gaan liggen :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 21:53

M'n vorige auto was een grijze Opel corsa. Ik was klaar met werken en liep naar de parkeerplaats, staan best veel auto's. Ik steek m'n sleutel in het slot maar de deur ging niet open. Huh, hoe kan dat? Kijk ik nog eens goed, oh deze auto heeft andere stoelhoezen.. Mijn auto stond twee plekjes verder...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 21:59

Sophie_Wind schreef:
Gianti schreef:

O nee wat erg! Ook dat er mensen mee begonnen te zoeken :oo
Wat poedersuiker als je dat dan moet zeggen he :')

Ik had mezelf idd ook liever in de gracht gegooid :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:02

Nou ik met autos... mijn ouders parkeerden hun auto twee plekken naast precies dezelfde. Dus wij komen terug. Ze klikken de auto open. En precies op dat moment piept dus diezelfde auto. Dus ik rennen erheen en voor de grap de bestuurders deur opn trekken. Zie ik een andere bekleding en zo’n schakelding... staat er ene man achter me ‘wat lief! Doe je even de deur voor me open?’ Ik werd een tomaat.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:15

Een auto ( redelijk nieuwe) lenen en serieus 15 min zoeken naar het gat waar de sleutel in moest om te starten, dat hoefde dus niet en vervolgens de start knop vinden erop drukken en steeds aan en uit zetten omdat ik geen motor hoorde. (elektrische auto) en die jongen later vragen waar ik allemaal geweest was en dat ik wel heel lang weg was..... Niets verteld natuurlijk

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:21

In mn eerste rijles binnen 10 min de spiegel doormidden rijden... kon wel door de grond zakken :')

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 22:24

Lisa_WB schreef:
In mn eerste rijles binnen 10 min de spiegel doormidden rijden... kon wel door de grond zakken :')

Oh nee! Hoe heb je dat gedaan?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 12:38

Vertellen dat het s avonds de lantaar palen her nier deden en dat ik dus geen flikker zag....

Maar dan tegen een kapper die zelf homo is... mij moest erg lachen en zei “JOEHOOEE” hier is jou flikker :o

Schaam
Schaaam

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 16:23

nienke555 schreef:
Lisa_WB schreef:

Oh nee! Hoe heb je dat gedaan?

Te veel aan de linkerkant van de weg helft rijden en de tegenligger te veel aan de rechterkant ... :’)

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 17:18

joyce_eddy schreef:
Vertellen dat het s avonds de lantaar palen her nier deden en dat ik dus geen flikker zag....

Maar dan tegen een kapper die zelf homo is... mij moest erg lachen en zei “JOEHOOEE” hier is jou flikker :o

Schaam
Schaaam

Hahaha, deze is herkenbaar :))

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 17:58

Mijn vriend en ik rijden oldtimer rally’s en zo hebben we twee weken terug de Tulpenrallye gereden. Dat is een rally die elk jaar verreden wordt.
Bij de dag voor de start kom je al veel mensen van die rally tegen. Sommige onbekend, sommige vaag, sommige heel bekend. Veel begroetingen dus.
Op een gegeven moment denk ik iemand te herkennen en ik loop op hem af; “Heee hallo!!!” En geef hem 3 zoenen. Terwijl ik dat doe denk ik al: “hmmm, is het wel degene waarvan ik denk dat t is?” Toen hij vervolgens reageerde met “Ja, uhhh, hallo?” Wist ik genoeg :D
De rest van de week was het toch een soort van alward als ik hem tegen kwam.