Wie zou er niet overstag gaan om voor 1000,- een avondje te gaan eten? Mijn vriend zou zeggen: eetse lieverd en geniet er van.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:En ja in hogere kringen weet ik maar al te goed dat je als man beter aan kan komen met gezelschap om vragen en gezeur te voorkomen. Maar de meisjes (nu zet ik het wel netjes neer hihi) waarvan ik gezien en gehoord heb die op die manier spullen en geld krijgen zou je maar beter niet mee kunnen nemen naar dergelijke dineetjes. Niet kwa kleding (serieus de video rapper opmerking had een reden, meisje was mee geweest met haar geldschieter in niet meer dan een inimini behaatje en heel kort amperbroekie) niet met interesse en gespreksonderwerpen. Vndaar dat ik met deze voorbeelden kom omdat ik nog niet van hoog opgeleide meisjes heb opgevangen dat ze zich zo laten onderhouden
VivaLaVida schreef:je zou ook kunnen zeggen dat niet deze generatie zo materialistisch is, maar de oude generatie 'narrowminded' is .... maar dan generaliseer ik en niet iedereen van de oude generatie is gelukkig zo.
karuna schreef:Ik ben nu niet bepaald bekrompen of kortzichtig dat weet je. Maar deze manier van "werken" is voor mij simpelweg onbegrijpelijk mag toch?
Even wat rondgeneusd en kom twee profielfotos tegen die openbaar staan. Tsja wat wil je hiermee uitstralen dan?
Lusitana schreef:VivaLaVida schreef:je zou ook kunnen zeggen dat niet deze generatie zo materialistisch is, maar de oude generatie 'narrowminded' is .... maar dan generaliseer ik en niet iedereen van de oude generatie is gelukkig zo.
Materialisme is niet van een generatie. Dat hangt aan persoonlijkheid. De een vindt spullen belangrijk, de ander niet. Dat was in 1800 niet anders dan nu.
Of je openminded bent of niet is ook niet van een generatie. Sterker nog, vaak zie je dat van ouder op kind doorgegeven omdat het veel te maken heeft met door wie je beinvloed en waar je aan blootgesteld wordt en zijn alle generaties binnen een familie dus openminded of juist niet. (Kijk naar bv een bible belt of kinderen en kleinkinderen van hippies).
Hooguit heeft het met leeftijd te maken. Veel jonge mensen lijken niet echt te begrijpen dat een reputatie die je krijgt schadelijk kan zijn voor bv vinden van werk of partners.
Veel oudere mensen bedenken wel meteen de gevolgen erbij en staan er dus kritischer tegenover.
Afkeuren doe ik zelf niet veel. (En ik ben een ouwe taart.)
Palmera schreef:Ik heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn.
Dus zijn partner in mijn huis en ik bij hun thuis ingetrokken. Compleet met slapen bij hem in bed, want zijn ouders hadden de logeerkamer.
Wat een gentleman! Ik ben nog nooit zo vertroeteld, ruimschoots betaald voor het ongemak en bij iedere winkelsessie met hem en zijn ouders stond hij ook erop alles te betalen.
Ik ben nog steeds zeer goed bevriend met de beide heren, en nog steeds verwennen ze me regelmatig met die dingen die ikzelf niet kan/wil betalen. Gewoon omdat ze dat zelf willen, en zoals mijn 'partner' zegt: "omdat je de enige vrouw ooit in mijn leven bent geweest en ik ergens een beetje van je hou".
Nee, ik heb geen seks gehad met hem (uiteraard) en ik voel me absoluut niet gebruikt, goedkoop of weet ik veel wat.
Nabster schreef:Palmera schreef:Ik heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn.
Dus zijn partner in mijn huis en ik bij hun thuis ingetrokken. Compleet met slapen bij hem in bed, want zijn ouders hadden de logeerkamer.
Wat een gentleman! Ik ben nog nooit zo vertroeteld, ruimschoots betaald voor het ongemak en bij iedere winkelsessie met hem en zijn ouders stond hij ook erop alles te betalen.
Ik ben nog steeds zeer goed bevriend met de beide heren, en nog steeds verwennen ze me regelmatig met die dingen die ikzelf niet kan/wil betalen. Gewoon omdat ze dat zelf willen, en zoals mijn 'partner' zegt: "omdat je de enige vrouw ooit in mijn leven bent geweest en ik ergens een beetje van je hou".
Nee, ik heb geen seks gehad met hem (uiteraard) en ik voel me absoluut niet gebruikt, goedkoop of weet ik veel wat.
Dat is wel een tikje anders. Hier geen kans op seks.
Palmera schreef:Ik heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn.
Maar Palmera,als die man zo'n ouderwetse ouders heeft,vinden ze het dan wel goed dat hij het bed deelt met een vrouw waar hij niet mee getrouwd is?Hij had anders toch net zo goed die vriend van hem tijdens de logeerpartij van zijn ouders tijdelijk elders kunnen onderbrengen zonder er meteen een vrouw voor in de plaats te nemen?