Gebruiken jullie ander soort social media om contact te houden met bepaalde mensen? Ik las gisteren iets over MeWe ofzo? Heb het al gedownload, maar begrijp het niet helemaal.
Zelfde geldt voor Telegram i.p.v. Whatsapp. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zelfde geldt voor Telegram i.p.v. Whatsapp. 
. Ik heb dus geen Fb
.Frummels schreef:Ik overweeg ook om Facebook te verwijderen. Instagram vind ik wel heel leuk, dus die wil ik graag houden.
Gebruiken jullie ander soort social media om contact te houden met bepaalde mensen? Ik las gisteren iets over MeWe ofzo? Heb het al gedownload, maar begrijp het niet helemaal.Zelfde geldt voor Telegram i.p.v. Whatsapp.
Ello ken ik nog niet
Lianne schreef:ik heb gewoon van alle jaren mijn berichten in de activiteitenbox verwijderd. Dus alles wat ik ooit geliked had en op mijn tijdlijn geplaatst had of als reactie ergens geschreven had, heb ik verwijderd. Dat duurt lang maar dan heb je ook een schone fb pagina ^_^. En verder doe ik nauwlijks nog wat met Facebook, alleen met de stichting contact houden is wel heel makkelijk zo. Foto's uitwisselen van de opvangers en snel informatie kunnen vragen etc. En ik vind het gewoon leuk om zo contact te houden met mensen die verder weg wonen.
Mag ik vrgen hoe je dat doet wat je ooit geliked enzk heb?
als je niet de hele tijd wil scrollen moet je gewoon veel pagina's die je geliked hebt disliken en dan hoef je ook weinig meer te scrollen maar heb je nog wel contact met de mensen die je leuk vind ofzo. Dan wordt fb een stuk relaxter. En trouwens, bij mij staat er toch nooit wat op wat een vreemde niet mag weten. Dus heb er totaal geen problemen mee.
en ik ben niet geschokt door die schandalen. Zou me juist verras hebben als alles goed op orde was daar
. Als je niet wil dat je je privacy geschonden wordt op internet, kun je het beste de internetverbinding helemaal uitzetten
VivaLaVida schreef:het handigste is het via facebook zelf downloaden. Ooisje terug heb ik fb foto's echt veel v jaren zo eraf gehaald;Iemand ervaring met al je fotos in 1x vanaf fb op computer oid zetten?
Tijd geleden geprobeerd met n app maar niet gelukt.. wil ze van fb af maar wel bewaren
Mazida schreef:Ik houd Facebook gewoon aan. Leuk medium om kennissen, oud-collega's en mensen te volgen die ik anders helemaal nooit meer zou sprekenen ik ben niet geschokt door die schandalen. Zou me juist verras hebben als alles goed op orde was daar
. Als je niet wil dat je je privacy geschonden wordt op internet, kun je het beste de internetverbinding helemaal uitzetten
![]()
Tallie1979 schreef:Op de site van radar kan je checken of je gegevens zijn gebruikt.
Ik ben niet boeiend voor ze, want de mijne zijn niet gebruikt!
germie schreef:Deze staat op Facebook:Stof tot nadenken !!!! Thanx Paula voor deze woorden
Zo'n kleine 30.000 mensen hebben zich na de uitzending van afgelopen week van Zondag met Lubach, laten beïnvloeden om Facebook vaarwel te zeggen.
Het belangrijkste motief voor dit besluit is de inbreuk op privacy...
Ter overweging
Dezelfde groep gaat boodschappen doen bij Albert Heijn met de bonuskaart, tankt met de Shellpas, maakt gebruik van diensten als Vakantieveilingen en Social deal, belt met mobiele telefoon, kijkt televisie op een Smart TV, zoekt online via Google, leest online de krant en/of andere media, boekt een vakantiereisje online, en doorkruist met de auto (met of zonder caravan) snelwegen waar om de zoveel meter een camera het kenteken registreert...
Gelukkig is, met het verlaten van Facebook, de consument verlost van de inbreuk op de privacy door Facebook
Over naïviteit gesproken..

germie schreef:Deze staat op Facebook:Stof tot nadenken !!!! Thanx Paula voor deze woorden
Zo'n kleine 30.000 mensen hebben zich na de uitzending van afgelopen week van Zondag met Lubach, laten beïnvloeden om Facebook vaarwel te zeggen.
Het belangrijkste motief voor dit besluit is de inbreuk op privacy...
Ter overweging
Dezelfde groep gaat boodschappen doen bij Albert Heijn met de bonuskaart, tankt met de Shellpas, maakt gebruik van diensten als Vakantieveilingen en Social deal, belt met mobiele telefoon, kijkt televisie op een Smart TV, zoekt online via Google, leest online de krant en/of andere media, boekt een vakantiereisje online, en doorkruist met de auto (met of zonder caravan) snelwegen waar om de zoveel meter een camera het kenteken registreert...
Gelukkig is, met het verlaten van Facebook, de consument verlost van de inbreuk op de privacy door Facebook
Over naïviteit gesproken..
annebe schreef:Jammer dat je geen bedrijfspagina kunt hebben zonder een privepagina.
Al eerder een tijd facebook geleefd, dat beviel goed.
Voor de therapiepaardjes is het wel handig en een fijne methode om berichten te delen.
germie schreef:En andere bedrijvengaan gewoon door met info verzamelen. Lol. En dat accepteer je dan wel.
Het is een goede manier om in contact te blijven met mensen die ver weg wonen, en het biedt een stukje vermaak. Wel ben ik bewust van wat ik er op zet, en wat ik like.