Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Maar het stoppen ligt niet bij vreemde omstanders. Vrienden en familie vind ik wat anders.
Cer schreef:Ik heb wel het idee dat we van een ruziend stel gegaan zijn naar iemand die zn vrouw dagelijks in elkaar timmert...
en dat is toch niet waar we het over hebben hier? Maar over een ruzie in het openbaar?
Shadow0 schreef:Bruintje: wat heftig dat je dat hebt moeten meemaken. Daar kun je juist als kind zo weinig aan doen, heel frustrerend lijkt me dat.
bruintje123 schreef:maar als hij zo al zijn vriendin/vrouw vernederd in het openbaar, waar hij zich waarschijnlijk al in inhoud, zal het thuis niet gezelliger zijn denk ik zo maar.
Brainless schreef:Ik zou wel proberen met haar in contact te komen, maar hem zou ik niet aanspreken (tenzij hij echt te fysiek wordt).
En iemand die dichtbij zo'n vrouw staat (familie/vrienden) kunnen veel meer bereiken (ook al kan dat lang duren) dan een vreemde op straat.
Juist bekenden kunnen veel praten en langzaam zorgen dat de vrouw de kracht gaat voelen om te gaan.
Onbekenden kunnen dat echt niet.
Cer schreef:bruintje123 schreef:maar als hij zo al zijn vriendin/vrouw vernederd in het openbaar, waar hij zich waarschijnlijk al in inhoud, zal het thuis niet gezelliger zijn denk ik zo maar.
Dat denk ik ook niet hoor...
maar goed, ik heb ook wel eens kennissen gehad die de hele dag liepen te bekvechten.. toen ik daar eens wat van zei waren ze zich beiden van geen kwaad bewust, vonden alletwee (!) dat ik me aanstelde en zeiden dat het niet waar was...
Ze waren elkaar echt de hele dag aan het beledigden en geirriteerd aan het doen.. ik was echt flabbergastedzij vonden het blijkbaar doodnormaal..
Little_Gift schreef:Ik vind het vreselijk laf mensen die erbij staan en erop kijken en hun mond niet opentrekken dus dikke pluim voor jou dat je wél iets zei!
Zéker nooit gaan negeren!
Heb echt geen goed woord over voor diegenen die dat wél gewoon negeren of doen alsof hun neus bloedt, bende schijtluizen zijn het, echt hypocriet en schijnheilig bah mijn nekhaar komt er overeind van van zulke types!
Citaat:Ik zie een medewerker in een spoor achter in een soort walkie talkie praten en hun bekijken.