Vandaag zowaar zelf brood en een paar koekjes meegenomen. Maar de drang om nu even naar de kantine te lopen is echt verschrikkelijk groot!Volhoudeeen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vandaag zowaar zelf brood en een paar koekjes meegenomen. Maar de drang om nu even naar de kantine te lopen is echt verschrikkelijk groot!
), dus vind echt dat ik moet bezuinigen op dit soort kantine uitgaven. Niet nodig, en koop al snel voor 10 euro in de week.
Voordeel! 
), dus dan heb ik ook gewoon 0,0 in huis, en je moet toch iets eten... En de kantine is echt super uitgebreid, en best gezond.
Nirvana_ schreef:Mijn eerste maandag in maart ... wat betekent de hele dag op kantoor, en koop altijd wel iets in de kantineVandaag zowaar zelf brood en een paar koekjes meegenomen. Maar de drang om nu even naar de kantine te lopen is echt verschrikkelijk groot!
Volhoudeeen
Van 10 tot 4 vandaag (normaal tot 6) en ik heb broodjes gesmeerd, fles water mee en koekjes. Niks gehaald!
Nirvana_ schreef:Deetjeeuh, dat is inderdaad best een goede!
Haha, hier wel lang genoeg, maar kan ook best tussendoor even van de werkplek af. Probleem hier is gewoon dat ik zelden tijd heb om boodschappen te doen (1x per 2 weken?), dus dan heb ik ook gewoon 0,0 in huis, en je moet toch iets eten... En de kantine is echt super uitgebreid, en best gezond.
Maargoed. Dat is vandaag geen excuus. Gewoon houden bij mijn eigen boterham

Ook moet ik deze maand een rekening betalen van een bestelling van vorige maand. Is voor een bruiloft in april.
Rangeela schreef:No buy is toch gewoon no buy? Dus niets kopen? Kan best, skippen bv of na de markt groente/fruit halen wat wordt achtergelaten.
Nooor_ schreef:Rangeela schreef:No buy is toch gewoon no buy? Dus niets kopen? Kan best, skippen bv of na de markt groente/fruit halen wat wordt achtergelaten.
En dan nog steeds de voedingsstoffen binnen krijgen die je nodig hebt, wat ook geldt voor huisdieren? Of medicijnen, ik noem maar wat. Ik vermoed niet dat in het algemeen een totale no buy haalbaar is, als je een huishouden wilt onderhouden

alleen maar boodschappen gedaan en niet eens allerlei vreterijen gekocht! Vanmiddag bij de boer geweest voor melk, karnemelk, boter en kwark. Dus kan voor de zuivel weer een weekje vooruit.