Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renee1991 schreef:Jeetje, wat denkt iedereen hier zwart wit zeg. TS bedoelt dat als er vaker situaties zijn zoals deze, dan blijft ze aan de gang met iedereen op z'n wenken bedienen. Gaat niet zozeer om het zadel, maar om allerlei situaties.
Alane schreef:Renee1991 schreef:Jeetje, wat denkt iedereen hier zwart wit zeg. TS bedoelt dat als er vaker situaties zijn zoals deze, dan blijft ze aan de gang met iedereen op z'n wenken bedienen. Gaat niet zozeer om het zadel, maar om allerlei situaties.
Op welke wenken?
zadelmaker/passer is laks... check vinden de meesten zoniet allemaal
afspraken niet nagekomen... check
zadel ligt in de weg.... check nog steeds en zal niet veranderen zolang er geen actie wordt ondernomen.
connie64 schreef:linsxdot je bent zelf een zeur.....
gewoon fatsoen heet dat...
breng t zelf even terug, kleine moeite en hoeft ts zich niet meer te ergeren...opgelost!
Alane schreef:Petrichor schreef:Daarnaast ja hij heeft mijn zadel verkocht daar was ik blij mee, maar daar is hij vast ook niet slechter van geworden.
Het is geen liefdadigheidsinstelling... zadelpasser/verkoper. Dat hij er ook iets aan over houdt is niet raar. Hij moet immers ook eten.
Renee1991 schreef:Alane schreef:
Op welke wenken?
zadelmaker/passer is laks... check vinden de meesten zoniet allemaal
afspraken niet nagekomen... check
zadel ligt in de weg.... check nog steeds en zal niet veranderen zolang er geen actie wordt ondernomen.
Ik bedoel juist breder trekken. Dus nu is het het zadel, een andere keer iets anders. Dan ga je toch niet steeds een ander tegemoet komen omdat dat makkelijker/de oplossing is? [.quote]
Ik snapte je wel... maar dat is glazen bol kijken en aannames en als-en of hoe je het wilt noemen.Renee1991 schreef:Buiten dat heeft TS geen adres van de beste man en gaat ze het zadel dus ook niet terug brengen. Ik vind dat ook echt van de zotten trouwens. Die vent haalt al 1,5 jaar zijn zadel niet op en dan zal je het nog terug gaan brengen ook, op eigen houtje. Dikke doei
Shiloh schreef:Alane schreef:
Het is geen liefdadigheidsinstelling... zadelpasser/verkoper. Dat hij er ook iets aan over houdt is niet raar. Hij moet immers ook eten.
Zij toch ook niet. Het is de grootste kostenpost van elke winkel. Opslag van de voorraad.
Alane schreef:Shiloh schreef:
Zij toch ook niet. Het is de grootste kostenpost van elke winkel. Opslag van de voorraad.
lmao.... ehm, serieus? Hij heeft haar het zadel in bruikleen gegeven, gratis, is daar naar toe gereden, heeft haar zadel verkocht, is toch niet raar dat hij een percentage extra gerekend heeft.
het kost haar toch niets, behalve ergernis wat schijnbaar niet zo heel erg is omdat ze er al 1,5 jaar mee zit.... anders had ze al andere actie ondernomen.
SecretLIN schreef:sorry vind dat je erg overdrijft, breng het zadel gewoon bij hem langs.. als je dit al teveel moeite vind lijkt het me dat de samenwerking of het contact niet zo geweldig was.. als hij je in de weg ligt kleine moeite toch?
wat verwacht je met of van het topic? dr zijn nu tips en adviezen gegeven.. maar terug brengen ben je te koppig voor..
xsensibel schreef:SecretLIN schreef:sorry vind dat je erg overdrijft, breng het zadel gewoon bij hem langs.. als je dit al teveel moeite vind lijkt het me dat de samenwerking of het contact niet zo geweldig was.. als hij je in de weg ligt kleine moeite toch?
wat verwacht je met of van het topic? dr zijn nu tips en adviezen gegeven.. maar terug brengen ben je te koppig voor..
Ts heeft toch geen adres. Dat heeft ze al zeker 3x gezegd.
xsensibel schreef:SecretLIN schreef:sorry vind dat je erg overdrijft, breng het zadel gewoon bij hem langs.. als je dit al teveel moeite vind lijkt het me dat de samenwerking of het contact niet zo geweldig was.. als hij je in de weg ligt kleine moeite toch?
Ts heeft toch geen adres. Dat heeft ze al zeker 3x gezegd.