Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik verbaas me er altijd over hoe veel mensen NIET hun whatsapp groepsgesprekken muten![]()
Daar gaat constant hun telefoon van af. Daar word je toch niet goed van?
Of dan zit je in een whatsappgroep en klagen mensen dat er minder berichtjes gestuurd moeten worden want hun telefoon gaat steeds af. Ja hallo, het is niet mijn schuld dat jij die knop niet weet te vinden![]()
In een bepaald geval zei die jongen toen "Maar ik wil het op tijd lezen als er iets belangrijk is". Ik wees hem erop dat je over het algemeen nog steeds mensen opbelt voor echt belangrijke dingen. Dat vond ie dan wel weer logisch.
tengeltje11 schreef:Gisteren bv vroeg gaan slapen,wordt ik op zo av,22.40u, wakker gebeld door een nummer die me onbekend is,niet opgenomen,belt hij een 2 de keer,direct nadat het overslaat op mijn voicemail.....
Ook niet opgenomen.
Staat een bericht op mijn voicemail van iemand die info wil over iets die ik te koop heb staan.
Serieus?daarom bel je een vreemd iemand 2keer na elkaar op om 22.40u de zondagavond?
Ik zou niet eens durven!
Relaxed schreef:Wauw, dat is lef hebben...Ik heb dat een keer gehad voor het jureren, werd ik op een doordeweekse avond om 2230 gebeld of ik wou komen jureren op een wedstrijd die pas over 2 maanden was! Ben echt flink uitgevallen waar die het lef vandaan haalde op dat achterlijke tijdstip te bellen voor zoiets.. Toen schrok diegene wel, had ie niet bij stil gestaan
Eerste wat je op dat tijdstip denkt is toch dat er iets ergs is gebeurd..
Verder ben ik niet altijd bereikbaar, telefoon staat altijd op stil en als ik bezig ben kijk ik er ook niet steeds op.
Magrathea schreef:Relaxed schreef:Wauw, dat is lef hebben...Ik heb dat een keer gehad voor het jureren, werd ik op een doordeweekse avond om 2230 gebeld of ik wou komen jureren op een wedstrijd die pas over 2 maanden was! Ben echt flink uitgevallen waar die het lef vandaan haalde op dat achterlijke tijdstip te bellen voor zoiets.. Toen schrok diegene wel, had ie niet bij stil gestaan
Eerste wat je op dat tijdstip denkt is toch dat er iets ergs is gebeurd..
Verder ben ik niet altijd bereikbaar, telefoon staat altijd op stil en als ik bezig ben kijk ik er ook niet steeds op.
Wauw, en ik vraag me wel eens af of 20:00 nog te laat is om te bellen
(Hangt ook wel af van wie het is, ik heb bepaalde vrienden die gemiddeld niet voor 2u 's nachts slapen dus als je die belt om 23u nemen ze wel op)
Selka schreef:Echt 9 uur? Ik denk altijd "als ze geen telefoontjes willen ontvangen dan zetten ze m wel op stil of niet storen". Nu zou ik nooit een wildvreemde na 10en bellen maar gerust mijn ouders of vrienden. Nog nooit negatief op gereageerd.