Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lau schreef:SavannahNx schreef:Hebben jullie enig idee wat voor stages wat betreft pedagogiek je nog meer kunt doen met wat minder uren? Ik hoorde al groep 3 hierboven, alleen dat is meer onderwijs en dat mag helaas niet..
Kinderdagverblijf, die waar ik ooit stage heb gelopen was maar tot 12 uur. En daarna gingen ze naar de bso.
Maar volgens mij is dat niet altijd zo. Je kan natuurlijk aangeven dat je gewoon iets minder uren wil.
Lau schreef:Ik heb uitgerekend dat je 12 uur per week stage moet lopen met je vakanties erbij. En dan kan je je uren halen. Dus dan heb je ong 6 uur per dag stage. Is dat denk je beter uit te houden voor je?
SavannahNx schreef:Lau schreef:Ik heb uitgerekend dat je 12 uur per week stage moet lopen met je vakanties erbij. En dan kan je je uren halen. Dus dan heb je ong 6 uur per dag stage. Is dat denk je beter uit te houden voor je?
Dat denk ik wel. Ik zei vandaag nog toevallig kan ik niet van 12 tot 6 ofzo? (6 uur per dag). Ik denk dat dat in elk geval al heel erg scheelt. Thanks lau!

bontesok schreef:Heftig dagje vandaag voor jou dus, maar waarschijnlijk wel een grote opluchting?
Goed dat je uiteindelijk eerlijk bent geweest, vooral naar jezelf eigenlijk.
Nu je hart volgen en duidelijk aan je vriend maken dat je nu zijn steun nodig hebt ipv kritiek.
Het komt vast helemaal goed!![]()
Ik heb gister mijn tweede schooldag gehad. De eerste echte lessen zeg maar, want de eerste schooldag was natuurlijk meer kennismaken met de leraren.
Ik vind het erg leuk, maar wel pittig denk ik.
Verschil met vroeger is er wel duidelijk. Ik ben er nu echt om te leren en ben gemotiveerd. Vroeger heb ik mijn schooltijd uitgezeten en was ik blij met een 6.
Nu wil ik er graag alles uithalen wat er in me zit.
Alleen rekenen...pff rotvak...
Ik heb het niet eens nodig voor mijn werk. De kinderen kunnen niet of nauwelijks tellen
Verder weet ik nog niet wat ik later wil doen en ben ik een grote dierenliefhebber dus vandaar dat ik heb besloten om deze opleiding te volgen. En met deze opleiding kun je van alles doen in de dierensector en in meerdere opleidingen instromen dus dat is wel heel erg fijn. Ik loop momenteel stage in een trimsalon voor honden en konijnen en dat bevalt tot nu toe heel erg goed! Lau schreef:Welkom allemaal! Wat leuk dat ik niet de enige 18+ ben. Daar was ik wel heel erg bang voor. Maar tot nu toe voel ik mij niet oud![]()
Hoe is dat voor jullie dat de meeste in je klas 16/17 gaan zijn?
marijacindy schreef:Leuk!
Wie: Marija
Leeftijd: 17
Wat: Dier en Gedrag niveau 3
Waarom: Omdat ik met deze opleiding ook het keuzevak paard erbij kon doen wat ik uiteindelijk heb laten vallen omdat ik niks leerde bij dat keuzevak en erachter kwam dat ik zonder diploma ook kan werken in de paarden mocht ik daar later toch iets in willen doenVerder weet ik nog niet wat ik later wil doen en ben ik een grote dierenliefhebber dus vandaar dat ik heb besloten om deze opleiding te volgen. En met deze opleiding kun je van alles doen in de dierensector en in meerdere opleidingen instromen dus dat is wel heel erg fijn. Ik loop momenteel stage in een trimsalon voor honden en konijnen en dat bevalt tot nu toe heel erg goed!

marijacindy schreef:Leuk!
Wie: Marija
Leeftijd: 17
Wat: Dier en Gedrag niveau 3
Waarom: Omdat ik met deze opleiding ook het keuzevak paard erbij kon doen wat ik uiteindelijk heb laten vallen omdat ik niks leerde bij dat keuzevak en erachter kwam dat ik zonder diploma ook kan werken in de paarden mocht ik daar later toch iets in willen doenVerder weet ik nog niet wat ik later wil doen en ben ik een grote dierenliefhebber dus vandaar dat ik heb besloten om deze opleiding te volgen. En met deze opleiding kun je van alles doen in de dierensector en in meerdere opleidingen instromen dus dat is wel heel erg fijn. Ik loop momenteel stage in een trimsalon voor honden en konijnen en dat bevalt tot nu toe heel erg goed!