Dag jongen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maximuss

Re: Dag jongen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 15:56

Al je 112 belt, blijf dan wel ter plaatse of in de buurt tot de hulpdiensten er zijn...

Het is heel vervelend als hulpverlener om een oproep te krijgen waarbij de beller niet ter plaatse gebleven is, dan mag je beginnen zoeken en dat levert veel tijdsverlies op.

Ga niet zomaar 112 bellen om je eigen geweten te sussen en dan weg te gaan.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-18 11:26

dito schreef:
wat een goede tip knollentuin....dat wist ik niet.

Hoe is het ermee ts? Heb je het een plekje kunnen geven?

Nou, ik denk er nog best wel eens aan. Gister kwamen we er langs en toen dacht ik jemig was echt zo dichtbij.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 16:17

maximuss schreef:
Al je 112 belt, blijf dan wel ter plaatse of in de buurt tot de hulpdiensten er zijn...

Het is heel vervelend als hulpverlener om een oproep te krijgen waarbij de beller niet ter plaatse gebleven is, dan mag je beginnen zoeken en dat levert veel tijdsverlies op.

Ga niet zomaar 112 bellen om je eigen geweten te sussen en dan weg te gaan.

Ja dat zal idd wel ik ben dan thuis en blijf binnen, ik ben bang dat als ze door hebben dat ik ze verraad dat ze weg gaan en een overgang verderop nemen,

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:04

Dan kun je gerust doorgeven waar je bent (welk huis) zodat we voor verdere details wel kunnen langskomen moest het nodig zijn. En dan kun je in afwachting de situatie in het oog houden en bij aankomst eventueel nog wat info geven.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:08

Klopt, ik wordt geregeld teruggebeld of ze rijden nog even langs, ik heb nooit 't gevoel dat ze 't vervelend vinden als ik bel, ik zeg 't ook, vind 't wel eens moeilijk, want je weet t nooit zeker natuurlijk wat iemand gaat doen.. Maar ze zeggen altijd gewoon bellen ook al twijfel je

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:18

Je wilt niet weten hoeveel oproepen er binnenkomen als " iemand heeft iemand zien staan/ liggen maar ze zijn zelf doorgereden..." In de tijd tussen oproep en het ter plaatste zijn kan er veel gebeuren (persoon loopt gewoon weg bv) en zonder getuigen weet je dit niet.
Begin dan maar te zoeken met die info: meestal gaat het om dronkenschap maar dan nog mag je iedereen (op straat) in die omgeving beginnen aanspreken, dan mag je beginnen rondrijden en zoeken in de omliggende straten ed...
Dat is ongelooflijk frustrerend als hulpverlener.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 17:37

Ja is ook gewoon zo, ik heb ook wel eens iemand in de gaten zitten houden Die bij de spoorbomen stond te heen en weren van zijn auto een stukje terug geparkeerd,en weer terug naar 't spoor leek of ie ergens op wachtte, op 't moment dat ik denk ik ga toch bellen en getoeter, m'n hart stond stil, maar er gebeurde niks hij stond als een gek te zwaaien, de machinist zwaaide terug, pffff kenden elkaar...

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 08:33

Zojuist is er weer een gesprongen daar. Je zou er zelf deprie van worden.

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 09:36

MyChoice schreef:

Is helaas een populaire plaats hiervoor :( wat moet het ook erg zijn voor de machinist

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 16:27

MyChoice schreef:

Overgang Rummelaarseweg?
Vreemd heb er niks van mee gekregen en zie er ook niks over op het nieuws in Woudenberg. Zal dus niet daar geweest zijn.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 16:27

Aan de rumelaarseweg ja. Net voorbij het ecoduct als je vanaf maarsbergen komt. Hele ochtend geen treinen gereden.

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 17:26

Popstra schreef:
MyChoice schreef:

Overgang Rummelaarseweg?
Vreemd heb er niks van mee gekregen en zie er ook niks over op het nieuws in Woudenberg. Zal dus niet daar geweest zijn.

Het was daar wel ongeveer. T was s ochtends, toen hoorde ik sirenes. Er reden ook geen treinen meer