Elicious schreef:Dat ik zeg minder leuke reacties bedoel ik voornamelijk de manier van formuleren mee.
Bij het openen van dit topic was ik voorbereid op een breed scala aan meningen, en daar is ook niks mis mee. Daardoor kunnen we het ook weer op een andere manier bekijken.
Sommige van jullie kunnen zo met respect en medeleven reageren en doen echt hun best zich te verplaatsen in een situatie en verder te helpen. Of dat nu un mijn topic is of in anderen.
Ik waardeer dat enorm.
De wereld is erg veranderd.
Ik denk dat dat aspect voor ons op het moment een van de zwaarst wegende punten is.
Niet zozeer de voetafdruk die sommige van jullie benoemen, want daarin moet NL denk ik eerst heel andere stappen in maken ( andere discussie ), wel ontwikkeling en veiligheid die anders is in deze tijd van opgroeien..
We hebben ons eerder verdiept in pleegzorg en adoptie. Deze kindjes zijn al op de wereld en kunnen wij eem veilig en liefdevol thuis bieden. Dit is dus opnieuw een afweging welke we maken.
Ik zeg dan ook nergens dat een vierde kind per definitie een kindje uit mijn eigen buik moet zijn.
Nogmaals, ik ben blij met al jullie input. Super!
Super mooi dat je overweegt om jullie energie in een niet eigen kindje te steken, ts.