sureido schreef:[ [url=m/nEq9Gq.png]Afbeelding[/url] ]
Tja deze reactie krijgt nog meer likes als het onderwerp zelf.
Totdat zijn vrouw/kind/huisdier verminkt is dankzij dezelfde lolbroeken. Dan snapt hij de azijnzeikers wel.
Ik denk dat niemand problemen heeft met het vuurwerk om 12 uur 's nachts. Daar kan je naar handelen: thuis blijven, huisdieren opsluiten, paarden op stal zetren, etc.
Het probleem zit hem in dat je dagen van tevoren bewust vuurwerk naar je auto gesmeten krijgt, een rotje 'spontaan' achter je hond/paard/kat beland, je ramen om de haverklap trillen van het zware vuurwerk en op de fiets stappen een zelfmoordmissie word.
Dit heeft niets met azijn zeiken te maken. Dergelijk wangedrag met gevaarlijke mini-explosies is levensgevaarlijk.
Als ik dat eerder geplaatste artikel lees van die politie agente waarin staat 'er stonden al wat vuilnisbakken in brand' vraag ik mij met mijn domme hoofd af wat een brandende vuilnisbak in godsnaam met een oud en nieuwfeestje te maken heeft.
Oud en nieuw is wat dat betreft gewoon een ordinaire doch geldige reden voor vandalisme geworden. De rest van het jaar kunnen die stumperds blijlbaar hun ei (of bom) niet kwijt. Want daar komt het wél op neer.