Het banaalste wat jij ooit aan een vrouw moest uitleggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Foundtheone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 22:46

Of er ook muntgeld uit de pin automaat kwam, ze wou graag iets uit een snackautomaat halen....

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 23:07

Dat de stop van het bad eruit gaat als je aan de knop draait staat toch wel op nummer 1.

Murthul

Re: Het banaalste wat jij ooit aan een vrouw moest uitleggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 23:46

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:05

oomens schreef:
eilleen333 schreef:
[quote="mvdende"
Ik heb het vaak zat dat ik zelf domme dingen doe. Zoals een fietsband niet opgepompt krijgen: ventiel opendraaien = wel zo handig.
[/quote

Je bedoeld het stofdopje eraf? Want ventielen hoeven niet open om er lucht bij te pompen. Dat is het hele idee van een ventiel.

Ooit een Frans ventiel tegengekomen?

Blijkbaar niet, haha!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:08

LindyH schreef:
Dat er in een fluitje en vaasje hetzelfde bier zit.

Dat hangt er dus vanaf waar je woont. Ik neem tenminste aan dat je de hoeveelheid bedoelt, of bedoel je het merk?
Waar ik vamdaan kom is een vaasje bijv. Groter dan een fluitje.

Maar ik ken ook genoeg dorpen en steden waar een fluitje hetzelfde is als een vaasje.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:11

Ik weet het verschil ook niet. Maar ik ben ook geen bierdrinker.
Heb me laatst laten uitleggen dat bierglazen niet in de vaatwasser mochten. Was ook volslagen nieuw voor me.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:14

Eentje van mjjzelf:

Toen ik voor het eerst een internet aansluiting kreeg, had je nog geen gratis monteur. Ik wilde het zelf proberen en nam de gebruiksaanwijzing zeer serieus. Ik volgde alles stap voor stap en toch bleef ik bij stap 3 haken. Ik kon gewoon niet verder want er gebeurde niets. Gefrustreerd belde ik mijn lief op en vertelde wat ik al had gedaan.

Hij vroeg heel droog of ik de stekker wel in het stopcontact had gedaan. Mijn antwoord: Nee, want dat stond nog niet in de gebruiksaanwijzing! Misschien komt dat verderop in de gebruiksaanwijzing? Ik alles doorgelezen en nergens stond vermeld wanneer je de stekker in het stopcontact moest doen..

Als ik mijn vriend niet had gebeld, had ikheeeeeeeeeeel lang kunnen wachten op mijn internet.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 01:16

Veulen84 schreef:
Heb me laatst laten uitleggen dat bierglazen niet in de vaatwasser mochten. Was ook volslagen nieuw voor me.

Ik weet het verschil wel, maar hangt dus ook af van je regio.

En bierglazen in de vaatwasser of uberhaupt met zeep wassen is idd uit de boze! Dan hechten de suikers niet meer aan het glas en krijg je geen mooie schuimkraag meer.

Spoelen met water en limoensap of glasspoelmiddel zonder zeep oid.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 10:00

Na de garage eant de radio van de auto gaf maar aan een kant geluid.

Nooit geweten dat er een knop zit om dat te kunnen instellen naar de linkse of rechtse box.

De stekker ergens niet in hebben herken ik ook.

Of een pot verf niet open krijgen. Verkeerde plek de schroeven draaier er in duwen

sannexponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 11:46

fohadie schreef:
Veulen84 schreef:

Ik weet het verschil wel, maar hangt dus ook af van je regio.

En bierglazen in de vaatwasser of uberhaupt met zeep wassen is idd uit de boze! Dan hechten de suikers niet meer aan het glas en krijg je geen mooie schuimkraag meer.

Spoelen met water en limoensap of glasspoelmiddel zonder zeep oid.

Oeps, hier gaan de bierglazen altijd in de vaatwasser :+ :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 01:20

Ik las hierboven over het niet weten dat bij een man pies en zaad uit dezelfde 'buis' komen, maar ik heb andersom toch wel eens aan een man moeten uitleggen dat bij vrouwen dus níet de plas uit dezelfde opening komt als waar baby's uit komen _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 02:35

fohadie schreef:
LindyH schreef:

Dat hangt er dus vanaf waar je woont. Ik neem tenminste aan dat je de hoeveelheid bedoelt, of bedoel je het merk?

Maar ik ken ook genoeg dorpen en steden waar een fluitje hetzelfde is als een vaasje.

Dat is het ook, een vaasje is groter dan een fluitje. Maar er zit in principe wel hetzelfde bier in (namelijk waarschijnlijk het standaard pils dat het café/restaurant/wat dan ook waar je zit op tap heeft)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 02:40

fohadie schreef:
LindyH schreef:

Ja, de formaten zijn verschillend, maar het bier is hetzelfde. Daar kwam een vriendin pas achter toen ze zelf een keer bier ging halen en ze dus zag dat het uit dezelfde tap kwam. Ze had blijkbaar altijd gedacht dat de namen fluitje en vaasje op het merk bier sloeg ofzo. Ik weet niet wat ze dacht. Ze dacht überhaupt niet zo veel geloof ik. :=

Ze kwam dus terug met een fluitje en een vaasje en de opmerking: "Het is gewoon hetzelfde bier hoor!"

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 21:23

Christiene schreef:
Na de garage eant de radio van de auto gaf maar aan een kant geluid.

Nooit geweten dat er een knop zit om dat te kunnen instellen naar de linkse of rechtse box.

Exact dit! Moet ik nog regelmatig aanhoren (garagist is familie)

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:22

Dat de maan echt geen licht geeft omdat de lampen op aarde hem opladen :') zoals een glowster.
Maar dat het door de zon komt, ik werd ook niet gelooft tot een leraar het ook uitlegde.

Dit was op een mbo opleiding met een meisje van 19