Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nu 4 jaar samen, huis, kindje

Daarna nog heeerlijk een maandje kunnen genieten daar, samen met onze eigen paarden over de eindeloze weides galopperen enzo 

heel hard huilen, en schelden tegen m’n moeder want die zat in het complot
Annekeee schreef:Totaal off-topic maar ik krijg er toch jeuk van
Je schrijft heel netjes mijn vriend, maar geen jouW vriend!
Tot zo ver de spellingsles
Mijn toen nog vriend, had speciaal vrij gevraagd en een sjerp gemaakt voor mijn paard!
Vervolgens kwam ik het vermoedend ‘s avonds op stal, heel zijn stal versierd, mijn man stond in zijn stal, en kwam er uit lopen.
Ipv dat ik er na toe liep, liep ik weg,..heel hard huilen, en schelden tegen m’n moeder want die zat in het complot
![]()
Natuurlijk vol mondig ja gezegd
). Hij ging toen we net begonnen met daten net een week op vakantie en we waren druk aan het sms-en. In een van de smsjes vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn.
Was heel snel want we kenden elkaar misschien net een week, maar het was toch een volmondig ja! Nog steeds erg gelukkig samen na 7.5 jaar!
:
'Ik ga nu net onder de zonnebank, kom er zo op terug'. Echt, dat half uur leek wel een eeuwigheid te duren! Daarna kreeg ik een appje dat hij zich heel fijn bij me voelde en dat optie B. hem de beste leek, dus toen hadden we een relatie! Ik voelde me zo blij en gelukkig.
tegen het einde van de verjaardag nam stiefschoonbroer mijn date apart en had hij uitgelegd dat ik toch echt gevraagd wilde worden. Dus toen ik terugkwam (ik was de tafel aan het afruimen en zo) stuurde stiefschoonbroer iedereen weg. Date vroeg me naar hem toe te komen dus ik ging heel zenuwachtig op een stoeltje zitten; kom je niet op schoot? (Daar had ik al de halve middag op gezeten) dus ik bij hem op schoot gaan zitten en vroeg hij of we het dan maar zoude gaan proberen en ik zn vriendin wilde zijn
we zijn nu 4 maanden samen dus nog niet super lang, maar hij is nog steeds net zo leuk
Uiteindelijk hebben we samen besloten dat die datum toch niet echt goed voelde en dat we eigenlijk al een maand iets hadden
Als ie wakker is morgen maar ff vragen hoe dat zit :’) Eileen_ schreef:Wat een leuk topic dit!
Nou.. Bij ons ging het net wat anders
Was op de ranch in Canada, ik was er nog niet zo lang achter dat ik bi was en zij al helemaal niet.
We kenden elkaar al langer en houden wel van (vriendschappelijke) lol maken. Eerst was het voor ongeveer 2 maanden een grap, ook met nog wat anderen. We waren zogenaamd getrouwd blabla.
Maar werd steeds serieuzer en op een gegeven moment sliepen we ook steeds vaker in het zelfde bed. Nog steeds niet echt realiserende dat het misschien toch niet helemaal een grap was.. Natuurlijk voelde ik wel dat ik haar echt leuk begon te vinden, maar wist het niet zo goed en onderdrukte het ook wel een beetje. Andersom hetzelfde.
Dus toen lagen we samen in bed en praatten we over gewoon iets en toen was het opeens duidelijk en zoenden weDaarna nog heeerlijk een maandje kunnen genieten daar, samen met onze eigen paarden over de eindeloze weides galopperen enzo
Dit was allemaal ongeveer 5 maand geleden. Nu zijn we weer in Nederland en wonen we samen, hopelijk over 4 jaar (na de studie) emigreren naar Canada