Nu met het openbaar vervoer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Nu met het openbaar vervoer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 21:15

De reis heeft zo'n 2 uur, of 2,5 uur, langer geduurd dan gepland maar dan toch eindelijk thuis.
Nu lekker met dekentjes op de bank en hopen dat mn voeten nog willen ontdooien...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:37

Ik ga morgen maar met de bus naar mijn stage in plaats van met de auto.. wordt dan wel een vroegertje (rond 6 uur met de bus), maar liever met de bus dan ongelukken met mijn kleine bakje.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:48

Ik moet morgen ook naar werk. Alleen geheid dat het fout gaat _O-
2 bussen, 1 trein en dan de metro. het zal zeldzaam zijn als het goed gaat. Zag al dat de trein naar dordrecht minder gaat rijden. Dat word leuk in de trein naar Den haag. Normaal is die al heeeel druk. :=

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:51

MarlindeRooz schreef:
Ik moet morgenvroeg van Amersfoort naar Zwolle. Is dat wijsheid of kan ik beter vanavond al gaan?
Omdat het vannacht ook nog een extra gaat vriezen etc...

Wacht tot morgen.

In principe rijdt de trein, zowel vandaag als morgen, maar net niet alles rijdt op tijd.

Denk ook aan de nieuwe dienstregeling..!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:54

Ik mag morgen weer naar school. Ben benieuwd :') Zag al dat de helft van de treinen is uitgevallen.
Ik vind het natuurlijk vervelend om te stranden, maar meestal kan dit in (extreme gevallen) opgelost worden met ons pap die even met de auto komt. Maar het grote probleem met sneeuw is dat ik ook niet even makkelijk met de auto kan worden opgehaald :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:58

Super fijn dat zowel de NS app als 9292 het niet doen. :+

Lekker plannen is het dan.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:59

Waarschijnlijk is de kans voor je vader/ de auto groter om in de puree te komen dan voor jou als je per trein rijdt.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:02

Janneke2 schreef:
Waarschijnlijk is de kans voor je vader/ de auto groter om in de puree te komen dan voor jou als je per trein rijdt.

Precies :)) En uiteindelijk zal ik toch wel thuis komen, 3 uur later of niet :')

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:04

@ Marlinde: de app 'rijden de treinen' doet het bij mij gewoon.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:07

1,5 uur gedaan om van mijn startstation naar het volgende station te komen (is normaal 2 minuten) om daar weer uit de trein gezet te worden omdat we niet verder kunnen rijden. En heb het opgegeven en ben weer naar huis gegaan, morgen poging 2 om op mijn studentenkamer te komen (enkele reis is sowieso al 3,5 uur). Maar hoorde dat het morgen weer chaos wordt, dus merk het morgen wel hoever ik kom haha.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:09

Is er ook een app voor de bussen? Ik moet morgen al heel vroeg met de bus, maar de planner van de syntus zelf doet het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:11

Ik ben vanmiddag met de trein in het oosten van het land heen en weer geweest (12-half 2 en 4-half 6), en daar liep alles keurig op tijd ondanks zo'n 15 cm sneeuw +:)+

AnoukvB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:15

Lienie_F schreef:
Is er ook een app voor de bussen? Ik moet morgen al heel vroeg met de bus, maar de planner van de syntus zelf doet het niet

Syntus is een zooitje op dit moment. De informatie die wordt gegeven klopt niet door een technische storing. Op de veluwe rijdt op dit moment niks, enkel de bus van station Ede-Wageningen naar Wageningen. Hopelijk morgen weer beter, maar ik zou de apps niet te snel geloven en goed de sociale media in de gaten houden... Zelfs de borden op Utrecht centraal klopten niet. Ik heb een tijd op bussen van Syntus staan wachten maar niks kwam opdagen...

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:16

Ja precies, met die site kan ik dus helemaal niks.

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:21

Oef fingers crossed Dan dat de bussen tussen Ede Wageningen en Wageningen straks nog rijden dan.. Ik ben al een paar uur bezig om van Scheveningen naar Wageningen te komen, mag toch hopen dat de bus straks wel rijd

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:22

De app 'openbaar vervoer' heeft 3500 buslijnen.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:23

Apeldoorn is het nu flink aan het dooien. Maar vraag me af of ze voor het laatste deel van de avond personeel nog weer gaan oproepen.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:25

Janneke2 schreef:

Ga ik die eens proberen.
Maar zou die werken als de site van syntus niet werkt?

AnoukvB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:29

Lienie_F schreef:
Janneke2 schreef:

Ga ik die eens proberen.
Maar zou die werken als de site van syntus niet werkt?

Ik denk dat geen enkele app correcte informatie geeft voor Syntus. Ze geven zelf aan dat door een technische storing bussen aan worden gegeven als vervallen terwijl deze gewoon rijden (maar wat ik heb ervaren is dat vooral wordt aangegeven dat ze rijden terwijl dat niet zo is {:)-:( ).

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:39

Westhof schreef:
Mijn auto staat vast bij het ziekenhuis in Apeldoorn in de medewerkersgarage. De heuvel is te glad om op te komen. Moet nu opgehaald worden. Ellende...

Oh jongens... ik had vrijdag laat en m gelukkig op P2 staan (ondanks dat ik toen wel even moest sneeuwruimen). Maakte toen die grap nog tegen collega's die m wel beneden hadden staan.. nu heb ik morgen dag en dus geen andere keus dan m daar beneden zetten en met de weersverwachting voor morgen hoop ik toch wel nog weg te kunnen komen morgenmiddag :') :=

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:40

Ik moet morgen van wijk bij duurstede naar nieuwegein... probeer via u-ov en 9292 te zien hoe het er voor morgen uitziet maar beide sites liggen bij mij helemaal plat :(

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:45

Ik moet morgenochtend van Goor naar Zwolle, dus ik ga ook maar half uur eerder voor de zekerheid. Ik ben er alleen bang voor dat thuis komen nog lastig wordt...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:48

Ik probeer toch maar morgen te gaan van nijkerk naar alkmaar. Trein van nijkerk naar amersfoort heeft problemen, trein van amersfoort naar amsterdam heeft problemen èn de trein van amsterdam naar alkmaar heeft problemen. Dus laat maar :+ Morgen nieuwe kansen, hoop ik.

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:58

Hier ligt 9292 ook plat.. Ik hoef morgen maar een kort reisje (45 min) naar Amsterdam. Ik denk dat ik de wekker maar een stuk vroeger ga zetten. Ben benieuwd of de metro wel gewoon rijdt ??

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:03

Unique even op de twitter kijken van de maatschappij van de metro, die is een stuk actueler. De site van u-ov ligt eruit door een technische storing dus de helpdesk is denk ik overuren aan het draaien via twitter om alles en iedereen op de hoogte te houden.