Spannend!!! Hoop dat je pakket er snel ligt en benieuwd hoe het af loopt.
Iriscope
Geplaatst: 12-12-17 16:58
Probeer achter zn naam te komen, stuur een pakketje met DPD naar die winkel, aan hem gericht. Stop er enkel je foto en je nummer in en je ziet het wel. Romantisch begin in ieder geval
Als hij erg vriendelijk is en wel oog voor je lijkt te hebben kan je nog altijd zeggen 'Krijg ik hier een bonnetje bij?' en als ie dan zegt 'Nee, hoeft niet voor een pakket' kan je nog antwoorden 'Oh ik bedoelde niet voor het pakket hoor. Maar voor mij. Met je telefoonnummer er op.' ofzoiets
Ik vind het wel grappig dat iedereen zegt: gewoon zijn nummer vragen. Ik zou dat dus nooit durven, maar heel vak langs gaan en bewonderen, zou er nooit op af durven stappen. Ook de reden dat ik denk ik nooit een relatie krijg tenzij iemand op mij af durft te stappen
Nummer vragen vind ik in deze situatie ook lastiger dan normaal.. en in de kroeg vragen ze vaak mijn nummer dus hoef ik niet vaak zelf te doen Verder gewoon praatje maken gaat me wel lukken, ik hoop dat de rest dan vanzelf gaat!
Daarom kan ik ook niet zo goed tips geven haha, mensen kunnen wel tegen mij zeggen "zeg het gewoon" maar dat gaat echt niet gebeuren hoor haha. Dus zal dat ook niet snel tegen anderen zeggen denk ik.