Vooral de scenes dat ze door die buizen en gangen krioelden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder was er nog een plop film waarbij er 3 kabouters waren met snot (als ik het mij goed herinner). Mijn zussen wilde deze altijd kijken omdat ze wisten dat ik er als de dood voor was. Heb deze film op mijn 10/11e nog eens gekeken met mn nichtjes maar kreeg er opnieuw de rillingen van 

Xyris schreef:Heeft iemand al gezegd balonnen? Of paraplu's...?
Die eerste heb ik nog steeds een fobie voor, vooral als er huisdieren of kleine kinderen in de buurt zijn

Ierpier schreef:Ik vond de heksen (vooral de opperheks) uit de verfilming van Roald Dahl doodeng. Kijk er nog steeds liever niet naar.
Unseen schreef:Ierpier schreef:Ik vond de heksen (vooral de opperheks) uit de verfilming van Roald Dahl doodeng. Kijk er nog steeds liever niet naar.
Oh god dit ook ja. Die kale hoofden die zo jeukten.
MariaMaaike schreef:De Disneyfilm DinosaurHeb daarna een aantal nachten niet kunnen slapen. Vond de T-rex eng, maar die meteorietenregen was echt drama. Ik dacht namelijk dat dat in het echt ook zomaar kon gebeuren

PrinceAmos schreef:Waar ik écht heel bang voor ben.. overgevende mensen. Het is verschrikkelijk en het belemmerd mij gigantisch
Zodra ik ook maar hoor dat er iemand misselijk is oid raak ik al in paniek..