germie schreef:Ik had al heel vroeg een groeispurt, dus toen ik 12 was was ik al wel 1.70. En toen hoefde je als meisje nog geen bikinitopjes te dragen. Ziet er op fotos niet uit. Maar eigenlijk zou ik die tijd graag terugwillen, dat een vrouw ook gewoon met een ontbloot lijf rond mag lopen. Ik vond het heerlijk zonder shirtjes. En eigenlijk zou dat een reden zijn om te zeggen dat ik man ben. Ik draag nu topjes onder een tshirt omdat mensen anders naar een knopje van een tepel kijken als die doorschijnt onder een tshirt, maar ik kan dus niet geheel mezelf zijn. En dat vind ik erg jammer. Ik voel me in dat opzicht gewoon echt een man en ben dan echt jaloers op ze dat zij wel topless mogen rondlopen.
Draag dan gewoon geen topjes onder je tshirt. Wie houdt je tegen? Ik snap het probleem niet.
Wat vonden die ervan om te moeten delen?
) en communiceerde alleen door middel van blaffen en grommen. Mijn ouders speelden dit altijd gezellig met me mee en hebben de illusie nog vrij lang in leven gehouden. 

Geeft verder ook niet. Doordat ik twintig jaar geleden dat standpunt had, kan ik me nu beter verplaatsen in mensen met een andere mening. Veel van mijn kennissen denken wel erg eenzijdig negatief over godsdienst; dat doe ik dan niet.
)