Ik denk dat wij dit jaar lekker basic voor foute kersttruien gaan.
Iets met spugend zoontje. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik denk dat wij dit jaar lekker basic voor foute kersttruien gaan.
Iets met spugend zoontje. 
linoleum schreef:Mijn jurkje is binnen! Beetje slechte foto’s in het donker, maar hij zit goed. Wel redelijk strak, vooral rondom mijn schouders. En bij borsten is iets te wijd, maar dat is met een veiligheidsspeld zo op te lossen.
[ [url=m/V2kdft.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hz7lpr.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Mijn jurkje is binnen! Beetje slechte foto’s in het donker, maar hij zit goed. Wel redelijk strak, vooral rondom mijn schouders. En bij borsten is iets te wijd, maar dat is met een veiligheidsspeld zo op te lossen.

, die van jou is ook leuk! HorseTimeXL schreef:linoleum schreef:Mijn jurkje is binnen! Beetje slechte foto’s in het donker, maar hij zit goed. Wel redelijk strak, vooral rondom mijn schouders. En bij borsten is iets te wijd, maar dat is met een veiligheidsspeld zo op te lossen.
wauw hij staat je prachtig. Hoe vind jij de lengte? Dat is mijn strugle nogal. Ik ben 1,81 en veel jurkjes zijn te kort voor mij.
Wat voor schoenen ga je eronder dragen? CharxHebe schreef:Deze heb ik 2 jaar geleden gekocht maar blijf m gaaf vinden voor de kerst. Is een grijze kleur met glitters en lang genoeg voor mij met mijn 1.83. Voor de andere dagen moet ik nog even kijken en shoppen!![]()
[ [url=m/QSwKVV.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:CharxHebe schreef:Deze heb ik 2 jaar geleden gekocht maar blijf m gaaf vinden voor de kerst. Is een grijze kleur met glitters en lang genoeg voor mij met mijn 1.83. Voor de andere dagen moet ik nog even kijken en shoppen!![]()
[ [url=m/QSwKVV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gave jurk zoiets zoek ik ook maar als het 2 jaar geleden is is die misschien niet meer te koop als ge al weet waar je deze had gekocht
. Vaak hebben die wel een beetje dezelfde jurkjes in het assortiment dus je kunt het in de gaten houden
Dizzy505 schreef:Leuk topic! Ik denk dat ik dit jaar voor een flair pantalon ga met een cobert er op en een doorschijnend shirtje er onder. [ [url=m/l8zlSY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit vind ik mega tof maar dan met een doorschijnend glittertruitje en mooie zwarte bh er onder denk ik.
edit: Opent site van de Zara en word verliefd op dit pak![]()
[ [url=m/VnxaxS.png]Afbeelding[/url] ]
. Ben meestal het netst gekleed met kerst en de rest van het jaar niet
. Dus dit jaar gewoon mijzelf bljven ,ben eerste kerstdag alleen en 2de kerstdag naar de wok. Haren even vastbinden ,broek met mijn nettere schoenen zover ik die heb en dan even een shirt scoren voor erboven

Bridleless schreef:Normaal gesproken trek ik altijd een nette zwarte jeans aan en een glitter shirtje/trui aan, maar ik vond dus zo'n leuk jurkje bij de Only, dat ik nu een reden heb om 'm te kopen
[ [url=m/QNnreM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet alleen niet of dat model jurkje mij ook zou staan. Ik ben zelf vrij lang en best wel mager en een 'plank' xD
En ik moet 'm dus waarschijnlijk online bestellen haha