Wat doen jullie dit jaar aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Wat doen jullie dit jaar aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:33

Ik heb zelf nog niet gekozen, maar zoonlief krijgt een foute kersttrui aan met een knalrode kerstromper. :D Ik denk dat wij dit jaar lekker basic voor foute kersttruien gaan. :') Iets met spugend zoontje.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:01

Mijn jurkje is binnen! Beetje slechte foto’s in het donker, maar hij zit goed. Wel redelijk strak, vooral rondom mijn schouders. En bij borsten is iets te wijd, maar dat is met een veiligheidsspeld zo op te lossen.

Afbeelding
Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:06

linoleum schreef:
Mijn jurkje is binnen! Beetje slechte foto’s in het donker, maar hij zit goed. Wel redelijk strak, vooral rondom mijn schouders. En bij borsten is iets te wijd, maar dat is met een veiligheidsspeld zo op te lossen.

[ [url=m/V2kdft.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hz7lpr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh ik vind hem gaaf! Staat je goed! Welke kledingmaat heb jij normaal gesproken? Ik twijfel of een S te groot gaat zijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:08

Ik heb normaal een S, dit is ook een S. Als je geen hele brede schouders en heupen hebt moet dat passen. Ik ben echte zandloper, dus wel iets wat bredere schouders en heupen.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:11

linoleum schreef:

oooh staat je goed <3

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:26

Ja ik heb normaal een XS, ben maar smal haha
Retour zenden kost vast geld :P

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:04

linoleum schreef:

wauw hij staat je prachtig. Hoe vind jij de lengte? Dat is mijn strugle nogal. Ik ben 1,81 en veel jurkjes zijn te kort voor mij.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:08

Deze heb ik 2 jaar geleden gekocht maar blijf m gaaf vinden voor de kerst. Is een grijze kleur met glitters en lang genoeg voor mij met mijn 1.83. Voor de andere dagen moet ik nog even kijken en shoppen! :D
Afbeelding

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-17 20:09

Er komen echt hele gave foto's voorbij <3

Ik heb nogsteeds niets gevonden :')

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:12

Ik weet nog niet echt wat mijn plannen zijn voor kerst. Sowieso een keer bij mijn oma eten, en dan moeten we wel netjes. Waarschijnlijk ook nog een keer een kerstfeestje met vrienden maar daar weet ik nog niet veel over.
Afbeelding
Voor bij mijn oma heb ik deze gekocht van de week, misschien dat ik hem nog in het rood. Dan heb ik ook wat voor een eventueel feestje met vrienden. Moet er nog wel een vestje bij hebben denk ik.

@CharxHebe wauw die is echt heel leuk!!

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:16

Dankjewel Pluisje :D, die van jou is ook leuk!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:19

Niet de leukste foto, maar wel een fijne jurk.
Hier zie je mijn nog aanwezige zwangerschapskilos niet heel goed. Dus ik denk dat ik die dit jaar ook weer uit de kast trek...

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:21

HorseTimeXL schreef:
linoleum schreef:

wauw hij staat je prachtig. Hoe vind jij de lengte? Dat is mijn strugle nogal. Ik ben 1,81 en veel jurkjes zijn te kort voor mij.

Ik ben 1.73 en hij komt tot mijn knieën. Dus dan kan jij het ook prima hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:50

linoleum schreef:

Ik vind 'm heel mooi staan! :j Wat voor schoenen ga je eronder dragen?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:51

Nog geen idee resistance, dacht eerst aan zwarte overknees, maar jurkje is langer dan verwacht. Dus nu wat anders bedenken..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:08

CharxHebe schreef:
Deze heb ik 2 jaar geleden gekocht maar blijf m gaaf vinden voor de kerst. Is een grijze kleur met glitters en lang genoeg voor mij met mijn 1.83. Voor de andere dagen moet ik nog even kijken en shoppen! :D
[ [url=m/QSwKVV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave jurk zoiets zoek ik ook maar als het 2 jaar geleden is is die misschien niet meer te koop als ge al weet waar je deze had gekocht

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:47

moonsparkle schreef:
CharxHebe schreef:
[ [url=m/QSwKVV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave jurk zoiets zoek ik ook maar als het 2 jaar geleden is is die misschien niet meer te koop als ge al weet waar je deze had gekocht

Hij komt van de vero moda dat weet ik nog haha :D. Vaak hebben die wel een beetje dezelfde jurkjes in het assortiment dus je kunt het in de gaten houden :)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:09

Leuk topic! Ik denk dat ik dit jaar voor een flair pantalon ga met een cobert er op en een doorschijnend shirtje er onder. Afbeelding

Dit vind ik mega tof maar dan met een doorschijnend glittertruitje en mooie zwarte bh er onder denk ik. :o
edit: Opent site van de Zara en word verliefd op dit pak <3
Afbeelding

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:15

Dizzy505 schreef:
Leuk topic! Ik denk dat ik dit jaar voor een flair pantalon ga met een cobert er op en een doorschijnend shirtje er onder. [ [url=m/l8zlSY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik mega tof maar dan met een doorschijnend glittertruitje en mooie zwarte bh er onder denk ik. :o
edit: Opent site van de Zara en word verliefd op dit pak <3
[ [url=m/VnxaxS.png]Afbeelding[/url] ]

O die laatste <3 <3

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 23:44

CharxHebe prachtige jurk zeg!

Arianne_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:08

Bij mij wordt het een uniform met een roze rand of een blauwe :? :P

Maar wat een super leuke jurkjes komen er voorbij. Jammer dat ik dit jaar moet werken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:49

Ik doe kleren aan ,niet teveel poespas :+ . Ben meestal het netst gekleed met kerst en de rest van het jaar niet :') . Dus dit jaar gewoon mijzelf bljven ,ben eerste kerstdag alleen en 2de kerstdag naar de wok. Haren even vastbinden ,broek met mijn nettere schoenen zover ik die heb en dan even een shirt scoren voor erboven :)

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 01:49

Normaal gesproken trek ik altijd een nette zwarte jeans aan en een glitter shirtje/trui aan, maar ik vond dus zo'n leuk jurkje bij de Only, dat ik nu een reden heb om 'm te kopen :')

Afbeelding

Weet alleen niet of dat model jurkje mij ook zou staan. Ik ben zelf vrij lang en best wel mager en een 'plank' xD
En ik moet 'm dus waarschijnlijk online bestellen haha

diedepol14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 02:23

Sill_Monster schreef:
Frummels schreef:
Die vind ik ook prachtig <3 ik hou van die website haha. Leuk te zien dat iemand anders er ook op kijkt. Vaak als ik de site noem word ik een beetje schaapachtig aangekeken, haha.

Ik ook, ook als je Large zegt :Y)

Oeeh large! geweldig <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 07:26

Bridleless schreef:
Normaal gesproken trek ik altijd een nette zwarte jeans aan en een glitter shirtje/trui aan, maar ik vond dus zo'n leuk jurkje bij de Only, dat ik nu een reden heb om 'm te kopen :')

[ [url=m/QNnreM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet alleen niet of dat model jurkje mij ook zou staan. Ik ben zelf vrij lang en best wel mager en een 'plank' xD
En ik moet 'm dus waarschijnlijk online bestellen haha

Nou dat model is ook mager en plank en het staat haar prachtig. Moet dus goedkomen!