Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Xyris schreef:jojoleinee schreef:Wat een wijze mensen hier, kan ik nog wat van leren![]()
![]()
Hier ook weer op mijn bek gegaan. Vriend 1 vraagt waarom ik stil ben (whatsapp) ik zeg, gewoon mijn dag niet, hij: Ok.
Heb ik mijn dag wel dan banketstaaf hij de oren van mijn kop, als ik zelf dan wat vertel krijg ik geen antwoord.
En van vriend 2 mocht ik horen gisteravond dat hij alleen maar contact met mij zocht om me te pleasen en dat hij helemaal geen zin heeft om met me te pratendie kwam ook uit de lucht vallen...
Xyris schreef:Idd, lastige alleen is dat ik meer voor hem voel, en dat hij mij de indruk had gegeven dat dat wederzijds was
Het is dat ik gewoon graag met mensen sta in de pauzes en een zorgzaam type ben dat altijd voor iedereen en overal klaarstaat, maar anders was het al lang klaar geweest voor mij.
Xyris schreef:jojoleinee schreef:Wat een wijze mensen hier, kan ik nog wat van leren![]()
![]()
Hier ook weer op mijn bek gegaan. Vriend 1 vraagt waarom ik stil ben (whatsapp) ik zeg, gewoon mijn dag niet, hij: Ok.
Heb ik mijn dag wel dan banketstaaf hij de oren van mijn kop, als ik zelf dan wat vertel krijg ik geen antwoord.
En van vriend 2 mocht ik horen gisteravond dat hij alleen maar contact met mij zocht om me te pleasen en dat hij helemaal geen zin heeft om met me te pratendie kwam ook uit de lucht vallen...
Bloodymary schreef:Heel herkenbaar dit. Ik ben zelf iemand die erg geïnteresseerd is in anderen en vraag vaak aan mensen hoe het gaat. Het gaat dan over hun problemen, maar ook over gewone leuke dagelijkse dingen, werk, hobby's. Ik vraag ergens naar en dan vertellen ze voluit. Soms bedenk ik me dat er maar weinig zijn die dit bij mij doen. Die vragen naar mijn werk, paard etc. Raar is dat eigenlijk. Ik weet bijna alles van iedereen en mensen weten bijna niks van mij.
Nou scheelt het misschien wel dat het over het algemeen heel goed met mij gaat. Zowel relationeel, zakelijk, met mijn hobby's etc. En mensen storten graag hun problemen bij mij uit. Misschien komt het niet in ze op om eens iets terug te vragen.
Overigens is mijn interesse in die anderen wel oprecht.
Xyris schreef:@Shiloh, als dit een incident was geweest had ik inderdaad zo gedacht, maar dit is dezelfde persoon die me ook vertelde dat ik niet bij hem aan hoefde te kloppen na de dood van mijn opa en dat ik het maar uit moest zoeken, maar vervolgens moet ik hem wel aanhoren als hij liefdesverdriet heeft. Maar die link kunnen jullie idd niet zien in mijn post, my bad.
enamorada schreef:Hebben jullie ook dat als je dan wat vertelt, er gewoon niet geluisterd wordt? Dan men op de telefoon gaat zitten of wat anders gaat doen?
Ben weleens gewoon gestopt met praten, of dan zeg in ineens iets raars als ‘zullen we poep eten vanavond?’ en dan krijg je dus een ‘huh wat zei je?’.
heidy_wilco schreef:Ik moet zeggen dat ik ook zo een ben die wel eens vergeet terug te vragen, niet omdat ik niet geïnteresseerd ben, want dat ben ik wel, maar dan ben ik gewoon te druk in mijn hoofd. Ik voel me na het gesprek dan heel schuldig, mensen doen het denk ik meestal ook niet expres. Ik let er nu wel goed op dat ik ook naar de andere vraag. (ik luister en antwoord trouwens wel als iemand leuke verhalen verteld!)
Bloodymary schreef:heidy_wilco schreef:Ik moet zeggen dat ik ook zo een ben die wel eens vergeet terug te vragen, niet omdat ik niet geïnteresseerd ben, want dat ben ik wel, maar dan ben ik gewoon te druk in mijn hoofd. Ik voel me na het gesprek dan heel schuldig, mensen doen het denk ik meestal ook niet expres. Ik let er nu wel goed op dat ik ook naar de andere vraag. (ik luister en antwoord trouwens wel als iemand leuke verhalen verteld!)
Maar dan ben je dus eigenlijk wel teveel met je zelf bezig, niet? Met dat drukke in je hoofd.
Bloodymary schreef:heidy_wilco schreef:Ik moet zeggen dat ik ook zo een ben die wel eens vergeet terug te vragen, niet omdat ik niet geïnteresseerd ben, want dat ben ik wel, maar dan ben ik gewoon te druk in mijn hoofd. Ik voel me na het gesprek dan heel schuldig, mensen doen het denk ik meestal ook niet expres. Ik let er nu wel goed op dat ik ook naar de andere vraag. (ik luister en antwoord trouwens wel als iemand leuke verhalen verteld!)
Maar dan ben je dus eigenlijk wel teveel met je zelf bezig, niet? Met dat drukke in je hoofd.
Maar als het goed is weten de mensen met wie je omgaat dat, en die kunnen daar dan ook gepast op reageren, toch?