Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) doen bij mij helaas vrij weinig.. maar wel lekker!
Danielleeee_ schreef:Geheel vrijwillig is het niet, maar ik sta nu voor stage elke dag kwart over 6 op. Ik ben bang dat ik straks als ik helemaal gewend ben aan deze tijd ook in het weekend zo vroeg wakker wordUitslapen tot 12 uur vind ik heel zonde van mijn dag, maar ik het weekend om kwart over 6 opstaan gaat me ook te ver

Gelukkig vindt ze het niet erg en is ze erg braaf
ben nog even een kwartiertje blijven liggen en toen kranten bezorgd en om 8 uur onderweg naar de manege, dus ik heb net van 9 tot 10 een uurtje heerlijk gereden
vind t echt fijn, zo vroeg rijden op zaterdag. Wil niet iedereen dus is altijd een les met weinig mensen. x_spekkie_x schreef:Blijkbaar kun jij dat aan en dat vind ik echt bijzonder als jij hetzelfde hebt als ik! Ik kan namelijk echt niet buiten mijn ritme functioneren. Ja, prima voor een of twee dagen (of een kampweek op adrenaline), maar dan ben ik echt serieus verrot. Het wordt dan zelfs gevaarlijk omdat ik zo oververmoeid ben.
Hetzelfde geldt op vakantie naar de westkant. Ik heb dan echt serieus dagen last van een jetlag omdat ik niet kan uitslapen (en dus steeds midden in de nacht klaarwakker ben).
Ik heb zelfs in de herfst serieus last van de klok een uur terug zetten. Dan ben ik ineens weken om 5.00u wakker ipv om 6.00u (en wil ik dus nog vroeger naar bed)
. Vooral tijdens en na mijn nachten was ik volledig brak (omdat ik voor mijn nacht ook gewoon om 7u wakker ben, en niet kan slapen overdag.... als je dan om 22u nog moet gaan werken tot 7u, dan ben je lekker 24u wakker natuurlijk. En dan ging ik slapen, en was ik weer gezellig wakker om 13u
). Maar ondertussen is mijn lijf dat blijkbaar ook weer wat gewoon. Het wonderlijke aanpassingsvermogen van het menselijke lichaam vermoed ik
.