Sure_lee schreef:Wij zijn hele makkelijke eters. Dus we bestellen veel verschillende dingen. Van oesters, zwezerik, tot een pizza of roti.
Ligt aan het restaurant. Meestal bestellen we een voor gerecht, hoofd gerecht en dan daarna nog koffie en thee.
Maar als er echt hele lekkere desserts op de kaart staan dan wel alle 3.
Amandavd schreef:Dat maakt het wel heel lekker inderdaad. Ik bestel meestal een biefje of schnitzel en omdat nu 4 avonden achter elkaar te eten is ook zo iets
Wij doen op vakantie trouwens wel elke avond uiteten. Ik verrek het om dan te koken, maar wij hebben dan ook geen kinderen. Ik denk dat wij per keer uit eten toch echt wel tussen de 40.50 euro betalen voor twee mensen. Hoofdgerecht en drinken, mandje brood, extra portie frietjes etc. Zo tikt het wel aan.
Oh ja, dan eet je niet zo gevarieerd. Wij eten echt alle soorten vis en vlees. Dus dan is uit eten gaan heerlijk. Iedere keer weer andere dingen en andere wijzes qua bereiding.
Om zelf al die kruiden en ingedienten te halen in huis voor een lekker 2 gangen diner en dan het bereiden naast een fulltime job...
Nah, dan kies ik toch vaak voor een makkelijk pasta gerecht ofzo. Wat ook lekker is natuurlijk!
Wij zijn minimaal 50 euro per keer kwijt. Maar meestal rond de 100 euro met ook wel een aantal keren 200 als uitschieter. Of boven de 300 als we los gaan op een sterren restaurant. Maar dat is heel zelden.
Ik had er in het begin wel moeite mee. Want ik was juist begonnen met zo goedkoop mogelijk boodschappen doen en veel besparen toen ik gescheiden was. En dan tref je iemand die al 10 jaar bijna dagelijks uit eten gaat..... tja, ik klaag niet