Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Ik zei op m'n 19e, mam, we gaan trouwen

ze zijn nog niet samen, chill!!
krijg medelijden met mannen. Met die instelling zul je veel teleurgesteld worden in het leven en zelf erg perfect moeten zijn, Captain schreef:LiannePuthzy schreef:Hij heeft zijn excuse aangeboden en vind mij toch wel erg leuk en speciaal
Maar niet leuk en speciaal genoeg. Anders was hij je niet 'vergeten' en had hij op z'n minst af kunnen zeggen. Next!
Als je met iemand wat afspreekt en het gaat niet door is het gewoon niet netjes om niets meer te laten horen. Helemaal de 'jeugd van tegenwoordig' zit de hele dag op dat ding en hij had ook wat in kunnen spreken terwijl die bezig was, gaat hij echt niet minder hard van kunnen werken. Hij had immers ook haar appje gelezen met de vraag of ie lekker aan het [***] was.
Captain schreef:Ja een appje kost ook langer dan een halve minuut om te sturen!Als je met iemand wat afspreekt en het gaat niet door is het gewoon niet netjes om niets meer te laten horen. Helemaal de 'jeugd van tegenwoordig' zit de hele dag op dat ding en hij had ook wat in kunnen spreken terwijl die bezig was, gaat hij echt niet minder hard van kunnen werken. Hij had immers ook haar appje gelezen met de vraag of ie lekker aan het werk was.
ik snap heel goed dat die jongen niet geappt heeft als hij loonwerker is i.c.m. de weersvoorspellingen voor de dag erop. Daarnaast kun je er ook gewoon niet over oordelen waarom hij dat niet gedaan heeft, want je weet gewoon niet wat er is gebeurd.