Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_spekkie_x schreef:Ik heb mij net ook opgegeven![]()
Vorig jaar was ik afgehaakt vanwege het massale gevoel. Dat heb ik nog steeds wel een beetje, maar het is een enorme verbetering dat er nu twee topics zijn. Zo kan ik dit topic met de tips en uitpakfoto's en kadootjes blijven volgen, zonder dat je meteen 10 pagina's moet bijlezen die in twee uur zijn verschenenEn Secret Santa blijft ontzettend leuk, omdat iemand anders gaat bedenken wat er nu echt bij jou past
pimaude schreef:Kimmiee_D schreef:O dit klinkt erg leuk! Ik meld me aanWordt wel de eerste keer dat ik mee doe.
Dus sorry voor de vraag maar flop is gwn toch wat je niet leuk vind haha. Gwn voor de zekerheid
yes! allergieën, diëtwensen, bv de kleur groen niet mooi vinden
x_spekkie_x schreef:Ik heb mij net ook opgegeven![]()
Vorig jaar was ik afgehaakt vanwege het massale gevoel. Dat heb ik nog steeds wel een beetje, maar het is een enorme verbetering dat er nu twee topics zijn. Zo kan ik dit topic met de tips en uitpakfoto's en kadootjes blijven volgen, zonder dat je meteen 10 pagina's moet bijlezen die in twee uur zijn verschenenEn Secret Santa blijft ontzettend leuk, omdat iemand anders gaat bedenken wat er nu echt bij jou past
Chasingmood schreef:x_spekkie_x schreef:Ik heb mij net ook opgegeven![]()
Vorig jaar waren er ook 2 topics, maar niemand hield zich daar aan en er werd ook gewoon gekletst in het serieuze topic