En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 08:07

Het effect blijft natuurlijk hetzelfde, maar ik denk dat ik wel begrijp wat upendo bedoelt. Op het moment dat je, je inschrijft op een site als secondlove dan ben je dus heel bewust van plan om vreemd te gaan en je partner te bedonderen.
En dit praat het echt niet goed wanneer vriendlief in het heetst van de strijd zijn behoeftes niet meer in bedwang kon houden, dit is natuurlijk ook vreselijk en dit gun je niemand, maar wanneer het met voorbedachte rad gebeurt dan maakt dat het verhaal nog wel even wat erger.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:26

KiVa schreef:
@Bigone: Vreemd gaan zal hij nog niet gedaan hebben, de tijd ontbrak hem letterlijk daarvoor. Dat hij bezig was contact te zoeken met andere daar heb ik bewijs van.. -O-

???
Je trof hem aan bij die andere vrouw maar hij is volgens jou nog niet vreemdgegaan? Waar heeft hij daarna gelogeerd dan? In de auto geslapen???

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:45

Kinke schreef:
KiVa schreef:
@Bigone: Vreemd gaan zal hij nog niet gedaan hebben, de tijd ontbrak hem letterlijk daarvoor.

Kom op, meisie. Jij weet eigenlijk helemaal niets. Misschien hebben ze al veel langer kontact. En tijd..... tja, het kan heel snel hoor.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:15

Huh? Je trof m aan bij een ander maar is niet vreemdgegaan?
Hij kan ook liegen over afspraken enzo.
Wat vind jij vreemdgaan? Is dat al flirten, of zoenen, of misschien pas als hij het bed met een ander deelt?

Storm

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:28

Och meisje, hij is die nacht bij haar gebleven. Ze hebben echt niet zitten te kwartetten...

Maar ik weet hoe moeilijk het is, ik zit zelf ook in deze situatie. Alleen hebben wij 2 kinderen. Maar hoe moelijk ook, je blijft altijd met de twijfels achter, wat spookt hij nu uit, waarom is hij later, is hij wel echt aan het werk. Je gaat iedere keer weer een stapje over je eigen grens. Een grens die je steeds een stukje opschuift. En iedere keer verlies je een stukje eigenwaarde.
Ik weet hoe moeilijk het is om de knop om te zetten dat het genoeg is. Als je wilt praten, stuur maar een pb. Zoals ik al zei, ik zit er middenin...

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:30

Het meisje zei niet hij is een vriend van me ... ze wist zelf niet wat ze voor hem was ... zegt dat niet genoeg ?

Nele80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:44

Moeilijke situatie hoor TS.
Heb je iemand in je vrienden/familie kring waar je mee kan praten?
Heb je er ook al aan gedacht om onafhankelijk juridisch advies te vragen? Misschien is dit een beetje voorbarig, en hopelijk achteraf gezien helemaal niet nodig. Maar als je nu al weet hoe een verdeling er zou uitzien en waar je wel of niet recht kan op hebben, dan weet je hoe je moet reageren op bepaalde vragen.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 12:41

Van bovenstaande zal hij mij nooit de schuld kunnen van geven!!!
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:48

bigone schreef:
?? Waarom wil een vrouw verder met een man die zegt dat hij maar een ander fiets omdat zij niet elke avond klaar ligt voor meneer??? En die wel zegt dat ze aanvallen heeft, zelf op de ambulance zit en haar gewoon laat liggen ipv haar direct naar het ziekenhuis te brengen??? Ts, sorry, ben je echt zo stekeblind?? Ik kan hier echt niet bij, dikke krokodilletranen, een vrouw die toch denkt dat het haar schuld is en hij word weer de hand boven het hoofd gehouden.

Je moet er niet een heel eigen draai aan gaan geven

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:51

Kinke schreef:
KiVa schreef:
@Bigone: Vreemd gaan zal hij nog niet gedaan hebben, de tijd ontbrak hem letterlijk daarvoor. Dat hij bezig was contact te zoeken met andere daar heb ik bewijs van.. -O-

???
Je trof hem aan bij die andere vrouw maar hij is volgens jou nog niet vreemdgegaan? Waar heeft hij daarna gelogeerd dan? In de auto geslapen???

Als de TS hun niet innig in elkaars armen heeft zien staan/liggen kun je nog niet spreken van bewijs van vreemd gaan.

Zijn handelen verdient geen schoonheidsprijs maar we weten echt niet het hele verhaal.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:59

xMereltje schreef:
Het meisje zei niet hij is een vriend van me ... ze wist zelf niet wat ze voor hem was ... zegt dat niet genoeg ?

Je kunt het ook anders zien, zij heeft gevoelens voor hem maar weet niet of dat andersom ook zo is.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 14:31

Die vrouw in kwestie, gaat mij geen moer aan, ze is niet de schuldig ,heeft als vrijgezel natuurlijk niks te verliezen, ze kan er enkel maar voor gaan. Maar contact zoeken met haar, daar heb ik geen nood aan. Ik kom inderdaad vlugger kwaad op mensen waar ik niks voor voel, dan mensen waar ik een band mee heb...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 14:56

Kiva iets wat ik niet snap.. Jij heb die aanvallen. maar Dat moet toch geen rede zijn om vreemd te gaan. ook kwa seks. Ik mis even het verhaal dat hij aangeeft dat hij intimiteit mist. Nu zoekt hij dat duidelijk bij een ander. En dat vind ik niet eerlijk na jou toe,

Ik en me vriend hebben het ook wel eens druk, en 'vergeten' elkaar. Maar we praten erover. En zorgen dat we gewoon meer tijd voor elkaar hebben ipv alleen maar werken en werken. Het leven bestaat niet alleen maar uit werken. Kunnen jullie niet (mochten jullie er nog samen uitkomen) kijken met de agenda dat jullie echt tijd voor elkaar in plannen.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 15:14

@plutolover: Dat deden we, ons agenda zodanig plannen dat er tijd was voor ons..
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:41

Pffff, TS, wat een situatie, maar helaas heel erg herkenbaar voor mij, inclusief het gedoe met een gemeenschappelijke zaak en al. Het is bijna alsof ik mijn eigen verhaal hier lees. Ik ga er niet verder over uitwijden, maar ik geef je deze uitermate goedbedoelde raad : zet er een punt achter !! Maak jezelf niet wijs dat deze relatie nog een kans heeft, en al zeker niet dat het jouw schuld is. Het enige dat hij wil bereiken is een backup plan voor als het misloopt met zijn minnares, compleet met wenen en zieligdoenerij. Man, wat is dit herkenbaar, zeg. Het ergste is dat jij dan nog de schuld bij jezelf gaat zoeken en je aan strohalmen vastklampen. Been there, done that, en hoe hard het ook ik : je zult dit overwinnen en er beter uitkomen. Zulke mannen veranderen niet! Als je hem nog een kans zou geven, zal hij de volgende keer nog sneller vreemdgaan als hij vindt dat er iets niet naar zijn zin is. Hij denkt immers dat hij er toch mee weg zal komen.
Ik ben een stuk ouder dan jij, en ondertussen bijna twee jaar hertrouwd met een man die wél respect heeft voor mij, en niet naar datingsites surft "omdat hij te weinig seks krijgt".
Stop gewoon met alles uit te pluizen en stamp hem de deur uit. Dit wordt niks meer.

thriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:52

xMereltje schreef:

Ze had gewoon op de man af moeten vragen, ' ben je zijn neukertje?' Of blijft het bij handjes vasthouden?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:03

Is het gek dat ik mijn vraagtekens zet bij die aanvallen die je zou moeten hebben? Als het steeds vaker en ernstiger is dan zou hij tijdens zo'n aanval toch wel eens 112 gebeld hebben? En dan zou jij toch er toch ook wel íets van meegekregen hebben...

Verder vind ik hem laf en geloof ik niet dat dit iets van de laatste week is. Workaholic kan... kan ook goede "dekmantel" zijn.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 16:09

Een kennis van mij is pas twee keer out gegaan op zijn werk wat ook vermoed werd dat het epilepsie was.
Maar hij weet daar niets vanaf. Merkt dat aan niets daarna.
Het is dat hij in de ambulance bij kwam en zijn collega's het hebben gezien.
Maar inderdaad waarom hij zelf 112 niet belt is wel vreemd.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 17:10

Dacht bij mezelf, ik moet dan tot zolang wachten tot je inziet wat je gedaan hebt.. en dat heeft bij mij iets doen 'knakken'.....
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 17:22

Kiva hij komt totaal niet respectvol over..

Sorry maar t excuus van jij moet je laten onderzoeken ivm je aanval dan kan t miss nog goed komen gaat er bij mij niet in..

Super dat je aangeeft daf je wilt onderzoeken maar dat hij Ind ook zijn fouten aan moet geven.

Al snap ik nog steeds niet van zijn kant. Dat de aanvallen een rede zijn voor t niet verder willen met een relatie.. jij kan niks aan die aanvallen doen.. hij hoort gewoon je te acepteren

Jammer dat hij steeds diegene was die steeds jullie tijd samen steeds verpeste.. en dan t raar vinden dat seks minder wordt.

Ik vind dat jij heel goed er mee om gaat. Ik hoop snel dat je verder kan met je leven. Je verdiend in mijn ogen een man die jou wel acepteerd hoe jij bent met de bijbehorende aanvallen.

Mocht je toch verder met hem gaan. Hoop ik dat hij z'n fouten inziet en dat hij met je gaat praten en dat hij tijd in jou wilt steden. Want dat ben je waard

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:18

KiVa schreef:
Want hij zegt: Als ik mij laat onderzoeken, dan maak ik nog een kans.

Hij is wel heel onrespectvol tegenover je...
Hij vindt precies dat jij hem moet terugwinnen door te doen wat hij wil, namelijk je laten onderzoeken. Terwijl het eigenlijk zou moeten zijn dat hij jou (en je vertrouwen) moet terugwinnen, aangezien hij een misstap begaan is.
Hij hangt echt het rolletje van het slachtoffer uit.

Wel super dat je je gaat laten onderzoeken!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:25

Wat ik me vooral avraag, waarom werkt hij zoooo freakin veel? Dat is echt niet gezond, niet voor de relatie maar ook niet voor zijn gezondheid.. Heeft die man niet gewoon een gigantische burnout? Niet dat het dat goed spreekt maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan rare dingen gaat doen..

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:40

TS, waarom neem je hem niet mee naar de dokter? Hij weet wat er gebeurd met je op zo'n moment.

chocobroodje schreef:
Wat ik me vooral avraag, waarom werkt hij zoooo freakin veel? Dat is echt niet gezond, niet voor de relatie maar ook niet voor zijn gezondheid.. Heeft die man niet gewoon een gigantische burnout? Niet dat het dat goed spreekt maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan rare dingen gaat doen..

Dat dacht ik ook ja, 3 banen?? En dan is 1 van die banen ook nog eens een eigen bedrijf!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 18:41

KiVa schreef:
Want hij zegt: Als ik mij laat onderzoeken, dan maak ik nog een kans.

Wauw, dan geeft hij jou nog een kans? Jij mag in je handjes knijpen joh, tjemig! Hij was bij een ander, niet jij. Wat een nare man dat hij je ook nog eens de schuld in je schoenen schuift.

Ik vind het trouwens super dat je jezelf laat onderzoeken. Maar doe het niet om hem tevreden te stellen. Doe het voor je eigen gezondheid!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 19:59

Als na die opmerking van hem jij hem nog steeds een kans geeft!!! Tja, dan houd het op qua raadgeven. Tegen zoveel vertrouwen dat het weer goed komt kan niets op, ondanks zijn opmerkingen en gedrag blijf je imo de schuld bij jezelf zoeken.