Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:@Bigone: Vreemd gaan zal hij nog niet gedaan hebben, de tijd ontbrak hem letterlijk daarvoor. Dat hij bezig was contact te zoeken met andere daar heb ik bewijs van..
bigone schreef:?? Waarom wil een vrouw verder met een man die zegt dat hij maar een ander fiets omdat zij niet elke avond klaar ligt voor meneer??? En die wel zegt dat ze aanvallen heeft, zelf op de ambulance zit en haar gewoon laat liggen ipv haar direct naar het ziekenhuis te brengen??? Ts, sorry, ben je echt zo stekeblind?? Ik kan hier echt niet bij, dikke krokodilletranen, een vrouw die toch denkt dat het haar schuld is en hij word weer de hand boven het hoofd gehouden.
Kinke schreef:KiVa schreef:@Bigone: Vreemd gaan zal hij nog niet gedaan hebben, de tijd ontbrak hem letterlijk daarvoor. Dat hij bezig was contact te zoeken met andere daar heb ik bewijs van..
???
Je trof hem aan bij die andere vrouw maar hij is volgens jou nog niet vreemdgegaan? Waar heeft hij daarna gelogeerd dan? In de auto geslapen???
KiVa schreef:Want hij zegt: Als ik mij laat onderzoeken, dan maak ik nog een kans.
chocobroodje schreef:Wat ik me vooral avraag, waarom werkt hij zoooo freakin veel? Dat is echt niet gezond, niet voor de relatie maar ook niet voor zijn gezondheid.. Heeft die man niet gewoon een gigantische burnout? Niet dat het dat goed spreekt maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan rare dingen gaat doen..
KiVa schreef:Want hij zegt: Als ik mij laat onderzoeken, dan maak ik nog een kans.