3-sterrenhotel ontzettend smerig waar melden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: hotel ☆☆☆ ontzetten smerig waar melden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:56

Hopelijk komt het goed, ben benieuwd wat ze nu aan de kamer aan het doen zijn :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:58

Zonnetje81 schreef:
Hopelijk komt het goed, ben benieuwd wat ze nu aan de kamer aan het doen zijn :D

Kan me niet voorstellen dat dat veel gaat zijn. Het is hoogseizoen, dus schilderen/tapijt vervangen zit er iig niet in.

Andere meubels wellicht.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:58

Fijn dat het opgelost wordt. :)

Jammer alleen weer dat er social media aan te pas moet komen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:01

_San87_ schreef:
Zonnetje81 schreef:

Kan me niet voorstellen dat dat veel gaat zijn. Het is hoogseizoen, dus schilderen/tapijt vervangen zit er iig niet in.

Andere meubels wellicht.

Ik neem aan dat ze zelf toch klusjes mannen in dienst hebben.....maar ja ik ga nu even nergens vanuit want zoiets zou ik al niet verwachten... :+

ierr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:01

_San87_ schreef:
Lynn_Nikita schreef:
UPDATE.... Wij krijgen het volledige bedrag terug, de kamer word nu opgeknapt in zoverre dat nu mogelijk is en wij krijgen een gratis overnachting naar keuze. Fletcher Hotels goed opgelost. Ik hoop dat er budget vrijkomt om deze (en meer?) Kamers op te knappen zodat iedereen op deze toplocatie ook een topkamer krijgt en de naam fletcher in elke locatie ook hetzelfde kwaliteit kan bieden .

Mijn social media had ook de directie bereikt

Oh zie nu de update! Goed zo. Hopelijk kun je nog even genieten van je vakantie.

Ik zou maar eerst de recensies lezen van het fletcher hotel op internet waar je gaat overnachten.
Meerdere kamers van fletcher hotels zien er zo uit..

Mijn collega's die in de buitendienst werken en soms moeten overnachten ergens zijn bij meerdere fletcher hotels geweest, waarna ze na 1 nacht niet meer terug wilden komen. :(:)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:33

Goed opgelost! Fijn voor je :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 12:39

Ze hebben een nieuw bankje besteld. Hier hebben wij geen profijt meer van maar de gasten na ons hopelijk wel. Matrassen en gordijnen worden nu vervangen. Wij gaan vanmiddag naar huis. Ze wilden onze kamer ruilen met gasten die vandaag aankwamen maar ik wil niemand anders doorschuiven naar deze kamer totdat die beter uitziet. Vandaag nog lekker het strand met de kinderen en vanavond naar huis.

Ik heb de matras bewust vanmorgen pas bekeken en maar goed ook.....er is geen uv lamp voor nodig om de ranzigheid ervan te zien.

Toen ik vroeg wat ik voor hun kon doen om te zorgen dat de directie hier iets aan ging veranderen gaf hij lachend als een boer met kiespijn aan dat de directie inmiddels op de hoogte was vsn min berichten.. goedzo

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:45

Blij voor je dat het opgelost is! 200 euro voor zo'n kamer is een schande. Voor dat geld hoor je echt een hele nette en vooral schone kamer te kunnen krijgen, ook in het hoog seizoen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:56

Temeraire schreef:
Balen zeg, denk je even leuk weg te gaan...
Jammer dat ze je niet goed helpen.

Ik vind het wel bijzonder dat iedereen roept dat €200 bizar veel is. Dit is wel voor 2 volwassenen en 2 kinderen, ik heb het idee dat veel mensen een prijs per persoon in gedachten hebben.
Voor een gezin van 4 vind ik dit helemaal niet zo'n gekke prijs in het hoogseizoen voor een 3 sterren hotel. Als het een normale kamer was geweest uiteraard.
Neemt niet weg dat deze kamer echt niet zo kan.

Het is toch ook bizar veel voor een kamer met alleen ontbijt :?
Bedoel; wij komen net terug uit het buitenland met drie personen, 4-sterren, zwembad, zeer nette kamers met airco, dagelijks schoongemaakt, drie keer per dag uitgebreide maaltijd en tussendoor onbeperkt drinken en ijs voor €236 per dag... vliegreis bij inbegrepen.

En dan zo'n ranzige kamer. Toen ik in de rimboe in een soortgelijke hut sliep, koste me dat een 10-tje per nacht. Dat komt meer in de buurt :')

Maar fijn dat het opgelost is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 14:37

Jah ik ga dadelijk naar ibiza voor 200 euro per dag een 1 persoonskamer die stamdaard veel duurder is dan dat je deze deelt, all in hotel wat volledig gerenoveerd is. Oké ts zit er met 4 personen op maar dan nog.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 15:14

Sja, Nieuwvliet/gemeente Sluis, hoogseizoen, steenworp van t strand. Daar betaal je voor.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 15:15

Ja het is btw overal in NL duur. Ik wilde voor een weekend festival voor 2 september een hotel boeken ben je ook al gauw minimaal 120 euro kwijt in Enschede.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:47

Fijn dat er een passende oplossing gekomen is!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 19:18

Wij hebben daar nog gegeten voor wij vertrokken, heel lekker gegeten zelfs in een opgeknapt en net restaurant. Verschil van dag en nacht met de kamers Ook nog fijn afgesloten met het personeel. Ik begrijp hun wel. Het probleem met de kamers is hun ook bekend, hun krijgen alle klachten maar zolang hogere hand er niks aan doet verandert er ook niks. Aangezien ik nu als gast ook bij de directie ben opgevallen hoop ik ook voor het personeel dat er dingen verbeteren.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 19:28

Fijn zeg! *\o/* mooie afloop zo!

Ik hoop ook dat het iets in gang zet bij Fletcher. Voor mijn gevoel hebben ze jarenlang niets aan de hotels gedaan en moet nu alles tegelijk opgeknapt worden. Dat is ook een flinke klus, snap ik. Maar dat jouw klacht bij de directie terecht is gekomen zorgt misschien voor verandering/versnelling van het e.e.a. :)

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:58

Fijn dat het opgelost is. Ik had ook even op je FB berichtje op de Fletcher-FB gereageerd hahaha. Maar was serieus geen reclame.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 21:11

Wat fijn dat jou bericht onze reacties op facebook de directie hebben bereikt. Gelukkig dus toch goed afgesloten dus :-)
En netjes dat jij het nu weer van fb hebt verwijderd!

Fijn ts!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-17 22:58

Ik heb niks verwijderd maar wel een update geplaatst over de oplossing g vanuit fletcher
nu ben ik er home sweet home, toch echt het fijnste

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 23:19

Beetje kippig, zag het bericht niet met maar het staat er idd nog wel.

Lekker in je eigen schone bedje. Welterusten!

Lynn_Nikita

Re: 3-sterrenhotel ontzettend smerig waar melden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-17 10:26

heerlijk om thuis te zijn!!
Mijn moeder ( tevens oppas voor de paarden, hond katten kippen konijnen en vissen) had het hele huis gepoetst, bloemen op tafel gezet, de dieren waren fijn verzorgd dus het is nu helemaal home sweet home

Bedankt voor al jullie reacties, steun, het delen van berichtjes, heel fijn!

Coconut

Re: 3-sterrenhotel ontzettend smerig waar melden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 16:51

Wat een fijne moeder heb jij :)! Lekker thuiskomen zo!