Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Zonnetje81 schreef:Hopelijk komt het goed, ben benieuwd wat ze nu aan de kamer aan het doen zijn
Kan me niet voorstellen dat dat veel gaat zijn. Het is hoogseizoen, dus schilderen/tapijt vervangen zit er iig niet in.
Andere meubels wellicht.
_San87_ schreef:Lynn_Nikita schreef:UPDATE.... Wij krijgen het volledige bedrag terug, de kamer word nu opgeknapt in zoverre dat nu mogelijk is en wij krijgen een gratis overnachting naar keuze. Fletcher Hotels goed opgelost. Ik hoop dat er budget vrijkomt om deze (en meer?) Kamers op te knappen zodat iedereen op deze toplocatie ook een topkamer krijgt en de naam fletcher in elke locatie ook hetzelfde kwaliteit kan bieden .
Mijn social media had ook de directie bereikt
Oh zie nu de update! Goed zo. Hopelijk kun je nog even genieten van je vakantie.
Temeraire schreef:Balen zeg, denk je even leuk weg te gaan...
Jammer dat ze je niet goed helpen.
Ik vind het wel bijzonder dat iedereen roept dat €200 bizar veel is. Dit is wel voor 2 volwassenen en 2 kinderen, ik heb het idee dat veel mensen een prijs per persoon in gedachten hebben.
Voor een gezin van 4 vind ik dit helemaal niet zo'n gekke prijs in het hoogseizoen voor een 3 sterren hotel. Als het een normale kamer was geweest uiteraard.
Neemt niet weg dat deze kamer echt niet zo kan.