Faruba schreef:kohtje schreef:Wat een armoe die zakken! Hier zakken die je bij de gemeente koopt. Heb niet het lef om het ergens anders in te doen.
En die zakken zet je dan zo langs de weg? Heb je dan geen last dat dieren de zakken kapot maken en de boel los op straat komt te liggen?
Wij moeten sinds kort betalen voor het legen van onze containers,4 euro per keer. Er zit een chip in de container en die registreert hoe vaak de container geleegd word. Ik begrijp dus wel dat je voor de zakken moet betalen. Mag ik vragen hoeveel zakken je krijgt per keer en wat je daarvoor moet betalen? Mag uiteraard per PB,is pure nieuwsgierigheid van mij.
Voor het plastic hebben wij ook zakken en die zijn gratis,je kunt ze krijgen bij bv.onze supermarkt of idd.bij de gemeente.
Heb je dan niet het probleem dat een ander jouw container volgooit en dat jij voor diens vuilnis mag betalen?

het idee is dat PMD en de groenbak vaker gaan dan. Maar ik heb de groenbak nog niet eens voor de helft vol elke twee weken..
de grijze wel. En voor een tweede grijze kom je pas in aanmerking als je een gezin van meer dan 6 personen hebt.
hoe doen mensen dat minder joh.. papier is ook altijd vol. Groen minder, maar kennelijk heb ik niet zo veel groen afval (en ik hou het toch heel bewust apart). Plastic gaat nu nog in van die zakken, maar daar heb ik er ook amper 1 van vol per twee weken. Dat wordt nog wat als we dan een aparte kliko hebben
en om die zakken nu mee te nemen de auto in om naar het dichtsbijzijnde punt te gaan