Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amandananana schreef:Ik heb er ook 1 hoor, al 9 jaaren alle mannen in mijn vriendengroep zijn ook 'fatsoenlijk'. Ik denk dat een leuke, fatsoenlijke man iemand is waar je per ongeluk tegenaan moet lopen. Sowieso denk ik dat Tinder daar altijd niet de juiste plaats voor is..
Maar TS, dat de man waarmee je aan het daten was het contact afkapte, kan dat niet zijn omdat hij je niet leuk genoeg vond om verder te daten, maar dat hij wel fatsoenlijk is?
Heb geduld, je komt er vanzelf eentje tegen die blijft hangen.
Orsje schreef:amandananana schreef:Ik heb er ook 1 hoor, al 9 jaaren alle mannen in mijn vriendengroep zijn ook 'fatsoenlijk'. Ik denk dat een leuke, fatsoenlijke man iemand is waar je per ongeluk tegenaan moet lopen. Sowieso denk ik dat Tinder daar altijd niet de juiste plaats voor is..
Maar TS, dat de man waarmee je aan het daten was het contact afkapte, kan dat niet zijn omdat hij je niet leuk genoeg vond om verder te daten, maar dat hij wel fatsoenlijk is?
Heb geduld, je komt er vanzelf eentje tegen die blijft hangen.
Een fatsoenlijke man zou niet plotseling afkappen maar eerlijk zeggen dat TS niet bij hem past en ze beter hun eigen weg kunnen gaan.
Zelf ben ik mijn man ook plotseling tegengekomen. Hij was ook iemand die van meid naar meid liep. Niet wetende wat hij nu echt wou.. en toen kwamen we elkaar tegen. Inmiddels al bijna 6 jaar samen, bijna 1 jaar getrouwd en sinds 1 maand is onze dochter geboren.
Heb hoop, ga niet zoeken. Je komt hem vanzelf tegen!
Kuggur schreef:freetorun schreef:Ik heb er een. En ik heb hem ook nog via Tinder gevonden
Een lelijke piemel? Gefeliciteerd.
ProudHorse schreef:Het verbaast mij eigenlijk dat er zo veel mensen zijn die zeggen geen fatsoenlijke vent te kunnen vindenIk zit wel redelijk in dezelfde leeftijdscategorie als TS en bijna alle mannen die ik ken zijn behoorlijk fatsoenlijk. Goed, ik hoef er niet mee te daten, maar dat ligt aan mij en niet aan hen.
lieveli schreef:Dat kan ik niet zeggen, Bokt moet jeugdjournaalproof blijven hé?
En ja sorry, een piemel is gewoon.. Meer grappig dan mooi toch. En soms opwindend, maar nog steeds niet mooi.
Palmera, een piemel is net een kapsalon. Het ziet er niet uit maar het voelt goed![]()
[ Afbeelding ]