Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Waarschijnlijk zat tot nu toe de belofte aan de moeder bij je vriend erg diep, kan me voorstellen dat jouw vriend eigenlijk een doetje is die niemand op de tenen wil staan. Maar ik vraag me tegelijkertijd ook af in wat voor kringen jullie verkeren als de dame op gezamenlijke feestjes iedereen vol op de mond vliegt?? Ik was snel weg, manisch of niet, die kwam er bij mij absoluut niet meer in.
lieveli schreef:Wat een gedoe joh.
Nessie schreef:droversrun schreef:Tsja zo een heb ik er ook, hij zal nooit voor mij kiezen en altijd voor haar maar ondertussen hebben wij wel dingen gedaan waar zij denk ik niet heeeeel blij mee zal zijn...
Wauw, sidechick speaks out. Het is maar waar je trots op bent..
TS gewoon op je gevoel afgaan hoor! Het is heus niet heel 'vreemd' dat hij, zeker als ze 'ziek' is, contact houd. Maar ik zou het contact wel gecontroleerd houden.
SVRL schreef:lieveli schreef:Wat een gedoe joh.
Mag jij vinden, maar wij hadden er op dat moment 6 jaar vechten tegen de overheid op zitten, omdat zij met 1 pennentrek de plek waar ons huis stond, omvormden tot natuur waardoor alles afgebroken moest worden. We waren beiden leeg na 6 jaar vechten en we hebben relaties zien stranden door deze beslissing, er heeft zelfs iemand zelfmoord gepleegd mede hierdoor. We zijn toen echt door een heel diep dal moeten kruipen en hebben tot de dag van vandaag daar nog geen vrede mee. We beseffen best dat we beiden te veel toe klappen en soms te weinig steun bij mekaar zoeken, maar we beseffen ook dat we voor mekaar willen blijven vechten.
lieveli schreef:Ja wat Ayasha zegt. Bovendien vind ik het ergens een beetje apart dat je na 16 jaar relatie niet je vorige relatie hebt verwerkt.
Je zegt dat je partner vindt dat hij volwassen moet worden, ik vind dat dat wel tijd wordt als hij in de 40 is. Eerlijk gezegd dacht ik dat jullie een stuk jonger waren.
SVRL schreef:Lieveli, mijn vriend is getrouwd geweest met een vrouw die hem sloeg, ik ben voor hem 2 keer door mijn partner mishandeld. Als wij ruzie hebben, komen onze beide verledens boven, dus ja dan slaap ik appart omdat ik mezelf ken en weet dat ik hem meer laat toeklappen als ik in een boze bui bij hem ga liggen. En hij weet perfect dat ik eerst tot rust moet komen, dus gunt hij me dat. Wees blij dat je zelf geen traumatisch verleden heb, het zou voor ons ook veel gemakkelijker zijn moesten wij onze rugzak niet hebben.
linnnh schreef:Ik denk inderdaad niet dat je kan oordelen over traumatisch verleden van medebokkers. Kijk daar alsjeblieft mee uit, voordat er discussies ontstaan over wie er zieliger is.
Fijn dat je vent gereageerd heeft zoals jij hoopte. Ik wil niet alles in twijfel trekken, maar zegt hij dit voor jou of omdat hij er zelf achter staat? Wat maakt dat hij nu tóch deze "keus" gemaakt heeft?
lieveli schreef:Nogmaals, je bent niet de enige met een rugzak. Die kaart spelen vind ik totaal niet terecht. En ik heb het woord raar niet in de mond genomen, ik heb gezegd dat ik het apart vind. Want je haalt je ex er nu bij met een heel verhaal maar ik zie niet in hoe hij in dit verhaal past.
Hij gaat totaal voorbij aan jouw gevoel hierbij en praat het voor haar weer goed. SVRL schreef:Snorlex schreef:Zij is natuurlijk de flirterige collega, máár vrijgezel. Even los van het feit dat het achterbaks is zit de fout toch echt bij je vriend. Direct afkappen, en dat doet hij niet.
Zij is geen vrijgezel, heeft wel een open relatie met haar vriend.
SVRL schreef:Tuurlijk weet mijn vriend dat hij fout was, zij zet aan en hij volgt. Heb al meerdere keren opgemerkt dat mijn vriend zich laat meesleuren. Zit hij bij iemand die rascistisch is, dan praat hij daar met mee en zo dus ook met haar. Als zij niet zou flirten, zou hij het ook niet doen. Andere vrouwen waar hij contact mee heeft, zijn zo niet. Die flirten niet met hem, dus hij ook niet met hen.
Hij heeft 1 goede vriend waar hij wekelijks mee afspreekt en vrij veel contact met zijn collega's en andere ex collega's. Meeste contacten zijn trouwens vrouwen.