Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eilish schreef:Misschien komen ze niet, maar bellen en om advies vragen kan toch wel? En wie weet komen ze wel.
Ik ben ook geen held met bellen, maar anders iemand anders vragen om te bellen?
Dat het geluid zo regelmatig was is apart, maar ik zou wel zeker willen weten of het een kat is of niet. Voordat ie straks dood is. En dat ik dan niet genoeg gedaan zou hebben om hem te vinden. Ik moet er niet aan denken.
SayaJones schreef:Ik heb een tijd bij de Dierenambulance gewerkt, en hier kwamen wij echt wel voor hoor. Ten eerste om te kijken of wij eventueel iets konden doen, als dat niet het geval was, schakelde wij andere instanties in.
Dierenambulance hoort hier gewoon voor te komen...
Alsjeblieft, bel in ieder geval IEMAND die zou kunnen helpen. Laat desnoods iemand anders bellen...
zonnebloem18 schreef:Nogmaals de dierenambulance komt hier echt niet voor. TS weet niet een waar het geluid exact vandaan komt. Wat verwachten jullie dat de medewerkers doen dan? Slopen mogen ze niet ze mogen uiteindelijk enkel de brandweer assisteren als dat nodig blijkt te zijn. Daarbij geloof ik echt niet dat het een kat is. Een kat in nood blijft miauwen, niet om de 10 minuten, dagen niet en dan ineens wel weer.
Jildau schreef:Ik vind jullie wel hard hoor.. Een aantal dagen heeft ze niks gehoord, hadden jullie de muren er dan al zelfstandig uitgebroken? Dierenambulance kun je helemaal niks mee want die kunnen gewoon niks.
Het is een lastige situatie en het is makkelijk praten vind ik. TS onderneemt vast wel iets op het moment.
Jildau schreef:Ik vind jullie wel hard hoor.. Een aantal dagen heeft ze niks gehoord, hadden jullie de muren er dan al zelfstandig uitgebroken? Dierenambulance kun je helemaal niks mee want die kunnen gewoon niks.
Het is een lastige situatie en het is makkelijk praten vind ik. TS onderneemt vast wel iets op het moment.