Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:49

He wat een klotezak. :(:) beter kwijt dan rijk.

Hebben jullie wat jullie geprobeerd hebben wel veilig gedaan? Aangezien hij duidelijk veel wisselende contacten heeft en meestal nemen die types het niet heel nauw met condooms

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:54

karuna schreef:
Ok. Ben een beetje blij met deze update maar je info klopt alleen niet helemaal. Een maagdenvlies die de boel moeilijk maakt is eigenlijk een soort van fabeltje. Ja je hebt een maagdenvlies maar eigenlijk is het niet meer dan een minirandje in de baarmoederhals. Geen echt dicht vlies oid, kan ook niet want je menstruatie bloed moet er ook uitkunnen namelijk. En dat kleine randje is vaak door paardrijden, tampons of turnen ed al lang gesneuveld. En zal over het algemeen ook geen problemen geven als de omstandigheden goed zijn. En pijn nee dat is niet percee altijd het geval. Zoals gezegd bij de goede omstandigheden juist niet.

De kans dat het moeizaam of niet ging is groter door te weinig vocht, te gespannen waardoor je bekkenbodem verkrampt en er domweg geen ruimte is voor binnendringen. Of een veel te groot geschapen man. Dat laatste ga ik van uit dat niet het geval is.

Ik hoop dat je het in ieder geval veilig hebt gedaan, hiervan hebt geleerd en hopelijk een volgende jongen treft die je wel respecteerd en je de tijd geeft. Zodat jullie elkaar samen kunnen ontdekken,

Maar ook dat je maagdenvlies al weg is door tampons en paardrijden is een hele grote fabel.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:55

Mensen , zonder TS tekennen kun je nooit roepen hoe het zit met het maagdenvlies.
Bij mij was het een bloedbad de eerste keer toen het eindelijk enigsinds lukte.
Het deed zeer maarja, dat hoorde je wel meer, dat het zo'n bende zou worden had niemand vertelt.
En ik had echt een heel lief vriendje.

elena ik denk achteraf gezien , ze bij mij ook wel een handje hadden mogen helpen.

TS wat een klootzak maar gelukkig ben je van hem af +:)+

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:55

zillionke schreef:
En echt waar hij Appte mij vandaag nog of ik nog een trio net hem wil. Ok

ongelooflijk dat hij hier nog aan denkt.

meid denk aan jezelf.

er zijn ook mannen, die je wel rustig de tijd geven, voor jij er klaar voor bent.

echt goede seks, is als jullie het BEIDEN willen, en er dus ook BEIDEN klaar voor zijn.

niet als de een wel wil, de ander niet.

enne dat hij zo gehaast seks wil hebben, zou ik me gelijk een soatest doen, want je weet niet, met wie hij nog meer in bed gelegen heeft. :o :o

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 23:58

SavannahNx schreef:
karuna schreef:
Ok. Ben een beetje blij met deze update maar je info klopt alleen niet helemaal. Een maagdenvlies die de boel moeilijk maakt is eigenlijk een soort van fabeltje. Ja je hebt een maagdenvlies maar eigenlijk is het niet meer dan een minirandje in de baarmoederhals. Geen echt dicht vlies oid, kan ook niet want je menstruatie bloed moet er ook uitkunnen namelijk. En dat kleine randje is vaak door paardrijden, tampons of turnen ed al lang gesneuveld. En zal over het algemeen ook geen problemen geven als de omstandigheden goed zijn. En pijn nee dat is niet percee altijd het geval. Zoals gezegd bij de goede omstandigheden juist niet.

De kans dat het moeizaam of niet ging is groter door te weinig vocht, te gespannen waardoor je bekkenbodem verkrampt en er domweg geen ruimte is voor binnendringen. Of een veel te groot geschapen man. Dat laatste ga ik van uit dat niet het geval is.

Ik hoop dat je het in ieder geval veilig hebt gedaan, hiervan hebt geleerd en hopelijk een volgende jongen treft die je wel respecteerd en je de tijd geeft. Zodat jullie elkaar samen kunnen ontdekken,

Maar ook dat je maagdenvlies al weg is door tampons en paardrijden is een hele grote fabel.

Dat is dus geen fabel, ik heb het laatst een gynaecoloog nog horen vertellen ;)
Maar goed lichtelijk off-topic.

Bij deze TS, laat hem gewoon gaan en denk aan jezelf. Schaam je nergens voor. Als je er nog niet klaar voor bent dan is dat zo. Je bent echt niet de enige. Niet de eerste en zeker niet de laatste.
Hij is jou niet waard.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 00:23

Bah TS, nare kerel. Zou lekker t contact verbreken. T is wel duidelijk dat ie maar 1 ding wil: seks! En dat t hem weinig boeit met wie.

Hoop idd dat zoals al genoemd werd wat jullie geprobeerd hebben dat dat veilig gegaan is, anders even laten testen.

Betreft het krap zijn: ik heb de eerste x met een tampon ook enorm lopen klooien, maar uiteindelijk gelukt. (Kleinste maatje). En ook mijn 1e x seks was best lastig maar eenmaal genoeg vocht en dat ik kon ontspannen nooit meer last gehad van het idee dat t niet pastte. Is echt bijna altijd door lichamelijke (al dan niet bewuste) spanning. Maar mocht je twijfelen of klachten houden kun je altijd even je dokter laten checken natuurlijk.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 01:06

Jaa we hebben het gewoon veilig gedaan hoor en het rare eraan is dat hij helemaal nog niet zo seksueel ervaren was

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 01:22

zillionke schreef:
Jaa we hebben het gewoon veilig gedaan hoor en het rare eraan is dat hij helemaal nog niet zo seksueel ervaren was

hoe weet je zo zeker dat dat laatste klopt? :o :o

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 01:33

Ik vraag mij af waarom je ondanks je wist dat het enkel om een beurt ging, in zijn ogen dan, alsof een stap verder bent gegaan met hem? Is zo'n 'zonde'.. daar zou je zelfs je maagdelijkheid niet voor moeten verliezen. Iemand die zo aandringt voor seks is in mijn ogen toch echt niet zo onervaren als je denkt.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 01:40

Prosecco schreef:
Ik vraag mij af waarom je ondanks je wist dat het enkel om een beurt ging, in zijn ogen dan, alsof een stap verder bent gegaan met hem? Is zo'n 'zonde'.. daar zou je zelfs je maagdelijkheid niet voor moeten verliezen. Iemand die zo aandringt voor seks is in mijn ogen toch echt niet zo onervaren als je denkt.

daarom heb ik dus ook gevraagd, hoe ze dat laatste zo zeker weet :o :o

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 01:41

Een maagdenvlies is bij de één 'dikker' dan de ander. Los van paardrijden en tampons zal de één er hoe dan ook meer last van hebben dan de ander. Wél kan het zijn, maar ook niet in alle gevallen, dat paardrijden en tampons de boel wat versoepelen. En verder heeft het ook nog met ontspanning te maken, dat helpt ook nog wel eens mee om een minder pijnlijk evenement te hebben.
Het is gewoon per vrouw verschillend. :)

Hoe dan ook, terugkomend op de berichten van TS: je zit gewoon in leeftijdscategorie waarin de jongens graag en veel alles uitproberen (stoer) en de meisjes (met gegronde redenen) er tegenop zien en graag nog even wachten voordat ze aan die voorspelde pijnlijke missie beginnen. Hoofdzaak is dat jij eraan toe bent. Niemand mag je dwingen of overhalen met vreemde teksten als "het is pas echt als we het gedaan hebben". We leven potverdorie niet in een cultuur waarin het huwelijk 'geconsumeert' dient te worden! Laat staan een aftastende verkering op jonge leeftijd!
Ook jouw vriendinnen mogen geen rol spelen in jouw keuzes. :) Toen ik 15 was had ik twee klasgenootjes die het al gedaan hadden. De rest nog niet. Sommigen waren wel al een beetje aan het frummelen en ontdekken met hun vriendje. Anderen waren er nog helemaal niet mee bezig. De één is er eerder bij dan een ander. Dat is niet erg. Maar dát mag nooit jouw motivatie zijn!
Ik vind het jammer voor je dat het zo is gelopen. Een eerste rotervaring kan gelukkig omgezet worden in een positieve ervaring. Maar wel met een ander en wanneer jij er klaar voor bent. Zo ging het bij mij ook, en dankzij nummer twee die veel meer geduld had en het ook mijn feestje wist te maken kan ik gelukkig en nog steeds intens genieten van seks.

Ketaki schreef:
zillionke schreef:

hoe weet je zo zeker dat dat laatste klopt? :o :o

Flauwe opmerking van je! Zelfs zonder ervaring kan je wel merken dat iemand eigenlijk ook weinig ervaring heeft! Dat iemand maar wat aanprutst!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 02:15

TS, goed om te horen dat je er ook zo open met je moeder over kan praten!! Blijf dat doen!!

Nu is het mosterd na de maaltijd en ik ben een oude zeur aan het worden. Maar eerlijk gezegd, had ik liever gewacht. Dat is altijd achteraf geklets, maar ik had toen graag geweten wat ik nu weet.

Sommige dingen horen bij het jong zijn en ontdekken, maar het is fijn als je daar wat begeleiding en info bij kunt vinden. Dus ik vind het hartstikke goed dat je dit topic geopend hebt. Hopelijk heb je van deze ervaring geleerd.

Als je jong bent en vriendinnen zijn actief, lijkt het soms iets dat erbij hoort en wil je dat ook, misschien te snel.....Maar vaak is het zo, hoe langer je wacht, hoe ouder je wordt, des te makkelijker het kan zijn om nee te zeggen en te wachten op voor jou het goede moment. Mensen om je heen stoppen wel met de druk, of er wordt om gelachen en het is klaar. Jullie worden allemaal ouder en wijzer en dan zullen vriendinnen achteraf best wel wat respect hebben voor je keus om te wachten. Soms zelf ook spijt hebben van verkeerde keuzes.
Dus wat mensen nu doen, zegt niks over hoe ze zich daar later bij voelen. Je hoort toch vaak spijt etc.

Als je er wel aan toe bent en je vindt het leuk en fijn, moet je er van genieten en het veilig doen.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 06:48

Mijn god... Ik heb niet het hele topic gelezen. Maar wat ben ik blij dat ik punt 1; Al een stuk volwassener was voor ik uberhaubt over seks begon na te denken. En punt 2; Dat ik heb gewacht tot ik bijna 18 was en ik zeker wist dat ik er geen spijt van ging krijgen en de juiste jongen ervoor had!

We zijn dan wel niet meer samen maar wat ben ik die jongen dankbaar zeg. Altijd enorm veel respect gehad voor mij en mijn lijf. En nu 4 jaar later gaan we nog altijd super met elkaar om!

Na deze jongen ben ik 2 jaar bij een andere geweest, en die heeft mij toch wel gekraakt. Van de lieve respectvolle jongen naar ene die alleen maar in dat gat wilde rammen en verder niks..

TS, wacht toch gewoon lekker tot je ewn fijne respectvolle jongen tegen komt die het ook accepteert als je nog geen seks wilt, en als het zo ver is jou ook de tijd geeft en het niet enkel doet om even snel een wip te maken.

Heb respect voor je lijf!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 08:20

zillionke schreef:
En echt waar hij Appte mij vandaag nog of ik nog een trio net hem wil. Ok

Wat dacht je van blokkeren??
Lijkt me toch niet zo moeilijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:09

zillionke schreef:
Over mijn maagdenvlies, ik heb denk ik wel echt een raar maagdenvlies omdat er ook geen tampon in kan. Dua volgens mij moet die ook operatief worden verwijderd

Mijn nicht heeft hetzelfde gehad, het kan inderdaad. :j Zij kon er ook geen tampon in krijgen en heeft ook een operatie gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:14

karuna schreef:
Daarom zeg ik ook over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten. Meestal is er een andere oorzaak voor het niet lukken.

Eh lees nu je andere bericht. Kansloos persoon

TS zegt dat ze er geen tampon in kan krijgen en dat ze denkt dat het operatief verwijderd moet. Mijn nicht had dit ook, bij haar is het ook operatief verwijderd. Het kan dus echt wel, is geen fabeltje. Daarbij komt het vaker voor dan je denkt.

Afbeelding

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:16

Oooowh vandaar dat ik de eerste 6x gebloed heb :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 13:22

Resistance schreef:
karuna schreef:
Daarom zeg ik ook over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten. Meestal is er een andere oorzaak voor het niet lukken.

TS zegt dat ze er geen tampon in kan krijgen en dat ze denkt dat het operatief verwijderd moet. Mijn nicht had dit ook, bij haar is het ook operatief verwijderd. Het kan dus echt wel, is geen fabeltje. Daarbij komt het vaker voor dan je denkt.

[ [url=m/Sg8fH7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dus, dankje

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 13:44

Oei, meisje... :(:)

Jammer dat dit de eerste keer zo is verlopen. Slim van je dat je een condoom hebt gebruikt. Laat de volgende keer niemand zomaar aan je lichaam komen. Als jij er aan toe bent dan komt het wel in orde. Neem je tijd. Je moet er allebei klaar voor zijn!

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-17 14:23

Resistance schreef:
karuna schreef:

[ [url=m/Sg8fH7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hen de annular huren, geen idee of je dan nog steeds een operatie nodig hebt

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 14:43

Heb even van A tot Z meegelezen....
:') die jongen denkt vast dat hij een gouden heeft....dat hij dat überhaupt nog durft voor te stellen,vragen.
Hij kon het zelfs de eerste keer niet voor elkaar krijgen,wat een kluns!
In ieder geval,doen wanneer je er zelf klaar voor bent en als jij denkt dat die jongen voor jouw geweldig is.
Zelfs in mijn tijd wilde jongens je "gebruiken" proberen...(ik was overigens 16jr )dat blijf je toch houden.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:30

Maar TS... je hebt dus wel geprobeert seks met hem te hebben terwijl je dit eigenlijk niet wilde?

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:44

Je moeder heeft gelijk. Met seks kan zoveel misgaan. Zeker als je nu al niet weet wanneer je seks met je vriendje 'moet' hebben.
Een baby is helaas zo gemaakt, om nog maar niet te spreken over zeer vervelende ziekten en aandoeningen.
Daarnaast ben je pas net samen met je vriendje.. En noemt hij het pas 'officieel' als jullie seks hebben gehad. Kortom, no pressure maar zodra je niet met me sekst, hebben we niks en kan ik het met iedereen doen die maar wil. Zo komt het een beetje over.

En je moeder heeft gelijk, als je te snel begint aan seks is de lol er snel vanaf.
Want na een paar maanden ken je het wel. En zeker als je vriend helemaal niet zo vriendelijk is voor jouw plezier en jouw behoeftes, dan is de lol er zeker zo af.
Wees er voorzichtig in. Je hormonen gieren wellicht door het lijf, maar probeer na te blijven denken.

EDIT: Wauw ik lees net je updates.. wat een gigantische klootviool.
1 tip voor jou, ga niet meer met een jongen die op hem lijkt.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 16:59

Geen relatie voordat je seks hebt gehad is zo gek nog niet toch? Je wil toch wel weten 'wat voor vlees je in de kuip hebt' voor je een relatie begint? Seks is niet de basis, maar (goede) seks is wel belangrijk toch?

Als het goed zit is de lol er ook niet snel van af. Of je er nou vroeg of laat mee begint :j

@TS; Hopelijk heb je je lesje geleerd. Misschien kun je wat met een weerbaarheidscursus, heb het idee dat je geen nee hebt durven zeggen..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 17:03

linnnh: als beide partijen het daarmee eens zijn, is het idd prima. Maar een jongen die een meisje probeert te pushen om snel seks te hebben 'want anders is het niet officieel' is toch echt fout bezig :n