beter kwijt dan rijk.Hebben jullie wat jullie geprobeerd hebben wel veilig gedaan? Aangezien hij duidelijk veel wisselende contacten heeft en meestal nemen die types het niet heel nauw met condooms
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beter kwijt dan rijk.karuna schreef:Ok. Ben een beetje blij met deze update maar je info klopt alleen niet helemaal. Een maagdenvlies die de boel moeilijk maakt is eigenlijk een soort van fabeltje. Ja je hebt een maagdenvlies maar eigenlijk is het niet meer dan een minirandje in de baarmoederhals. Geen echt dicht vlies oid, kan ook niet want je menstruatie bloed moet er ook uitkunnen namelijk. En dat kleine randje is vaak door paardrijden, tampons of turnen ed al lang gesneuveld. En zal over het algemeen ook geen problemen geven als de omstandigheden goed zijn. En pijn nee dat is niet percee altijd het geval. Zoals gezegd bij de goede omstandigheden juist niet.
De kans dat het moeizaam of niet ging is groter door te weinig vocht, te gespannen waardoor je bekkenbodem verkrampt en er domweg geen ruimte is voor binnendringen. Of een veel te groot geschapen man. Dat laatste ga ik van uit dat niet het geval is.
Ik hoop dat je het in ieder geval veilig hebt gedaan, hiervan hebt geleerd en hopelijk een volgende jongen treft die je wel respecteerd en je de tijd geeft. Zodat jullie elkaar samen kunnen ontdekken,
zillionke schreef:En echt waar hij Appte mij vandaag nog of ik nog een trio net hem wil. Ok
SavannahNx schreef:karuna schreef:Ok. Ben een beetje blij met deze update maar je info klopt alleen niet helemaal. Een maagdenvlies die de boel moeilijk maakt is eigenlijk een soort van fabeltje. Ja je hebt een maagdenvlies maar eigenlijk is het niet meer dan een minirandje in de baarmoederhals. Geen echt dicht vlies oid, kan ook niet want je menstruatie bloed moet er ook uitkunnen namelijk. En dat kleine randje is vaak door paardrijden, tampons of turnen ed al lang gesneuveld. En zal over het algemeen ook geen problemen geven als de omstandigheden goed zijn. En pijn nee dat is niet percee altijd het geval. Zoals gezegd bij de goede omstandigheden juist niet.
De kans dat het moeizaam of niet ging is groter door te weinig vocht, te gespannen waardoor je bekkenbodem verkrampt en er domweg geen ruimte is voor binnendringen. Of een veel te groot geschapen man. Dat laatste ga ik van uit dat niet het geval is.
Ik hoop dat je het in ieder geval veilig hebt gedaan, hiervan hebt geleerd en hopelijk een volgende jongen treft die je wel respecteerd en je de tijd geeft. Zodat jullie elkaar samen kunnen ontdekken,
Maar ook dat je maagdenvlies al weg is door tampons en paardrijden is een hele grote fabel.

Prosecco schreef:Ik vraag mij af waarom je ondanks je wist dat het enkel om een beurt ging, in zijn ogen dan, alsof een stap verder bent gegaan met hem? Is zo'n 'zonde'.. daar zou je zelfs je maagdelijkheid niet voor moeten verliezen. Iemand die zo aandringt voor seks is in mijn ogen toch echt niet zo onervaren als je denkt.

Toen ik 15 was had ik twee klasgenootjes die het al gedaan hadden. De rest nog niet. Sommigen waren wel al een beetje aan het frummelen en ontdekken met hun vriendje. Anderen waren er nog helemaal niet mee bezig. De één is er eerder bij dan een ander. Dat is niet erg. Maar dát mag nooit jouw motivatie zijn! Ketaki schreef:zillionke schreef:Jaa we hebben het gewoon veilig gedaan hoor en het rare eraan is dat hij helemaal nog niet zo seksueel ervaren was
hoe weet je zo zeker dat dat laatste klopt?![]()
zillionke schreef:Over mijn maagdenvlies, ik heb denk ik wel echt een raar maagdenvlies omdat er ook geen tampon in kan. Dua volgens mij moet die ook operatief worden verwijderd
Zij kon er ook geen tampon in krijgen en heeft ook een operatie gehad. karuna schreef:Daarom zeg ik ook over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten. Meestal is er een andere oorzaak voor het niet lukken.
Eh lees nu je andere bericht. Kansloos persoon
Resistance schreef:karuna schreef:Daarom zeg ik ook over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten. Meestal is er een andere oorzaak voor het niet lukken.
TS zegt dat ze er geen tampon in kan krijgen en dat ze denkt dat het operatief verwijderd moet. Mijn nicht had dit ook, bij haar is het ook operatief verwijderd. Het kan dus echt wel, is geen fabeltje. Daarbij komt het vaker voor dan je denkt.
[ [url=m/Sg8fH7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resistance schreef:karuna schreef:Daarom zeg ik ook over het algemeen. Uitzonderingen daargelaten. Meestal is er een andere oorzaak voor het niet lukken.
TS zegt dat ze er geen tampon in kan krijgen en dat ze denkt dat het operatief verwijderd moet. Mijn nicht had dit ook, bij haar is het ook operatief verwijderd. Het kan dus echt wel, is geen fabeltje. Daarbij komt het vaker voor dan je denkt.
[ [url=m/Sg8fH7.jpg]Afbeelding[/url] ]
die jongen denkt vast dat hij een gouden heeft....dat hij dat überhaupt nog durft voor te stellen,vragen.