Normen en waarden... bestaan ze nog...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 10:27

hipkippie schreef:
Ayasha schreef:
Kleine opmerking: ruiken aan zakjes waarvan je vermoed dat er drugs in gezeten heeft is niet heel slim. De meeste hebben weinig geur (voor onze zintuigen iig) maar kunnen wel opgenomen worden via de vliezen in je neus. De enige die echt ruikt is wiet en dat is nauwelijks een verdovend middel,.
Nu of je het al dan niet kan ruiken maakt in weze niks uit... Het blijft onverstandig.

Nog nooit een leeg zakje geroken waar speed in heeft gezeten zeker? ;)

Niet echt slim idd om aan zakjes te gaan ruiken...

Nee, enige intelligentie weerhoud me daarvan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:12

Cinnepin schreef:
ja maar het is natuurlijk hartstikke stoer om drank en drugs te gebruiken.. ( sarcastisch he )...

Ik denk niet dat veel mensen het doen om stoer te zijn. Dat vind ik echt zo'n groep 8 excuus.

En verder is het gewoon ronduit vervelend als mensen in je tuin staan te piesen, bel dan aan of je even mag. En daar heeft drank of drugs echt geen hol mee te maken want ik heb alles gedaan wat God verboden heeft, maar ik heb nog nooit in iemands tuin gepiest. Ik ren echt nog eerder een sloot in.

AmyJamess

Re: Normen en waarden... bestaan ze nog...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:20

Hier op werk ook veel overlast van voornamelijk jongeren/scholieren. Wij liggen in een park. Er zit hier ong 5 min. Vandaan een middelbare school, de leerlingen gaan dan vaak in pauze en tussen uren hier naar het park en dus ook onze boerderij.
Afgelopen week is onze brievenbus in 1 week tijd 2x vernield. Ook jongens die het leuk vonden onze alpacas op te jagen en tassen naar te gooien, en als je ze aanspreekt en wegstuurd krijg je een grote mond terug.

Normen en waarden leren ze tegenwoordig niet meer...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 12:50

Cinnepin schreef:
ja maar het is natuurlijk hartstikke stoer om drank en drugs te gebruiken.. ( sarcastisch he )...

Niemand die ik ken gebruikt drugs of alcohol om stoer te doen, dat is echt klinklare onzin. Als iedereen op een feestje gebruikt/drinkt, waarom zou het dan stoer zijn, dan val je niet eens op :')

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:03

sureido schreef:
Cinnepin schreef:

Niemand die ik ken gebruikt drugs of alcohol om stoer te doen, dat is echt klinklare onzin. Als iedereen op een feestje gebruikt/drinkt, waarom zou het dan stoer zijn, dan val je niet eens op :')

Inderdaad. Op dat soort feesten is het pas stoer als je Niet drinkt of drugs gebruikt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:04

Ik geloof niet dat mensen op dat soort feesten bezig zijn met wat stoer is.

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:13

Ik was zaterdag ook aanwezig op defqon en ik ben me serieus kapot geschrokken hoe mensen makkelijk hun afval dumpen naast de weg, blikken en flessen bier worden zonder pardon in weilanden gemieterd
Zelf hadden wij netjes een plastic tas bij ons waar wij ons afval in deden en deze bij de aangewezen punten ingooiden..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:22

En toch is het van alle tijden hoor. 30 jaar geleden werd bijvoorbeeld Pinkpop verplaatst van Geleen naar het 'in the middle of nowhere' gelegen Megaland terrein in Landgraaf o.a. omdat de overlast in Geleen voor de direct omwonenden niet meer te harden was. Precies dezelfde problemen als de problemen die in de afgelopen 5 pagina's genoemd worden.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 26-06-17 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:40

lieveli schreef:
Ik geloof niet dat mensen op dat soort feesten bezig zijn met wat stoer is.

Heb je een leuk feestje als je daar constant mee bezig bent ;')

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 13:48

Wat vervelend en asociaal dat mensen in jullie tuin piesen. Heeft denk ik weinig te maken met drugs of drank, mensen die dat doen hebben ook nuchter geen manieren.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 17:22

Ik noem de drugs en drank ook niet als reden he, dat doen anderen.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 17:32

Dat was een opmerking in het algemeen n.a.v. een aantal berichten in dit topic.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 17:35

Jep! Hier ook hoor Carina, no worries!

Ik denk ook dat dat piesen en andere vieze zaken eerder met kuddegedrag te maken heeft. Ik bedoel, in je eentje laat je je broek niet zakken maar als je ziet dat anderen het doen ga je er toch makkelijker in mee ofzo.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 08:28

Er komen geloof ik 60 duizend mensen op Defqon. Helaas zullen daar altijd een paar asociale mafkezen tussen zitten. Niet leuk als je daar woont en er last van hebt, vergeet echter niet dat het merendeel echt niet zo is en enorm veel plezier daar heeft zonder overlast te veroorzaken.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-17 09:20

Dat ben ik met je eens.
Ik Heb daarom bewust niet in de openingspost de naam van Defqon er in gezet.
Gister in de winkel nog staan praten met een stel ieren die geweest waren, prima lui hoor.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 15:00

Ja weetje, dat afval dat hou je altijd, overal met (bijna) ieder feest. Met carnaval hier in Oeteldonk := dan kijk je letterlijk je ogen uit van wat er allemaal voor troep door heel de stad ligt. Dat is echt niet normaal.
Neemt niet weg dat het hartstikke vervelend is, maar dat afval zou ik nog wel door de vingers kunnen zien, maar dat pissen :r Gatver de gatver, snap niet dat mensen dat in hun hoofd halen. Zoek lekker een afgelegen, dicht bebost plekje op en ga lekker in de bosjes pissen. Maar niet in andermans tuin of oprit. Wat een manieren.. :n