Leuk dat je de foto's deelt Rebecca, maar het is inderdaad best krap. Misschien een gekke vraag, maar hoe weet je eigenlijk hoeveel ballonnen je überhaupt kwijt kunt op een (zo te zien) best klein stukje land?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, het is vrij vol. ..
, Barneveld sowieso (klein maar fijn) en durf je naar [plaats] te gaan is ook in de buurt
Hiraeth schreef:Heel logisch dus eigenlijk.Ik vind het er toch altijd indrukwekkend uitzien, een heleboel wat 'gaande' is op zo'n klein stukje. Moet toch maar weer eens gaan kijken.

Nikass schreef:Mij ga je never nooit in zo'n ding zien![]()
En de verhalen die ik hier lees oa die van Palmera maakt dat ik het een behoorlijk asociale hobby vind. Je hele hooi oogst vernield, dat is toch om te janken? En dan een "tja wij kunnen er ook niks aan doen" reactie. Je kiest er toch zelf voor om met een onbestuurbaar ding de lucht in te gaan? Alle schade vergoeden zou toch minimaal zijn.
Moet er niet aan denken dat zo'n ding bij ons land en ons zorgvuldig gefokte veulentje iets overkomtEn dan "oeps, sorry, foutje"? Emotionele schade is niet te vergoeden...
Als jullie ooit hier vragen om te landen zal het antwoord zeker "Nee" zijn.
, ik maak mij ook veel te druk en moet niet zo twijfelen aan mijn kunde 
, alleen zonder J en met 2 vrijwilligers die helemaal geen kennis hebben
. Adem in adem uit gaat een feest worden
. Ik help sporadisch en dan altijd 'oude meuk ' , maar als je maar met 2 bent moet ik wel mijn talenten inschakelen om niet alles op J zijn schouders te laten vallen .
,ze gaan oa ook naar Warstein en Sint Niklaas .
, taaltje is wennen maar wel mooie woorden zitten er tussen