chevax schreef:Ik vind het ook overdreven en eigenlijk schrik ik er zelfs van hoe mensen iets kunnen opblazen. Want laten we eerlijk zijn, het is niet meer dan "iemand heeft mijn postcode" of "iemand weet in welke wijk ik woon". Als je echt aan je privacy hecht, zit er maar één ding op en dat is internet laten voor wat het is. Bij elke site die je bezoekt, doe je al afstand van je recht op privacy door de cookies te accepteren. Laatst werd er in een programma aandacht aan besteed: ze hadden bij wijze van test belachelijke bepalingen opgenomen in hun cookie-verklaring. En wat bleek? Iedereen klikt zo ook maar zonder een seconde te aarzelen op akkoord. En wat dacht je van gezellig internetten op een publiek wifi? Mails versturen van je privé-account op een gezellig terrasje? Het is ook een schijnveiligheid, te denken dat niemand iets van je weet als het het zelf niet geeft.
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat er misschien extra misbaar wordt gemaakt om die collega eruit te kunnen werken/diens baan in te pikken/zelf beter te lijken?

Als het niet zo is, sorry TS, maar ik kreeg spontaan herinneringen aan bepaalde collega's die ik vroeger heb meegemaakt...